• Ik wil dus even zeggen dat ik wél alles gelezen heb wat jullie, achter mijn rug om, allemaal over mij hebben gezegd. En omdat dat topic is gesloten (wat ik best snap) maak ik toch, na een nachtje erover te hebben geslapen, een topic open. Oké, jullie kunnen best problemen met mij hebben, iedereen heeft weleens problemen met een user, maar serieus.... 6/7 van dat topic ging over MIJ? En dan nog wel als ik er niet ben. Ja tuurlijk, 1, 2, 3 pagina's, oké, maar dat héle topic. Als je problemen met me hebt, heb ik een aantal opties:
    1. PB
    2. GB
    3. Klagen bij een bemiddelaar
    4. Huilen ofzo?

    En natuurlijk heb ik alles letter voor letter gelezen en ik weet precies wie wat heeft geschreven, ik ga er nu niemand op beoordelen, maarja ik blijf het laag vinden om achter mijn rug om dat soort dingen te schrijven en dan denken dat ik het niet lees? Of wilden jullie dat ik het juist zou lezen? Nou ik ben wie ik ben en daar zal niemand wat aan kunnen veranderen, geloof me.

    Toen ik het las over die ''2e Rose'' heb ik aan Rose gevraagd of ik echt op haar leek dan en of ik pas zo deed nadat zij weg was en zelfs zij zegt dat het niet zo is. Denk sowieso eerst na voordat je je even lekker gaat uitlaten over iemand in een topic, want ik was er best door geraakt. Ik heb ook geen groepje, maar een heel aantal vriendinnen die dezelfde mening en humor hebben. Maar serieus, iedereen heeft toch wel vrienden op Q die een beetje zo denken als zij? Anders zou je geen vrienden worden.
    EINDE

    @MODs:
    1. Ik snap dat jullie dit topic zouden sluiten als het tegen een bepaalde regel is.
    2. Sluit 'm a.u.b. ook als mensen gaan ruziën ofzo, heeft Gaby's ochtendhoofd geen zin in. :')

    Dit is dus waar ik het over heb.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 11:14 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    PUKKELxDING schreef:
    Meeeh, misschien moet ik een grote groepsbemiddeling gaan organiseren met mijn mede bemiddelaars XD

    Hoewel ik bij god en de duvel niet zou weten who the hell ik mag gaan bemiddelen :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Tanzdiktator schreef:
    (...)
    Is dat nu een film of een band? Yesh, shame me D:

    Dat is een hele domme, saaie, kutfilm. T.T


    *insert philosophical cringe expression here*

    Successful schreef:
    (...)
    Fijn zo, die overbodige info..
    I don't care dat ze dat even wou duidelijk maken, ze deed het aanvallend & ik mag Gaby, dus ik verdedig haar (:
    + Gaby was erdoor geraakt, Derek had dat gewoon niet moeten doen. Of ze kon het tegen Gaby persoonlijk zeggen, niet open en bloot in een topic.


    Ja idd.
    Wij zijn ook mensen wij hebben ook gevoel


    "Ignite, my love. Ignite."

    Successful schreef:
    (...)
    Fijn zo, die overbodige info..
    I don't care dat ze dat even wou duidelijk maken, ze deed het aanvallend & ik mag Gaby, dus ik verdedig haar (:
    + Gaby was erdoor geraakt, Derek had dat gewoon niet moeten doen. Of ze kon het tegen Gaby persoonlijk zeggen, niet open en bloot in een topic.

    Ik denk dat Gaby prima in staat is om zichzelf te verdedigen, móest dat nodig zijn. Ze heeft al dit topic aangemaakt om haar gevoel erover te uiten, maar Gaby zal prima voor zichzelf kunnen opkomen als ze online is. Daarnaast was het niet alleen Gaby waar het over ging, maar ook andere personen. Maar ik geloof dat dat niet helemaal doordringt? :-) Natuurlijk is het goed als je een vriendin verdedigt, maar houdt het gewoon binnen de perken.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Successful schreef:
    (...)
    Het kan me ook niets schelen dat iemand problemen heeft met iemand, maar ik verdedig haar, mag het ja ?

    Ja, en wij verdedigen DEREK. SUPRISE!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Amerricka schreef:
    (...)

    Jullie vragen zelf om het te zeggen in dat forum, Derek bedoelde er niks mee, en het is maar een indruk. Jullie maken hier een húúge problem van.
    Dus eendjes :)

    Het is voor mij wel een probleem, ja. Denk is even na: Ik ben lid sinds januari ofzo. Ik ben wie ik ben, in RealLife heeft nooit iemand daar problemen mee gehad. Maar Q'ers wel? Er zijn namelijk nu een aantal mensen die kunnen bevestigen dat ik hetzelfde doe op het forum als in realLife. En als mensen dat niet aanstaat raakt me dat diep. Dat snap jij vast niet, want jij hebt dit nog nooit meegemaakt. Mensen die dit wel hebben meegemaakt snappen waarschijnlijk veel beter waar wij zo'n ''drukte'' om maken.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 18:49 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik denk dat Gaby prima in staat is om zichzelf te verdedigen, móest dat nodig zijn. Ze heeft al dit topic aangemaakt om haar gevoel erover te uiten, maar Gaby zal prima voor zichzelf kunnen opkomen als ze online is. Daarnaast was het niet alleen Gaby waar het over ging, maar ook andere personen. Maar ik geloof dat dat niet helemaal doordringt? :-) Natuurlijk is het goed als je een vriendin verdedigt, maar houdt het gewoon binnen de perken.

    Was jij niet weg van Q door die rel ? ;)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb net dus ook het topic bekeken en ik vond het écht onzin.
    Zowel dat van met Rose en ook met dat groepje.
    Alsof Rose de enige persoon hier is/was die 'grappig' of wat dan ook was.
    Ik vind het net goed dat er nog een paar mensen zijn die het hier levend houden (:
    En alsof je vrienden je niet mogen steunen in een ruzie.
    Maar goed.(cat)


    effort never betrays you

    Witherwings schreef:
    (...)
    Ja, en wij verdedigen DEREK. SUPRISE!

    WAUW PROFICIAT
    koop een taart en vier het ?


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    (...)
    Was jij niet weg van Q door die rel ? ;)

    Dit topic gaat over Gaby en de vorming van die zogenaamde groepjes. We hoeven hier niet te vragen om andere users een verantwoording af te laten leggen waarom ze hier zijn.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 18:52 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Successful schreef:
    (...)
    Was jij niet weg van Q door die rel ? ;)

    Is dat nu van belang? Nee. Het was trouwens niet eens door die rel. :-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Witherwings schreef:
    (...)
    Ja, en wij verdedigen DEREK. SUPRISE!


    En wij waren meelopers van Gaby.
    Nou jullie lopen ook achter Derek aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Is dat nu van belang? Nee. Het was trouwens niet eens door die rel. :-)

    Wat jij zegt.


    None but ourselves can free our minds.

    Jongens, serieus, dit is dus offtopic. Ga niet elkaar zwart maken, ga praten over het onderwerp. Waarom denk je dat de mods steeds zo kinderachtig moeten doen op het topic te sluiten? Hebben jullie dat dan echt niet door?

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 18:57 ]


    Life is hard and then we die

    Dit is de laatste waarschuwing. En dat meen ik (: Ga hierna nog 'ns off-topic en dan ben ik toch genoodzaakt om het topic te sluiten. It's your call.


    "I shut my eyes in order to see.'