• Ja ik verveel me :'D Haha.

Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Andy
    Hij neuriede een deuntje terwijl hij over Darrens rug wreef.

Doeidoei mensjes, ben rond 10 uur terug <33

I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

bye <3

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Dag Dag, <3

Jamie.

Hij werdt meegesleurd door Pixie, maar stribbelde niet echt tegen en liet zich meesleuren. Eenmaal in de supermarkt keek hij omzich heen. ' This wel een klein supermarktje.. ' mompelde hij tegen Pixie. Hij was alleen maar grote supermarkten gewend zoals in de stad.

Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Tsja..'' murmelde ik. ,,naja, niks aan te doen.'' ik pakte een winkelwagentje. ,,We hebben echt veel nodig.'' zei ik en begon met Jamie rond te lopen. Het karretje begon al aardig vol te zittne toen we voor het snoep stonden. ,,Whua..'' mijn ogen fonkelde en ik keek naar Jamie. ,,Wat nemen we?'' vroeg ik vrolijk.

Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke het meisje ana het knikte. ,,Jup'' ik glimlachte en hurkte neer bij Button. ,,Kleine boef.'' ik maakte zijn riem weer vast en ging stana. ,,Sorry, hij wer dineens nogal wilt. DIe kleine mormels zijn nog behoorlyk sterk.'' ik grijnste sheefjes. ,,Trouwens, ik ben Abigail.'' ik keek naar haar, ik had er wel eens gezien. In de supermarkt geloof ik

Bye Lil <3

Darren
    Hij zuchtte diep.

Jamie.

' Van elke zak 1! ' zei hij vrolijk en keek Pixie aan. ' Of is dat iets te overdreven? ' Hij krabbelde op zijn achterhoofd, bekeek elk zakje snoep en gooide af en toe één of twee zakken er in.

Je kan Darren stad insturen? xD

Ik grinnikte. ,,Iets minder kan wel denk ik.'' ik grijnste vrolyk en pakte zak drop, ik hield van drop, vooral zoute. Toen we alles hadden keek ik Jamie aan. ,,Zijn we iets vergeten?'' ik ging het rijtje af in mijn hoofd. Drinken, snoep, brood, beleg, avondeten..

Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke het meisje ana het knikte. ,,Jup'' ik glimlachte en hurkte neer bij Button. ,,Kleine boef.'' ik maakte zijn riem weer vast en ging stana. ,,Sorry, hij wer dineens nogal wilt. DIe kleine mormels zijn nog behoorlyk sterk.'' ik grijnste sheefjes. ,,Trouwens, ik ben Abigail.'' ik keek naar haar, ik had er wel eens gezien. In de supermarkt geloof ik

Jamie.

' Nee, ik geloof dat we klaar zijn. ' zei hij vrolijk en liep saampjes met Pix naar de Kassa. Snel pakte hij alle spullen op de band. Daarna pakte hij zijn portomonee en betaalde de shit.

We hadden 2 volgestouwde tassen, ik pakt er 1 en dat ding woog echt veel. ,,Nee he. Dat kreng is zwaar ><'' ik kneep in de handvaten, dan maar niet wat winkeltjes inglippen.. Ik wilde zo gauw mogelyk dit ding ergens kunnen droppen, had ik die met al dat drinken ofzo? Naja, het was goed voor myn armspieren :'D

Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke het meisje ana het knikte. ,,Jup'' ik glimlachte en hurkte neer bij Button. ,,Kleine boef.'' ik maakte zijn riem weer vast en ging stana. ,,Sorry, hij wer dineens nogal wilt. DIe kleine mormels zijn nog behoorlyk sterk.'' ik grijnste sheefjes. ,,Trouwens, ik ben Abigail.'' ik keek naar haar, ik had er wel eens gezien. In de supermarkt geloof ik.

Darren
    Hij zag dat Andy half sliep en ging ook naar de stad ;D
    Hij liep wat doellos rond en zag opeens Pixie's hoofdje. "PIX!" gilde hij vrolijk.

Jamie.

Zachtjes grinnikte hij omdat hij het komisch vond hoe Pix met de tas bezig was. ' Zal ik hem dragen? ' vroeg hij en glimlachde.

Ik schudde myn hoofd. ,,Nee joh, neem jy die ander maar, ik red me wel.'' ik glimlachte en hoorde iemand myn naam roepen, ik zag wat mensen omkyken en was blij dat ik myn zonnebril ophad xD ,,He! ^^'' riep ik terug, ik widle zwaaien maar had myn handen vol door de tas.

Abigail ~ CityGirl.

Jamie.

Jamie pakte de andere tas, waar al het snoep in zat. Had hij even mazzel. Rommelend in de tas, zocht hij een zak lolly's en toen hij hem had gevonden. Scheurde hij de zak open en pakte één lolly. Pulkte het papiertje de af en stopte hem in zijn eigen mond.

Ik za ghoe Jamie een lolly pakte en zijn mond stop. ,,meani! Ik wil ook.'' zei ik en keek 'm aan. Ik had vreselijk zin in een lolly, zou er banaan bij zitten? ha, het klonk vies maar het was mijn favoriete smaak.

Abigail ~ CityGirl.

Jamie.

' Krijg ik er dan iets voor? ' zei hij plagend en keek Pixie aan. Daarna gaf hij de zak aan Pixie. ' En en niet alles op eten! '