• Ja ik verveel me :'D Haha.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    "Valt het zo erg op ?"

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek Darren aan. ,,Ik ken je Darren, zoiets zie ik meteen.'' ik glimlachte en wiebelde nog steeds met mijn benen. Hoe laat zou het inmiddels zijn?

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Tot vanvond! (:'' riepik haa rnog na en leip naar huis.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Maar dan sta ik direct op de foto.. ' murmelde hij en keek Pixie aan. ' En dat is dan heel er lelijk. '

    Darren

    "Ik ga wel" zucht ik en ik loop naar de deur.

    -wei staat er aan de deur ?-

    mackenzie, buurmeisje xD


    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek Darren na en sprong van 't aanrecht. Ik keke naar Jamie en toen weer weg.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Tot vanvond! (:'' riepik haa rnog na en leip naar huis.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    Hij zag niemand staan en lipe weer terug. "Niemandd"

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,
    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Tot vanvond! (:'' riepik haa rnog na en leip naar huis.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij speelde een beetje met zijn polsbandje en gaapte. ' Mwha, ik ga even dutten. ' murmelde hij slaperig. ' Als iemand mij zo wakker wilt maken als het eten klaar is.. ' Even keek hij naar Pixie en toen naar Darren.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keke naar Jamie. ,,Sure. Trusten.'' ik glimlachte naar 'm, ik was gelukkig niet zo moe door myn dutje van toenstraks :'D

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Tot vanvond! (:'' riepik haa rnog na en leip naar huis.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Sloffend liep hij de keuken uit, richting de hal en liep de trap op. Eenmaal boven liep hij naar zijn slaapkamer en plofte op bed. Trappelde zijn Entnies uit en deed zijn muts af. Rolde zo lang todat hij eindelijk goed lag en sloot zijn ogen.

    Darren

    Hij keek Pixie aan en zuchtte. "Ik ben moeee"jengelde hij

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek Darren aan. ,,Zo ineens?'' plaagde ik hem. ,,Ga bij 'm liggen dan.'' ik glimlachte scheefjes.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Tot vanvond! (:'' riepik haa rnog na en leip naar huis.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    "maar wat als.." Hij keek Pixie aan en beseft hoe graag hij dat nu wel niet deed.

    Jamie.

    Met zijn mond half open en snurkte zachtjes. Hij lag boven op de dekens en droomde over zijn gitaar.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik haalde myn schouders op. ,,He, ik wee thet ook niet. Heb maar 1 vriendje gehad en dat was een klootzak. Ga gewoon bij hem liggen, je merkt het vanzelf wel.'' ik gaf 'm een duwtje.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Tot vanvond! (:'' riepik haa rnog na en leip naar huis.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.