• Dat sommige mensen zo harteloos zijn..
    Mijn vriendin is gevonden op een treinstation waar haar ouders haar gedropt hebben, dat kan ik dus niet begrijpen. Welke moeder legt haar kind nou ergens neer, en gaat er dan vandoor? En dan vind ik 't zo zielig, als iedereen rond kerst en nieuwjaar over familie praat en zij dan niet mee kan praten..

    Dat doen mensen, als ze geen kinderen willen.. Of ze er niet voor kunnen zorgen en daar is het druk genoeg, zodat men haar dan wel zal vinden. Er zal dan ook altijd wel iemand zijn die haar naar het politiebureau zal brengen of mee naar huis zal nemen om op te voeden.
    En ze kan toch meepraten, over de mensen bij wie ze woont? Bij wie ze is opgegroeid? Ze zal hen toch wel zien als haar familie dan?
    Maar dat kan aan mij liggen hoor (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Phantasm schreef:
    Dat doen mensen, als ze geen kinderen willen.. Of ze er niet voor kunnen zorgen en daar is het druk genoeg, zodat men haar dan wel zal vinden. Er zal dan ook altijd wel iemand zijn die haar naar het politiebureau zal brengen of mee naar huis zal nemen om op te voeden.
    En ze kan toch meepraten, over de mensen bij wie ze woont? Bij wie ze is opgegroeid? Ze zal hen toch wel zien als haar familie dan?
    Maar dat kan aan mij liggen hoor (:


    Jah ok, maar waarom dan geen abortus?..
    Als je weet dat je er niet voor zou kunnen zorgen, of laat het adopteren ofzo..
    Ze vind zichzelf te verschillend dan de mensen bij wie ze is opgegroeid.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 1:41 ]

    NNailaa schreef:
    (...)

    Jah ok, maar waarom dan geen abortus?..
    Als je weet dat je er niet voor zou kunnen zorgen, of laat het adopteren ofzo..
    Ze vind zichzelf te verschillend dan de mensen bij wie ze is opgegroeid.


    Omdat sommige mensen dat zien als moord. En adopteren brengt wel een hoop papierwerk etc met zich mee, dus dan is dit wel makkelijker om te doen. Maar ondanks dat, denk ik dat het wel een moeilijke keuze geweest is voor haar echte ouders. Het is ten slotte niet niks, om je kind op een treinstation te leggen in de hoop dat iemand haar mee neemt.

    Hmm oke, dat wist ik niet. Maar dan nog, ze is wel bij die mensen opgegroeid dus in principe zijn zij toch wel een beetje haar familie. Zij zijn wel de mensen die haar groot gebracht hebben, omdat haar eigen ouders niet voor haar konden of wilden zorgen. Maar als ze zich te verschillend vindt, dan snap ik wel dat het voor haar moeilijk is hen echt als haar familie te zien.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Oei.
    Dat klinkt niet goed.
    Zijn er lang problemen? En heeft ze verder geen familie meer?
    Probeer om samen met haar de problemen op te lossen en laat haar anders bij jou komen wonen (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is inderdaad best wel erg. Ik snap dat persoonlijk eigenlijk ook niet. Maar je vriendin leeft nu toch nog wel? Ik bedoel, de familie waarbij ze nu leeft is toch haar familie nu?


    Alleen maar tranen van geluk

    Beter daar waar veel mensen komen dan in een of andere vuilnisbak.. Ze konde wss niet voor haar zorgen, maar ze hielden genoeg van haar om der niet zomaar ergens neer te leggen waar niemand haar kan vinden..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Is ze nou door iemand anders opgevoed?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aw, dat is inderdaad heel erg. Sterkte aan haar!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mensen die dat soort dingen doen zijn niet goed in hun hoofd meer heb ik er niet over te zeggen behalve dat het heel zielig voor je vriendin is


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Dat is inderdaad erg. Maar zij kan toch wel spreken over de familie die ze nu heeft ?


    -