• Ja ik verveel me :'D Haha.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Nouh, dat was dus echt een verassing voor hem. - Goh, - Even bleef hij starend voor zich uit kijken en stond langzaam op. Daarna liep hij naar de kamer van Darren,. Zonder te kloppen liep hij de kamer binnen en kroop bij hem op zijn bed. ' Darr?'

    Darren

    Er liep een traan over zijn wang. "Wat ? Ik weet dat jij me niet wilt en dat niet niet gay bent en blablabla"

    Jamie.

    ' Maar ik heb toch nooit gezegt dat ik geen Gay ben.. ' mompelde hij en krabbelde op zijn achter hoofd. ' Of toch wel? ' Hij ging in een kleermakers zit zitten en keek nar de rug van Darren.

    Darren

    Hij veegde wat traantjes weg en keek Jeem nog steeds niet aan. "Dan nog je bent niet gay ? of wel soms.. Je praat alleen maar over meiden .. Die je gehad hebt"
    - t is toch n bandventje.. ? naja-

    Jamie.

    Hij begon gigantische te lachen en rolde toen van bed af. Daarna krabbelde hij snel overeind. ' Mjah, als je de roddelbladen wilt geloven.. ' mompelde hij en krabbelde op zijn achterhoofd. ' Ik heb namelijk geen een relatie gehad en een enorme noob in liefde en die shit. '

    Darren

    Hij voelde zich licht beledigt en keek Jamie aan. Hij veegde zijn tranen weg. "Ben je wel bi of hom odan ?"

    BYE

    Doegiesh <3

    Jamie.

    ' Ik weet niet. ' mompelde hij en keek Darren aan. ' Maar Hetro zou niet echt bij me passen denk ik.. ' Hij speelde met zijn polsbandje en keek Darren aan. Zijn fantasie in zijn hoofd begon op te spelen. Hij zichzelf al samen met Darren. Zijn wangen werden rood en beet op zijn lip. ' Najah, het ziet er niet verkeerd uit.. ' murmelde hij zachtjes xD

    Ik veranderde van gedachte, misschien waren die jongens wel niet te vertrouwen. Ik rende snel mijn huis binnen en keek uit het raam of er nog open werd gedaan... De jongen die opendeed keek verbaast naar buiten maar deed toen de deur snel weer dicht. Ik zal straks wel even met Abigail langs gaan, die heeft vast meer lef dan ik.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    OMG MENSEN T_T
    Alsjeblieft een megasamenvatting?


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Die wil ik wel geven :3


    Even moment.

    Nouh, Pixie en Jamie gingen boodschappen doen, toen was Darren nog bij uwe persoon Andy ^^ Maar toen Andy oppeens in slaapgevallen was ging Darren er als een speer van door. Naar de supermark daar kwam hij Pixie en Jamie tegen toen liepen ze gezellig naar huis. Daar vertelde Darren aan Jamie en Pixie dat hij op jongens viel, Lekkere jongens, en 1tje in het bijzonder. Nouh, toen ze thuis waren ging Pix en Darren eten koken, wat volgens mij nog niet klaar waren. Jamie ging even schommelen in de achtertuin. Toen Jamie daar geen zin meer in had ging hij naar de keuken, zei tegen Pix en Dar dat hij ging slapen, liep naar boven en viel in slaap droomde over zijn gitaar. Toen oppeens was Dar ook moe en liep ook naar boven maar ging bij JAmie's in bed liggen inplaats van zijn eigen. Toen Jamie droomde over zijn grote zus waar hij lekker tegen aan was gekropen - Dat was darren - Vond hij het een beetje vreemd dat zijn zus geen voorgevels had ofz. Toen schrok hij wakker en snapte niet waarom Darren in zijn slaapkamer was. Toen ging Jamie naar beneden raakte gefrustreerd daarna ging hij naar boven. Besprong hij Darren en vroeg of hij degene was die hij leuk vond. En nu zijn ze in de kamer van Darren..


    Hopelijk is het duidelijk voor U, Mijne Dame ^^

    Okaaaaaay xD Thanks, denk dat ik het snap~

    Andy
    Hij was in de gang in slaap gevallen en had het niet eens gemerkt dat Darren weg was. Hij sloeg zijn armpjes om zichzelf heen.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Najah, echt duidelijk is het ook niet .. :8

    Jaweeeeeel hoor x3
    Arme Andyyy.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Ik leef met hem mee (A)