• Ik ben vandaag naar de kapper geweest en ik ben er hélemaal niet blij mee >=[
    Het is gewoon k*tlelijk. Ik zei nog dat ze niet aan de lange punten moest zitten. 'ja dooie punten er af' dooie punten? dr is niks meer van over! :'[ Heb nu gewoon een boblijn die iets langer loopt naar voren. Prachtig! Ik zie er niet uit. =[
    Nouuu! Ik ben echt verdrietig, ik wilde mijn haar weer wat langer krijgen aan de voorkant, knipt ze er zoveel af dat het nog korter is dan 4 maanden terug ofzo, toen ik het liet knippen. >=[
    Klacht: Kappers die niet kunnen knippen! >=[

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Mew <3

    bedenk het zo, het is misschien niet wat je wilde, maar misschien vinden andere mensen het wel hartstikke leuk ^^


    Life is hard and then we die

    Heb echt ooit eens zoooo hard hetzelfde meegemaakt!


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    bedenk het zo, het is misschien niet wat je wilde, maar misschien vinden andere mensen het wel hartstikke leuk ^^

    Jamaar, het past voor geen meter bij me en de kleur ideeën die ik voor ogen had kan ik nu ook wel vergeten daar is het dus te kort voor.


    Mew <3

    Heb echt ooit eens zoooo hard hetzelfde meegemaakt!

    Het zuigt te erg gewoon =[


    Mew <3

    dat is zwaar kut! kappers knippen het àltijd korter dan je zelf wil! ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    In het begin zit het niet, en is het wennen.
    Later zul je het vast mooi of mooier vinden.

    Als ik tegen mijn akpper zeg dat er 3 cm vanaf moet is er zeker 5 cm vanaf ><


    Listen to what we're not saying..

    Moet je echt rekening mee houden, normaal gezien knippen ze er altijd meer af dan je ze zegt!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    In het begin zit het niet, en is het wennen.
    Later zul je het vast mooi of mooier vinden.

    Nja ik denk niet dat het nog anders gaat zitten, ik ben daar gewoon met nat haar weg gegaan, en heb het toen thuis zelf gedroogt en gestijlt enzo. Plus dat ik gewoon nog zei dat ik echt niet wilde dat ze aan die plukken kwam, laat staan dat ze ze dan zo kort maakt! En sinds mijn haar ook al niet snel groeit.. =[


    Mew <3

    Wauw,

    Vraag je geld terug,

    Gemenetrut whahah,
    datwijfdan.
    Ik zou boosworden op der
    xox


    I'm locked away inside this grave

    Moet je echt rekening mee houden, normaal gezien knippen ze er altijd meer af dan je ze zegt!ö

    Jamaar, het lijkt me toch duidelijk dat als ik in eerste instantie zeg dat ik liever heb dat ze er helemaal niet aankomt, dat ze er dan niet 5 centimeter ofzo af moet gaan knippen o_o


    Mew <3

    Kappers zijn kut, laat ik het je zeggen :Y) Als ik vraag niet meer opknippen, dan zegt zij van ja, maar de dode punten moeten er af. Hoeveel doet ze er dan van af? 5 cm? --' Ik haat kappers zo en ik heb nog altijd niet mijn kapper gevonden. Als je me snapt =')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wauw,

    Vraag je geld terug,

    Gemenetrut whahah,
    datwijfdan.
    Ik zou boosworden op der
    xox

    ik ben ook heel kwaad o_o
    maar ik zag eigenlijk pas thuis wat voor ravage het was =[


    Mew <3

    Kappers zijn kut, laat ik het je zeggen :Y) Als ik vraag niet meer opknippen, dan zegt zij van ja, maar de dode punten moeten er af. Hoeveel doet ze er dan van af? 5 cm? --' Ik haat kappers zo en ik heb nog altijd niet mijn kapper gevonden. Als je me snapt =')

    Ik had wel mijn kapper, alleen daar was het heel druk, moest ander half uur wachten voordat ik daar heen kon en mijn moeder moest daarna weg en het moet voor maandag geknipt zijn. Nja toen ben ik naar een andere gegaan
    Stom stom stom x.x
    Nooit je kapper verraden.
    Het was gewoon karma.


    Mew <3

    (...)
    Ik had wel mijn kapper, alleen daar was het heel druk, moest ander half uur wachten voordat ik daar heen kon en mijn moeder moest daarna weg en het moet voor maandag geknipt zijn. Nja toen ben ik naar een andere gegaan
    Stom stom stom x.x
    Nooit je kapper verraden.
    Het was gewoon karma.

    Inderdaad, nooit doen duidelijk. Maar moet je bij 'jou' kapper gene afspraak maken misschien?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right