• Ja ik verveel me :'D Haha.

Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Jamie was eerder :P

Jamie.

Jamie grijnsde vrolijk en bleef geïntereseerd naar Darren kijken. ' Je bent leuk als je bloost ^^ ' zei hij vrolijk en zwiepte wat met hun handen.

Darren

Hij werd nog roder. "achjoh, sniewaar"

Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Vanachter myn zonnebril gluurde ik naar Darren&jamie, ik kon het niet laten om te grijnzen. haha, ze waren best schattig samen ^^,

Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke het meisje ana het knikte. ,,Jup'' ik glimlachte en hurkte neer bij Button. ,,Kleine boef.'' ik maakte zijn riem weer vast en ging stana. ,,Sorry, hij wer dineens nogal wilt. DIe kleine mormels zijn nog behoorlyk sterk.'' ik grijnste sheefjes. ,,Trouwens, ik ben Abigail.'' ik keek naar haar, ik had er wel eens gezien. In de supermarkt geloof ik

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Jamie.

' Als ik het niet meende, dan had ik het ook niet gezegt. ' mompelde hij en keek hem even aan. ' En ik geloof dat Pixie er ook mee eens is.. ' Even keek hij naar Pixie. ' Toch? '

[ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 19:25 ]

Darren

"Achjoh, k bn niet leuk en net was ik nog stom of whatever"

Ik was even verbaasd dat hij 't aan mij vroeg en glimlachte toen. ,,Sure.'' antwoordde ik op jamie's vraag. Ik keek even naar Darren, jamie had gelyk. Opnieuw grijnste ik en keek weer voor me. ,,jamie, praat Darren even om. Hij is niet stom, right?''

Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke het meisje ana het knikte. ,,Jup'' ik glimlachte en hurkte neer bij Button. ,,Kleine boef.'' ik maakte zijn riem weer vast en ging stana. ,,Sorry, hij wer dineens nogal wilt. DIe kleine mormels zijn nog behoorlyk sterk.'' ik grijnste sheefjes. ,,Trouwens, ik ben Abigail.'' ik keek naar haar, ik had er wel eens gezien. In de supermarkt geloof ik

[ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 19:30 ]

Darren
    "Nou, jullie spannen gewoon samen tegen mij"

,,Vóór jou.'' verbeterde ik Darren. ,,je weet zelf ook wel dat je niet stom was, anders waren wij allang vertrokken. Nietwaar Jamie?'' vroeg ik en keek naar jamie.

Abigail ~ CityGirl.

Jamie.

' Uhu! ' zei hij vrolijk en keek even weer naar Darren. ' En en, nog iets. ' Er verscheen een vrolijke glimlach op zijn smoel. ' De band was ook niks geweest zonder onze lekkere Darren. ' ' Want de helft van de fans lopen achter jouw aan.. Of meer dan de helft. '

Darren

"Hmm, echt niet de jongen komen voor Pixie en de meiden bijna allemaal voor jou Jeem. Echt niet voor de drummerdude"

,,Darren, als je niet stopt ga ik gillen dat jy het bent, eens kyken wie er dan gelyk heeft.'' ik glimlachte onschuldig naar 'm. ,,Dan zul je nar huis moeten rénnen.''

Abigail ~ CityGirl.

Jamie.

' Humz, ik vind meiden maar raar,.. ' mompelde hij en keek naar Pixie. ' Behalve Pix, Pixie is mijn Aliën ^^ ' Hij beet zijn lOlly kapot. ' En kunnen we het over iets anders hebben? '

Darren

"Pixie is lief , jongens zijn beter te begrijpen, daarom val ik niet meer voor meiden" zei hij lachned

Jamie.

Vragend trok hij zijn wenkbrauw op en met zijn tong speelde hij met het stokje in zijn mond. ' Val jij niet op meisjes? ' vroeg hij verbaasd en keek Darren aan.

Darren

"Naja, miss nog een heel klein beetje, maar dat is voor Pixie, ik val op lekkere jochiess"