• Ja ik verveel me :'D Haha.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Ik zou best willen helpen, maar ben geen expert ^^'' zei ik, ik liep het paadje van het huis op en opende de deur, vervoglesn stapte ik naar binnen. Home sweet home, hoe klein het ook was.

    Abigail ~ CityGirl.
    Heel even keek ik verbaasd maar glimlachte toen. ,,Sure, lijkt me leuk.'' ik keek haar aan. ,,Zeg maar waar en hoe laat.'' ik pakte myn mobiel. ,,En mag ik je nummer? Das wat handiger (:''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mackenzie - Citygirl
    'Uhm, - geeft adres- Oja en Ik heb net nieuwe buren, een paar jongens zijn vandaag naast me ingetrokken , misschien kunnen we hun ook vragen om mee te gaan, ze leken me best aardig en ze waren best knap' zei ik verlegen tegen haar terwijl ik mijn mobielenummer gaf.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 21:11 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Darren

    Hij huppel mee naar binne

    Jamie.

    Hij haalde zijn schouders op en volgde Darren en Pix. Rechtstreeks liep hij naar de achtertuin en maakte vrolijk een sprongetje. Ze hadden gewoon een facking schommel. Vrolijk rende hij er heen en liet zich in de schommel vallen.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,He huppeltutje.'' plaagde ik darren. ,,Ben je trouwens nog van plan om by my op de kamer te blijven of ga je verkassen?'' vroeg ik, ik had zo'n vaag vermoeden wie hij leuk vond maar wist het niet zeker.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik sloeg het adres op in myn geheugen en zette haar nummer in myn mobiel die ik vervolgens wegstopte. ,,Kunnen we doen.'' zei ik toen ze over haar buren begon. ,,Als ze je aardig lyken ^^''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    "Ik blijf lekker bij jou in bedje" lachte hij.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Das okay.'' ik glimlachte en nam de boodschappentas mee naar de keuken waar ik hem met een plof op de tafel zetten. Nu alles inruimen, raaamp.. Hadden we trouwens wel bestek en apnne enzo? Ik trok wat laatjes open en zag tot myn opluchting dat dat er wel was, had onz emanager vast voor gezorgd.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik sloeg het adres op in myn geheugen en zette haar nummer in myn mobiel die ik vervolgens wegstopte. ,,Kunnen we doen.'' zei ik toen ze over haar buren begon. ,,Als ze je aardig lyken ^^''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    Hij ging Pixie helpen.

    Jamie.

    Hij was ondertussen druk bezig met het schommelen x'D - wat een leven hoera hoera. - Hij voelde de wind door zijn haren. Daarna sprong hij van de schommel en liep wat door de tuin heen.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    (haha, schommelleven xD)
    Ik glimlachte dankbaar naar Darren die me hielp, ik gluurde even naar Jamie en grinnikte. ,,Trouwens, ik kook vanaaf ^^'' ik keek naar Darren. ,,En ik zal mijn best deon het niet aan te laten branden ;p''

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik sloeg het adres op in myn geheugen en zette haar nummer in myn mobiel die ik vervolgens wegstopte. ,,Kunnen we doen.'' zei ik toen ze over haar buren begon. ,,Als ze je aardig lyken ^^''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren
    "Ik help je wel, Pix." Hij keek even en zag dat Jamie best wel een eidnje weg stond. "Jij hebt door wie ik leuk vind he ?" flusiterde hij in pixies oor

    Mackenzie
    'Oké, dan zie ik je om 7 uur', doeg' zei ik terwijl ik naar haar zwaaide en haar hond even aaide. Ik liep naar huis en besloot om even bij de buren aan te bellen om te vragen of ze vanavond mee wilden gaan.-belt aan bij haar buren, waarvan ze nog niet weet dat het DE band is- Het duurde even voordat er open werd gedaan.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 21:33 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik ging op 't aanrecht zitten en wiebelde met mijn benen, ik knikte. ,,'t Valt op.'' ik glimlachte. ,,Ookal heeft hij het niet door.'' ik frunnikte aan myn haren, vond hij 'm echt leuk? Dat zou wennen worden als ze wat kregen ineens.. Achja, alles wende (: Ik hoorde de bel gaan en zuchtte, ik was niet vermomd dus ik ging mooi niet open doen. Ik wilde niet herkent worden.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Tot vanvond! (:'' riepik haa rnog na en leip naar huis.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 21:34 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij keek een beetje verveeld omzich heen en zuchtte diep. Langzaam liep hij weer naar binnen en liep naar de keuken.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,jeem,kan jy opendoen? Wel vermomd, misschien is 't paparazzi :3'' ik keek 'm aan.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Tot vanvond! (:'' riepik haa rnog na en leip naar huis.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.