• Ik wil dus even zeggen dat ik wél alles gelezen heb wat jullie, achter mijn rug om, allemaal over mij hebben gezegd. En omdat dat topic is gesloten (wat ik best snap) maak ik toch, na een nachtje erover te hebben geslapen, een topic open. Oké, jullie kunnen best problemen met mij hebben, iedereen heeft weleens problemen met een user, maar serieus.... 6/7 van dat topic ging over MIJ? En dan nog wel als ik er niet ben. Ja tuurlijk, 1, 2, 3 pagina's, oké, maar dat héle topic. Als je problemen met me hebt, heb ik een aantal opties:
    1. PB
    2. GB
    3. Klagen bij een bemiddelaar
    4. Huilen ofzo?

    En natuurlijk heb ik alles letter voor letter gelezen en ik weet precies wie wat heeft geschreven, ik ga er nu niemand op beoordelen, maarja ik blijf het laag vinden om achter mijn rug om dat soort dingen te schrijven en dan denken dat ik het niet lees? Of wilden jullie dat ik het juist zou lezen? Nou ik ben wie ik ben en daar zal niemand wat aan kunnen veranderen, geloof me.

    Toen ik het las over die ''2e Rose'' heb ik aan Rose gevraagd of ik echt op haar leek dan en of ik pas zo deed nadat zij weg was en zelfs zij zegt dat het niet zo is. Denk sowieso eerst na voordat je je even lekker gaat uitlaten over iemand in een topic, want ik was er best door geraakt. Ik heb ook geen groepje, maar een heel aantal vriendinnen die dezelfde mening en humor hebben. Maar serieus, iedereen heeft toch wel vrienden op Q die een beetje zo denken als zij? Anders zou je geen vrienden worden.
    EINDE

    @MODs:
    1. Ik snap dat jullie dit topic zouden sluiten als het tegen een bepaalde regel is.
    2. Sluit 'm a.u.b. ook als mensen gaan ruziën ofzo, heeft Gaby's ochtendhoofd geen zin in. :')

    Dit is dus waar ik het over heb.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 11:14 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    en daarbij- een 2e Rose komt er toch niet. Ik ken Rose in het echt en ze lacht heel Q uit omdat er mensen zijn die proberen haar te 'overtreffen' -nee niet Gaby- terwijl dat ze toch niet lukt.

    En persoonlijk vind ik Gaby ook heel anders dan Rose.


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    en daarbij- een 2e Rose komt er toch niet. Ik ken Rose in het echt en ze lacht heel Q uit omdat er mensen zijn die proberen haar te 'overtreffen' -nee niet Gaby- terwijl dat ze toch niet lukt.

    En persoonlijk vind ik Gaby ook heel anders dan Rose.

    Ahahahahaha. Sorry, hoor. :-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ahahahahaha. Sorry, hoor. :-)

    en wat is daar grappig aan?


    Hope goes lost but never dies.

    gaan we alweer ruzie maken -.- hou het eens gezellig op Q:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik moet wel toegeven dat ik me er echt aan kan doodergeren dat er een bepaald groepje users is dat alleen op elkaars reacties/topics reageert en de rest vaak gewoon negeert.

    Wie is Rose btw? Een of andere beroemdheid ofzo?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Wallflower schreef:
    en daarbij- een 2e Rose komt er toch niet. Ik ken Rose in het echt en ze lacht heel Q uit omdat er mensen zijn die proberen haar te 'overtreffen' -nee niet Gaby- terwijl dat ze toch niet lukt.

    En persoonlijk vind ik Gaby ook heel anders dan Rose.

    Zij is meer van de afzakbroeken, ik van de WAAAAAAAAAAH. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Zij is meer van de afzakbroeken, ik van de WAAAAAAAAAAH. :P

    enzijvandewapenindersok. en jij niet. :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    (...)
    en wat is daar grappig aan?

    Ik ken Rose verder niet, dus ik wil ook verder niets over haar persoonlijkheid zeggen. Maar het klinkt een beetje eigendunkelijk dat niemand haar kan 'overtreffen'. :-) Dát vond ik even grappig.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    LALALALALA schreef:
    Ik moet wel toegeven dat ik me er echt aan kan doodergeren dat er een bepaald groepje users is dat alleen op elkaars reacties/topics reageert en de rest vaak gewoon negeert.

    Wie is Rose btw? Een of andere beroemdheid ofzo?

    Rose was een user die heel veel mensen als een soort voorbeeld zagen. Alleen nu is ze permanent geband, in augustus geloof ik.


    Hope goes lost but never dies.

    Niemand kan een Rose zijn behalve Rose zelf :Y)

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik ken Rose verder niet, dus ik wil ook verder niets over haar persoonlijkheid zeggen. Maar het klinkt een beetje eigendunkelijk dat niemand haar kan 'overtreffen'. :-) Dát vond ik even grappig.

    oh, okee. dan begreep ik het verkeerd.


    Hope goes lost but never dies.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik ken Rose verder niet, dus ik wil ook verder niets over haar persoonlijkheid zeggen. Maar het klinkt een beetje eigendunkelijk dat niemand haar kan 'overtreffen'. :-) Dát vond ik even grappig.


    Waarschijnlijk bedoelde ze dat niemand een '2e Gaby' kan zijn omdat iedereen uniek is..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Wallflower schreef:
    (...)
    enzijvandewapenindersok. en jij niet. :'D

    Neeh ik niet, ik heb wel betere verstopplekken. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wallflower schreef:
    (...)
    Rose was een user die heel veel mensen als een soort voorbeeld zagen. Alleen nu is ze permanent geband, in augustus geloof ik.

    *nieuwschierig* waarom is ze geband?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    *nieuwschierig* waarom is ze geband?
    Beter om dat even ergens anders te bespreken ;) Dat is namelijk niet waar het hier over gaat ;)


    Life is hard and then we die