• Ik wil dus even zeggen dat ik wél alles gelezen heb wat jullie, achter mijn rug om, allemaal over mij hebben gezegd. En omdat dat topic is gesloten (wat ik best snap) maak ik toch, na een nachtje erover te hebben geslapen, een topic open. Oké, jullie kunnen best problemen met mij hebben, iedereen heeft weleens problemen met een user, maar serieus.... 6/7 van dat topic ging over MIJ? En dan nog wel als ik er niet ben. Ja tuurlijk, 1, 2, 3 pagina's, oké, maar dat héle topic. Als je problemen met me hebt, heb ik een aantal opties:
    1. PB
    2. GB
    3. Klagen bij een bemiddelaar
    4. Huilen ofzo?

    En natuurlijk heb ik alles letter voor letter gelezen en ik weet precies wie wat heeft geschreven, ik ga er nu niemand op beoordelen, maarja ik blijf het laag vinden om achter mijn rug om dat soort dingen te schrijven en dan denken dat ik het niet lees? Of wilden jullie dat ik het juist zou lezen? Nou ik ben wie ik ben en daar zal niemand wat aan kunnen veranderen, geloof me.

    Toen ik het las over die ''2e Rose'' heb ik aan Rose gevraagd of ik echt op haar leek dan en of ik pas zo deed nadat zij weg was en zelfs zij zegt dat het niet zo is. Denk sowieso eerst na voordat je je even lekker gaat uitlaten over iemand in een topic, want ik was er best door geraakt. Ik heb ook geen groepje, maar een heel aantal vriendinnen die dezelfde mening en humor hebben. Maar serieus, iedereen heeft toch wel vrienden op Q die een beetje zo denken als zij? Anders zou je geen vrienden worden.
    EINDE

    @MODs:
    1. Ik snap dat jullie dit topic zouden sluiten als het tegen een bepaalde regel is.
    2. Sluit 'm a.u.b. ook als mensen gaan ruziën ofzo, heeft Gaby's ochtendhoofd geen zin in. :')

    Dit is dus waar ik het over heb.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 11:14 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik was het wel met DEREK/Renée eens. Maar dat betekent niet dat ik je meteen geen leuk mens vind.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha leuk joh, ik dacht echt niet dat je het niet ging lezen, het boeit me niet eens dat je het hebt gelezen, zo denk ik er gewoon over. En tuurlijk gaat Rose zoiets niet toegeven en dat is mijn mening over jou en ik ken Rose al zo lang hè (: Hahaha, het boeit me echt geen ene fuck. Ik heb het gewoon gezegt, dat ik je in het algemeen vervelend vind, je kan best aardig zijn maar ik erger me soms gewoon kapot aan je, en geloof me er zijn meer users dan alleen ik. Alleen ik zei het gewoon openlijk. _O_
    -vat het niet verkeerd op, maar zo denk ik er gewoon over. Volgens mij ben je best aardig enzo, maar op het forum vind ik je gewoon irritant en je reacties zijn soms nogal ehh.. tsja dom? 't is niet het juiste woord ervoor maarja.
    En het is niet dat het topic helemaal over jou ging, ik noemde mijn lijstje en de rest ging op jou verder (: -

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 17:27 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Iekschnap jou ook, maar nou bijna een heel topic aan mij wijden terwijl ik niet eens het ''main onderwerp'' was. Straaaaannnge. ;x

    Ergens was je wel een deel van het hoofdonderwerp, want je hoorde bij mijn defenitie van vervelende users. ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Ergens was je wel een deel van het hoofdonderwerp, want je hoorde bij mijn defenitie van vervelende users. ;)


    ik vind jou een verveelende user. Dus ik ga daar dnek dan ook mar een topic over


    ohnee zo zwak zinnig ben ikj trouwens niet

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 17:25 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)

    ik vind jou een verveelende user. Dus ik ga daar dnek dan ook mar een topic over


    ohnee zo zwak zinnig ben ikj trouwens niet

    Je doet maar, zou ik zelf wel leuk vinden een topic over mij, kijken hoe iedereen over me denkt, van mij mag je :D

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 17:27 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Je doet maar, zou ik zelf wel leuk vinden een topci over mij :D



    -rolt met ogen-

    Weet je wat:
    WE laten het allemaal rusten.
    Want eigenlijk is door beide kanten de sfeer verpest op Q


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch, we houden 't wel even aardig (: Zoiets is niet nodig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    WBitch, we houden 't wel even aardig (: Zoiets is niet nodig.


    Ik zie hier boven toch dat het misschien beter is om het te laten rusten. Dat beide partijen fout bezig zijn geweest?


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)

    Ik zie hier boven toch dat het misschien beter is om het te laten rusten. Dat beide partijen fout bezig zijn geweest?

    Dat stond er nog niet toen ik mijn reactie schreef ^^ Alsnog was die opmerking niet nodig. Klaar (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maar Rose zit hier niet eens meer op, dus eigenlijk hoe kan ze dan weten of mensen nu zo doen zoals haar?

    Photograph schreef:
    Volgens mij werd er niet 'De hondjes van Gaby' gezegd.. Zo ja dan heb ik dat gemistxD
    Nee maar je moet het je ook niet zo aantrekken.. Zolang jij en je vriendinnen weten dat je geen 'groepje' hebt maar gewoon een vriendengroep, is er toch weinig aan de hand.. Laat ze lekker kletsen!

    Dat is er als het goed is ook niet gezegt ahahaha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amerricka schreef:
    Maar Rose zit hier niet eens meer op, dus eigenlijk hoe kan ze dan weten of mensen nu zo doen zoals haar?


    De meeste spreken haar nog regelmatig.


    (Be)lieve in (you)rself

    WMod schreef:
    (...)

    De meeste spreken haar nog regelmatig.


    Ja maar Rose kan toch echt niet zien hoe het er hier aan toe gaat, daarvoor is ze geband ;x

    Waar gaat het heen met Quizlet? Wordt het een site waar iedereen ruzie met elkaar zoekt?
    Echt zo laag bij de grond!


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    WMod schreef:
    (...)

    De meeste spreken haar nog regelmatig.

    Ik sprak Rose vroeger vet veel, nu niet echt meer. Dus ik ken haar wel en ik weet ook wel hoe ze doet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.