• Ja ik verveel me :'D Haha.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie

    Hij rommelde wat in de kast maar kon niks eetbaars vinden. Dat was ook eigenlijk best logisch, omdat ze hier nog maar net waren. Zwijgend liep hij weer langs Darren en Andy en pakte zijn jas. Snel trok hij hem aan en rommelde wat in zijn jaszakken of hij nog wat geld kon vinden.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    (Okay, ik heb weer gemist xD)
    Bwuh, ik werd langzaam wakker en ging overeind zitten. Omg, ik was nog ingedut ook. Even wist ik niet waar ik was maar toen drong het me weer binnen, natuurlijk. Mijn oog viel op Darrens tas en mijn wenkbrauw ging omhoog. Toen herinnerde ik het me, wat had ik gezegt? niks volgens mij, want hij was al weer te snel weg. Ik klom van myn bed en besloot dat ik maar even ging douchen om wakker te worden. Ik pakte mijn spullen bij elkaar en liep de badkamer in, blij dat hij niet bezet was. Helaas werd mijn humeur verpest omdat dat pokke ding het niet deed. Bij gebrek aan wat beters plenste ik maar wt water in mijn gezicht, droogde me af en liept erug naar myn kamer waar ik myn spullen dropte. Ik pakte mijn gitaar en plofte op mijn bed neer. Ik dacht even an en begon toen te spelen.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke het meisje ana het knikte. ,,Jup'' ik glimlachte en hurkte neer bij Button. ,,Kleine boef.'' ik maakte zijn riem weer vast en ging stana. ,,Sorry, hij wer dineens nogal wilt. DIe kleine mormels zijn nog behoorlyk sterk.'' ik grijnste sheefjes. ,,Trouwens, ik ben Abigail.'' ik keek naar haar, ik had er wel eens gezien. In de supermarkt geloof ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    GOTT. Dat doe ik nou altijd als je een ander gastje hebt, Fiek. Ik ben te gewend aan Polle ._.

    Andy
    "Dat weet je niet." zei hij zachtjes, geruststellend. "Misschien wel, wie weet.. Misschien durft hij het wel niet te zeggen, of is hij niet zeker, zoals ik." Hij had niet eens door dat hij dat laatste had gezegd, hij dacht het hardop.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Jamie.

    Hij wat geld gevonden in zijn jaszak, daarna hoorde hij Pixie spelen en rende snel de trap op. ' Pix! ' murmelde hij ' Ga je mee boodschappen doen ^^ ' Even keek hij haar aan en glimlachde scheefjes. ' We hebben namelijk geen voedsel.. '

    Hond uitlaten.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik schrok op toen de deur openvloog en stopte met spelen. ,,Sure.'' antwoordde ik en glimlachte, ik stond op en zette mijn gitaar weg. ,,Wat zullen we vanaaf eten?'' vroeg ik, aangezien we daar ook boodschappen voor mee moesten nemen.. Althans, als we geen pizza gingen bestellen ofzo. Ik liep saampjes met Jamie de trpa af. Ha, eerst nog maar eens een supermarkt vinden trouwens..

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke het meisje ana het knikte. ,,Jup'' ik glimlachte en hurkte neer bij Button. ,,Kleine boef.'' ik maakte zijn riem weer vast en ging stana. ,,Sorry, hij wer dineens nogal wilt. DIe kleine mormels zijn nog behoorlyk sterk.'' ik grijnste sheefjes. ,,Trouwens, ik ben Abigail.'' ik keek naar haar, ik had er wel eens gezien. In de supermarkt geloof ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    Hij keek Andy verbaast aan en keek toen op naar het geroep van Pixie&Jamie.
    "Maar Andy, jij ?"

    Jamie.

    Hij keek weer naar Darren en Andy. ' Pix en ik gaan boodschapjes doen ^^ ' Vrolijk glimlachde hij naar die twee, daarna keek hij naar Pix die haar jas aan trok.

    Darren

    "Succes !" Hij volgde Jamie met zijn ogen.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek naar de 2 jongens. ,,Tot straks.'' ik glimlachte en trok myn schoenen aan en zette een zonnebrilop. Anders werd ik alsnog herkend en ik had geen zin om nu die gekleurde contactlenzen en shit in te doen, even te lui voor. En trouwens, buiten scheende zon en het was warm, dus het zou niet opvallen.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke het meisje ana het knikte. ,,Jup'' ik glimlachte en hurkte neer bij Button. ,,Kleine boef.'' ik maakte zijn riem weer vast en ging stana. ,,Sorry, hij wer dineens nogal wilt. DIe kleine mormels zijn nog behoorlyk sterk.'' ik grijnste sheefjes. ,,Trouwens, ik ben Abigail.'' ik keek naar haar, ik had er wel eens gezien. In de supermarkt geloof ik


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Dank u wel ^^ ' zei hij tegen Darren. ' Tot straks. ' Even glimlachde hij lief naar hem. Daarna liep hij Pixie achterna en keek een beetje omzich heen.

    Darren

    Hij drukte zijn hoofd in Andy's haar.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik neuriede zachtjes en gluurde vanuit mijn ooghoekjes naar hem. ,,Enig idee waar de supermarkt is?'' vroeg ik. ,,En wat we vanaaf gaan eten? Spaghetti?'' dat was een van de weinige dingen die klaar kon maken, misschien was het handig om ook een kookboek te halen.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke het meisje ana het knikte. ,,Jup'' ik glimlachte en hurkte neer bij Button. ,,Kleine boef.'' ik maakte zijn riem weer vast en ging stana. ,,Sorry, hij wer dineens nogal wilt. DIe kleine mormels zijn nog behoorlyk sterk.'' ik grijnste sheefjes. ,,Trouwens, ik ben Abigail.'' ik keek naar haar, ik had er wel eens gezien. In de supermarkt geloof ik


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij was ondertussen druk bezig met het bekijken van verschillende mensen die ook door de straat liepen. ' Ahm, niet echt.. ' mompelde hij en keek haar aan. ' Maar we kunnen het als we het niet kunnen vinden vragen aan één van die Aliens. ' Daarna keek hij even naar de grond. ' En spagetti is prima. ' Hij speelde wat met zijn polsbandje. ' En en kook jij dan? '

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    het was fijn eens niet achter gezeten te worden, weer normaal. Ik schrokop uit mijn gedachten door Jamie. ,,Ja das waar.'' ik zweeg even en knikte toen. ,,Ik wil best koken hoor.'' ik glimlachte en ineens viel mijn oog op een supermarkt. ,,ha! Kom.'' ik pakte Jamie's hand en trok hem mee naar binnen.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke het meisje ana het knikte. ,,Jup'' ik glimlachte en hurkte neer bij Button. ,,Kleine boef.'' ik maakte zijn riem weer vast en ging stana. ,,Sorry, hij wer dineens nogal wilt. DIe kleine mormels zijn nog behoorlyk sterk.'' ik grijnste sheefjes. ,,Trouwens, ik ben Abigail.'' ik keek naar haar, ik had er wel eens gezien. In de supermarkt geloof ik


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.