• Ik wil dus even zeggen dat ik wél alles gelezen heb wat jullie, achter mijn rug om, allemaal over mij hebben gezegd. En omdat dat topic is gesloten (wat ik best snap) maak ik toch, na een nachtje erover te hebben geslapen, een topic open. Oké, jullie kunnen best problemen met mij hebben, iedereen heeft weleens problemen met een user, maar serieus.... 6/7 van dat topic ging over MIJ? En dan nog wel als ik er niet ben. Ja tuurlijk, 1, 2, 3 pagina's, oké, maar dat héle topic. Als je problemen met me hebt, heb ik een aantal opties:
    1. PB
    2. GB
    3. Klagen bij een bemiddelaar
    4. Huilen ofzo?

    En natuurlijk heb ik alles letter voor letter gelezen en ik weet precies wie wat heeft geschreven, ik ga er nu niemand op beoordelen, maarja ik blijf het laag vinden om achter mijn rug om dat soort dingen te schrijven en dan denken dat ik het niet lees? Of wilden jullie dat ik het juist zou lezen? Nou ik ben wie ik ben en daar zal niemand wat aan kunnen veranderen, geloof me.

    Toen ik het las over die ''2e Rose'' heb ik aan Rose gevraagd of ik echt op haar leek dan en of ik pas zo deed nadat zij weg was en zelfs zij zegt dat het niet zo is. Denk sowieso eerst na voordat je je even lekker gaat uitlaten over iemand in een topic, want ik was er best door geraakt. Ik heb ook geen groepje, maar een heel aantal vriendinnen die dezelfde mening en humor hebben. Maar serieus, iedereen heeft toch wel vrienden op Q die een beetje zo denken als zij? Anders zou je geen vrienden worden.
    EINDE

    @MODs:
    1. Ik snap dat jullie dit topic zouden sluiten als het tegen een bepaalde regel is.
    2. Sluit 'm a.u.b. ook als mensen gaan ruziën ofzo, heeft Gaby's ochtendhoofd geen zin in. :')

    Dit is dus waar ik het over heb.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 11:14 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    WBitch schreef:
    (...)

    En wij waren meelopers van Gaby.
    Nou jullie lopen ook achter Derek aan.

    Ik loop helemaal niet achter Derek aan, en ik heb zelf ook nooit gezegd dat jullie dat doen.

    Maar goed, ik heb hier helemaal geen zin in want én het maakt de sfeer hier alleen maar minder, én deze discussie gaat nergens heen.
    Dus, Derek heeft haar zegje gedaan, Gaby ook, en nu kunnen we het toch gewoon laten rusten?
    Oké, ik klink nu echt te erg als ene mod. -.-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Witherwings schreef:
    (...)
    Ik loop helemaal niet achter Derek aan, en ik heb zelf ook nooit gezegd dat jullie dat doen.

    Maar goed, ik heb hier helemaal geen zin in want én het maakt de sfeer hier alleen maar minder, én deze discussie gaat nergens heen.
    Dus, Derek heeft haar zegje gedaan, Gaby ook, en nu kunnen we het toch gewoon laten rusten?
    Oké, ik klink nu echt te erg als ene mod. -.-

    Idd


    None but ourselves can free our minds.

    Villain schreef:
    Dit is de laatste waarschuwing. En dat meen ik (: Ga hierna nog 'ns off-topic en dan ben ik toch genoodzaakt om het topic te sluiten. It's your call.

    Misschien toch maar eens mijn suggestie+copyright gaan invoeren onder de MODs? (cat)(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Successful schreef:
    (...)
    Idd

    Waar zeg je idd op?
    Dat ik te veel als een mod klink of ben je het met me eens met wat ik daarvoor zei? 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Witherwings schreef:
    (...)
    Ik loop helemaal niet achter Derek aan, en ik heb zelf ook nooit gezegd dat jullie dat doen.

    Maar goed, ik heb hier helemaal geen zin in want én het maakt de sfeer hier alleen maar minder, én deze discussie gaat nergens heen.
    Dus, Derek heeft haar zegje gedaan, Gaby ook, en nu kunnen we het toch gewoon laten rusten?
    Oké, ik klink nu echt te erg als ene mod. -.-


    Ja en haar zegje ging ook over mij.
    Dat ik wel een meelopster was. EN ik weet niet of sommige door hebben maar als je Derek gelijkt geeft dan geef je haar ook geljk toen ze zei ik een meeloopster was (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Misschien toch maar eens mijn suggestie+copyright gaan invoeren onder de MODs? (cat)(krul)

    We werken eraan, Gaby. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Witherwings schreef:
    (...)
    Waar zeg je idd op?
    Dat ik te veel als een mod klink of ben je het met me eens met wat ik daarvoor zei? 8D

    Een mix van allebei (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb persoonlijk niks tegen je, maar ik vond één iemand die op die lijst stond toch wel heel erg irritant. -nog steeds trouwens.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Successful schreef:
    (...)
    Een mix van allebei (krul)

    Oké dan. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    WBitch schreef:
    (...)

    Ja en haar zegje ging ook over mij.
    Dat ik wel een meelopster was. EN ik weet niet of sommige door hebben maar als je Derek gelijkt geeft dan geef je haar ook geljk toen ze zei ik een meeloopster was (cat)

    Kom, we nemen allemaal de signature ''Unique in my very own way'' :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    oke ik snap het niet meer XD

    wat is er aan de hand? =O


    --

    Tragically schreef:
    Ik heb persoonlijk niks tegen je, maar ik vond één iemand die op die lijst stond toch wel heel erg irritant. -nog steeds trouwens.

    En dat ben ik dus zeker? ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tragically schreef:
    Ik heb persoonlijk niks tegen je, maar ik vond één iemand die op die lijst stond toch wel heel erg irritant. -nog steeds trouwens.


    mij??

    eerlijk zeggen dan kan ik er iets aan doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    En dat ben ik dus zeker? ;x

    Nee hoor ^^ Ik vind juist dat jij wat meer leven op Q brengt.
    En nee, het is ook niet WBitch.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 19:02 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dit gaat nergens over.
    big time.


    I live for the applause, you will die for it.