• Ik wil dus even zeggen dat ik wél alles gelezen heb wat jullie, achter mijn rug om, allemaal over mij hebben gezegd. En omdat dat topic is gesloten (wat ik best snap) maak ik toch, na een nachtje erover te hebben geslapen, een topic open. Oké, jullie kunnen best problemen met mij hebben, iedereen heeft weleens problemen met een user, maar serieus.... 6/7 van dat topic ging over MIJ? En dan nog wel als ik er niet ben. Ja tuurlijk, 1, 2, 3 pagina's, oké, maar dat héle topic. Als je problemen met me hebt, heb ik een aantal opties:
    1. PB
    2. GB
    3. Klagen bij een bemiddelaar
    4. Huilen ofzo?

    En natuurlijk heb ik alles letter voor letter gelezen en ik weet precies wie wat heeft geschreven, ik ga er nu niemand op beoordelen, maarja ik blijf het laag vinden om achter mijn rug om dat soort dingen te schrijven en dan denken dat ik het niet lees? Of wilden jullie dat ik het juist zou lezen? Nou ik ben wie ik ben en daar zal niemand wat aan kunnen veranderen, geloof me.

    Toen ik het las over die ''2e Rose'' heb ik aan Rose gevraagd of ik echt op haar leek dan en of ik pas zo deed nadat zij weg was en zelfs zij zegt dat het niet zo is. Denk sowieso eerst na voordat je je even lekker gaat uitlaten over iemand in een topic, want ik was er best door geraakt. Ik heb ook geen groepje, maar een heel aantal vriendinnen die dezelfde mening en humor hebben. Maar serieus, iedereen heeft toch wel vrienden op Q die een beetje zo denken als zij? Anders zou je geen vrienden worden.
    EINDE

    @MODs:
    1. Ik snap dat jullie dit topic zouden sluiten als het tegen een bepaalde regel is.
    2. Sluit 'm a.u.b. ook als mensen gaan ruziën ofzo, heeft Gaby's ochtendhoofd geen zin in. :')

    Dit is dus waar ik het over heb.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 11:14 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wallflower schreef:
    (...)
    telt Rose niet als het onderwerp, of wel? :c


    Als het goed is gaat het om Gaby die zich gekwets(..? weet niet of het het goede woord is) voelde door dat andere topic. Ze vond het vooral rot dat het niet tegen haar werd gezegd maar in dat topic werd geplaatst.. Daar hoort Rose dus niet bij(;


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Photograph schreef:
    (...)

    Als het goed is gaat het om Gaby die zich gekwets(..? weet niet of het het goede woord is) voelde door dat andere topic. Ze vond het vooral rot dat het niet tegen haar werd gezegd maar in dat topic werd geplaatst.. Daar hoort Rose dus niet bij(;

    "Toen ik het las over die ''2e Rose'' heb ik aan Rose gevraagd of ik echt op haar leek dan en of ik pas zo deed nadat zij weg was en zelfs zij zegt dat het niet zo is."

    staat in het topic, dus ik vernam van wel. maar dat lag dus aan mij, maar ik begrijp jullie redenering ook dusja. ;D


    Hope goes lost but never dies.

    Haha ik heb ook meelopers, yes, haha naja idfc, so i'm off! _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wallflower schreef:
    (...)
    "Toen ik het las over die ''2e Rose'' heb ik aan Rose gevraagd of ik echt op haar leek dan en of ik pas zo deed nadat zij weg was en zelfs zij zegt dat het niet zo is."

    staat in het topic, dus ik vernam van wel. maar dat lag dus aan mij, maar ik begrijp jullie redenering ook dusja. ;D


    Jah.. Nu snap ik die van jou ook beter xD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Weet je, ik vind jullie allemaal kinderachtig als jullie zo gaan reageren op elkaar. En Gaby, jij bent ook niet altijd terecht en het slaat ook niet altijd ergens op en mensen kunnen zich daarom best aan je irriteren. Dat ben jij, en daar hoef je je natuurlijk niks van aan te trekken van wat andere mensen van je vinden. Kijk, ik vind je nou niet eh....de leukste/vriendelijkste? Maar ik vind dat jij daar natuurlijk niet echt iets van aan moet trekken. En er zullen ook zat mensen zijn die mij niet mogen, maar ik probeer me gewoon zo 'normaal' mogelijk te gedragen en te reageren. Jij bent jij, wij zijn wij en wat rekening met elkaar houden is toch niet te veel gevraagd?

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 19:55 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Weet je, ik vind jullie allemaal kinderachtig als jullie zo gaan reageren op elkaar. En Gaby, jij bent ook niet altijd terecht en het slaat ook niet altijd ergens op en mensen kunnen zich daarom best aan je irriteren. Dat ben jij, en daar hoef je je natuurlijk niks van aan te trekken van wat andere mensen van je vinden. Kijk, ik vind je nou niet eh....de leukste/vriendelijkste? Maar ik vind dat jij daar natuurlijk niet echt iets van aan moet trekken. En er zullen ook zat mensen zijn die mij niet mogen, maar ik probeer me gewoon zo 'normaal' mogelijk te gedragen en te reageren. Jij bent jij, wij zijn wij en wat rekening met elkaar houden is toch niet te veel gevraagd?
    Je kunt wel vinden dat iemand zich daar niets van aan moet trekken, maar iedereen is anders. Zoals je zelf al zegt; een beetje rekening houden met elkaar =)


    Life is hard and then we die

    Poseidon schreef:
    Weet je, ik vind jullie allemaal kinderachtig als jullie zo gaan reageren op elkaar. En Gaby, jij bent ook niet altijd terecht en het slaat ook niet altijd ergens op en mensen kunnen zich daarom best aan je irriteren. Dat ben jij, en daar hoef je je natuurlijk niks van aan te trekken van wat andere mensen van je vinden. Kijk, ik vind je nou niet eh....de leukste/vriendelijkste? Maar ik vind dat jij daar natuurlijk niet echt iets van aan moet trekken. En er zullen ook zat mensen zijn die mij niet mogen, maar ik probeer me gewoon zo 'normaal' mogelijk te gedragen en te reageren. Jij bent jij, wij zijn wij en wat rekening met elkaar houden is toch niet te veel gevraagd?

    Eigenlijk, al probeer ik een weerwoord te verzinnen, heb je stiekem gewoon gelijk. ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vond het gewoon onzin dat er zogenaamd mensen meeliepen. Ik stond dan wel niet op het lijstje als meeloper, maar toch, ik hou er gewoon niet van als vrienden van me belachelijk gemaakt worden.
    Al helemaal niet als het om een onzin reden is, wat het in mijn ogen dus ook wel was. Niet alles wat ik deed was goed, zoals dat gewoef. Maar dat heeft ook wel duidelijk gemaakt dat wij NIET als de hondjes van Gaby gezien willen worden.
    Niet alles wat ik zeg is altijd even netjes, maar ja, ik ben nou eenmaal niet op mijn mondje gevallen. Veranderen doe ik niet, want iedereen moet maar lekker zichzelf blijven. Trouwens, ik mag dan niet op dat lijstje staan, maar ik weet gewoon dat veel users mij niet mogen.
    Ik ben gewoon net als Lady Gaga, je mag haar of je haat haar. Teehee.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 20:46 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    Ik vond het gewoon onzin dat er zogenaamd mensen meeliepen. Ik stond dan wel niet op het lijstje als meeloper, maar toch, ik hou er gewoon niet van als vrienden van me belachelijk gemaakt worden.
    Al helemaal niet als het om een onzin reden is, wat het in mijn ogen dus ook wel was. Niet alles wat ik deed was goed, zoals dat gewoef. Maar dat heeft ook wel duidelijk gemaakt dat wij NIET als de hondjes van Gaby gezien willen worden.
    Niet alles wat ik zeg is altijd even netjes, maar ja, ik ben nou eenmaal niet op mijn mondje gevallen. Veranderen doe ik niet, want iedereen moet maar lekker zichzelf blijven. Trouwens, ik mag dan niet op dat lijstje staan, maar ik weet gewoon dat veel users mij niet mogen.
    Ik ben gewoon net als Lady Gaga, je mag haar of je haat haar. Teehee.

    Laura ftw! ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    Are we done 'fighting' now?_O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    KAK schreef:
    Ik vond het gewoon onzin dat er zogenaamd mensen meeliepen. Ik stond dan wel niet op het lijstje als meeloper, maar toch, ik hou er gewoon niet van als vrienden van me belachelijk gemaakt worden.
    Al helemaal niet als het om een onzin reden is, wat het in mijn ogen dus ook wel was. Niet alles wat ik deed was goed, zoals dat gewoef. Maar dat heeft ook wel duidelijk gemaakt dat wij NIET als de hondjes van Gaby gezien willen worden.
    Niet alles wat ik zeg is altijd even netjes, maar ja, ik ben nou eenmaal niet op mijn mondje gevallen. Veranderen doe ik niet, want iedereen moet maar lekker zichzelf blijven. Trouwens, ik mag dan niet op dat lijstje staan, maar ik weet gewoon dat veel users mij niet mogen.
    Ik ben gewoon net als Lady Gaga, je mag haar of je haat haar. Teehee.

    I like Lady Gaga :9~


    None but ourselves can free our minds.

    Witherwings schreef:
    Are we done 'fighting' now?_O_

    Nee.... -deelt paar klappen uit- Oké nu wel. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat heb ik niet gelezen, maar ik sluit me aan bij het gene wat PUKKELxDING gezegd heeft; Je bent beter dan dat (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het is gewoon flauw,
    die DERERK is de gene die hier op Q loopt te zeiken,


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    FightforDead schreef:
    Het is gewoon flauw,
    die DERERK is de gene die hier op Q loopt te zeiken,

    Ja tuurlijk :D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.