• Ik wil dus even zeggen dat ik wél alles gelezen heb wat jullie, achter mijn rug om, allemaal over mij hebben gezegd. En omdat dat topic is gesloten (wat ik best snap) maak ik toch, na een nachtje erover te hebben geslapen, een topic open. Oké, jullie kunnen best problemen met mij hebben, iedereen heeft weleens problemen met een user, maar serieus.... 6/7 van dat topic ging over MIJ? En dan nog wel als ik er niet ben. Ja tuurlijk, 1, 2, 3 pagina's, oké, maar dat héle topic. Als je problemen met me hebt, heb ik een aantal opties:
    1. PB
    2. GB
    3. Klagen bij een bemiddelaar
    4. Huilen ofzo?

    En natuurlijk heb ik alles letter voor letter gelezen en ik weet precies wie wat heeft geschreven, ik ga er nu niemand op beoordelen, maarja ik blijf het laag vinden om achter mijn rug om dat soort dingen te schrijven en dan denken dat ik het niet lees? Of wilden jullie dat ik het juist zou lezen? Nou ik ben wie ik ben en daar zal niemand wat aan kunnen veranderen, geloof me.

    Toen ik het las over die ''2e Rose'' heb ik aan Rose gevraagd of ik echt op haar leek dan en of ik pas zo deed nadat zij weg was en zelfs zij zegt dat het niet zo is. Denk sowieso eerst na voordat je je even lekker gaat uitlaten over iemand in een topic, want ik was er best door geraakt. Ik heb ook geen groepje, maar een heel aantal vriendinnen die dezelfde mening en humor hebben. Maar serieus, iedereen heeft toch wel vrienden op Q die een beetje zo denken als zij? Anders zou je geen vrienden worden.
    EINDE

    @MODs:
    1. Ik snap dat jullie dit topic zouden sluiten als het tegen een bepaalde regel is.
    2. Sluit 'm a.u.b. ook als mensen gaan ruziën ofzo, heeft Gaby's ochtendhoofd geen zin in. :')

    Dit is dus waar ik het over heb.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 11:14 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tragically schreef:
    Ik heb persoonlijk niks tegen je, maar ik vond één iemand die op die lijst stond toch wel heel erg irritant. -nog steeds trouwens.


    Stiekem heb ik een idee over wie je het hebt. Maar ik hou gewoon mijn mond. xD


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Tragically schreef:
    (...)
    Nee, en het is ook niet WBitch.

    Phieuw gelukkig. ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    yes, we zijn weer ontopic.
    goedzo :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    yes, we zijn weer ontopic.
    goedzo :)


    Ja we kunnen het wel (nerd)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kikkeli schreef:
    Dit gaat nergens over.
    big time.

    Hihi, dit is ook Quizlet.. :-D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Eeeuhj ssst, je mag nooit over jezelf zeggen dat je dom bent. :P

    Nee maar het gaat er meer over dat het ineens het ''groepje van'' Gaby (ik dus) is, terwijl dat helemaal niet zo is.

    Eerlijk gezegd is dat toch niet zo erg?=) Ze zeiden gewoon iemands naam, waarschijnlijk de jouwe omdat je zo frequent op het forum komt, niet dan?=)
    Nou ja, daarvoor zou ik toch iemand 'groepje van ...' noemen.
    Oké, als ze dat toen in een andere betekenis gebruikte kan ik je alleen maar begrijjpen dat je dat niet leuk vind hoor ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd is dat toch niet zo erg?=) Ze zeiden gewoon iemands naam, waarschijnlijk de jouwe omdat je zo frequent op het forum komt, niet dan?=)
    Nou ja, daarvoor zou ik toch iemand 'groepje van ...' noemen.
    Oké, als ze dat toen in een andere betekenis gebruikte kan ik je alleen maar begrijjpen dat je dat niet leuk vind hoor ^^.


    Maar ze noemde de helft ook meelopers.
    EN daar ait eht probleem


    "Ignite, my love. Ignite."

    Beter sluit dit topic en hebben we het er niet meer over en gaat iedereen stilletjes in zichzelf aan users irriteren zoals eerst (krul)


    -

    Ik erger me niet aan Gaby, eerlijk gezegd. Ik erger me meer aan andere users, maar ik zal geen namen noemen.


    Hope goes lost but never dies.

    Genius schreef:
    Beter sluit dit topic en hebben we het er niet meer over en gaat iedereen stilletjes in zichzelf aan users irriteren zoals eerst (krul)


    Juist!, doe ik ook altijd.

    Genius schreef:
    Beter sluit dit topic en hebben we het er niet meer over en gaat iedereen stilletjes in zichzelf aan users irriteren zoals eerst (krul)
    Eigenlijk zijn ze op het moment redelijk on topic :)


    Life is hard and then we die

    Wallflower schreef:
    Ik erger me niet aan Gaby, eerlijk gezegd. Ik erger me meer aan andere users, maar ik zal geen namen noemen.


    Hoe kun je! =O

    haha grapje, (:


    --

    Vulpen schreef:
    (...)

    Hoe kun je! =O

    haha grapje, (:

    en nee aan jou erger ik me ook niet want jij bent cool. fuckyeah. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Genius schreef:
    Beter sluit dit topic en hebben we het er niet meer over en gaat iedereen stilletjes in zichzelf aan users irriteren zoals eerst (krul)


    Eigenlijk vind ik wel dat het even uit gepraat moet worden.. maar dat ik mijn mening. Ik begrijp ook heel goed dat de topics over het voorval vervelend kunnen wordenxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    is hier eindelijk de ruzie een beetje weg?(krul) zoo ongezellig >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor