• Ik wil dus even zeggen dat ik wél alles gelezen heb wat jullie, achter mijn rug om, allemaal over mij hebben gezegd. En omdat dat topic is gesloten (wat ik best snap) maak ik toch, na een nachtje erover te hebben geslapen, een topic open. Oké, jullie kunnen best problemen met mij hebben, iedereen heeft weleens problemen met een user, maar serieus.... 6/7 van dat topic ging over MIJ? En dan nog wel als ik er niet ben. Ja tuurlijk, 1, 2, 3 pagina's, oké, maar dat héle topic. Als je problemen met me hebt, heb ik een aantal opties:
    1. PB
    2. GB
    3. Klagen bij een bemiddelaar
    4. Huilen ofzo?

    En natuurlijk heb ik alles letter voor letter gelezen en ik weet precies wie wat heeft geschreven, ik ga er nu niemand op beoordelen, maarja ik blijf het laag vinden om achter mijn rug om dat soort dingen te schrijven en dan denken dat ik het niet lees? Of wilden jullie dat ik het juist zou lezen? Nou ik ben wie ik ben en daar zal niemand wat aan kunnen veranderen, geloof me.

    Toen ik het las over die ''2e Rose'' heb ik aan Rose gevraagd of ik echt op haar leek dan en of ik pas zo deed nadat zij weg was en zelfs zij zegt dat het niet zo is. Denk sowieso eerst na voordat je je even lekker gaat uitlaten over iemand in een topic, want ik was er best door geraakt. Ik heb ook geen groepje, maar een heel aantal vriendinnen die dezelfde mening en humor hebben. Maar serieus, iedereen heeft toch wel vrienden op Q die een beetje zo denken als zij? Anders zou je geen vrienden worden.
    EINDE

    @MODs:
    1. Ik snap dat jullie dit topic zouden sluiten als het tegen een bepaalde regel is.
    2. Sluit 'm a.u.b. ook als mensen gaan ruziën ofzo, heeft Gaby's ochtendhoofd geen zin in. :')

    Dit is dus waar ik het over heb.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 11:14 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hestia schreef:
    (...)
    *nieuwschierig* waarom is ze geband?

    ''Het bedreigen van Rutger'' <- Not a true story, believe me. : D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hestia schreef:
    (...)
    *nieuwschierig* waarom is ze geband?

    ik heb je ge-GB'd.


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    (...)
    ik heb je ge-GB'd.

    oke nu snap ik het:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wallflower schreef:
    (...)
    Rose was een user die heel veel mensen als een soort voorbeeld zagen. Alleen nu is ze permanent geband, in augustus geloof ik.

    Sorry, wederom. Maar 'heel veel' mensen is wel een béétje overdreven. ^^ Wederom is dat niets persoonlijks of iets tegen Rose. :-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Sorry, wederom. Maar 'heel veel' mensen is wel een béétje overdreven. ^^ Wederom is dat niets persoonlijks of iets tegen Rose. :-)

    toch best veel. ik denk dat als je in die tijd aan iemand vroeg 'Wat vind je van Rose?' dat de helft zou zeggen 'ik vind haar super', en de andere helft een mening had in de trant van 'aandachtstrekker' 'gewoon aardig' 'ik ken haar niet' ofzoiets.


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    (...)
    toch best veel. ik denk dat als je in die tijd aan iemand vroeg 'Wat vind je van Rose?' dat de helft zou zeggen 'ik vind haar super', en de andere helft een mening had in de trant van 'aandachtstrekker' 'gewoon aardig' 'ik ken haar niet' ofzoiets.
    Net zoals dat bij elke random user zou zijn dus :P?


    Life is hard and then we die

    Wallflower schreef:
    (...)
    toch best veel. ik denk dat als je in die tijd aan iemand vroeg 'Wat vind je van Rose?' dat de helft zou zeggen 'ik vind haar super', en de andere helft een mening had in de trant van 'aandachtstrekker' 'gewoon aardig' 'ik ken haar niet' ofzoiets.

    Nee, ik moet het daar toch mee oneens zijn. Ahaha. 8D Maar dat is mijn interpretatie geweest van het hele gebeuren toen, dus ik denk dat wij het hierover ook niet eens gaan worden! :-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Net zoals dat bij elke random user zou zijn dus :P?

    ja okee. misschien wel XD maar bij Rose lag het toch wat.. anders.


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    (...)
    toch best veel. ik denk dat als je in die tijd aan iemand vroeg 'Wat vind je van Rose?' dat de helft zou zeggen 'ik vind haar super', en de andere helft een mening had in de trant van 'aandachtstrekker' 'gewoon aardig' 'ik ken haar niet' ofzoiets.

    Stiekem had ik vroeger soms echt een hekel aan Rose, ik weet niet waarom. xd Maar pas nu vind ik haar heel aardig. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Nee, ik moet het daar toch mee oneens zijn. Ahaha. 8D Maar dat is mijn interpretatie geweest van het hele gebeuren toen, dus ik denk dat wij het hierover ook niet eens gaan worden! :-)

    dat denk ik ook, haha ;D maar misschien ben ik ook wel bevooroordeeld omdat ik haar mening steeds te horen krijg omdat ik haar irl ken. dusja. :'D


    Hope goes lost but never dies.

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Stiekem had ik vroeger soms echt een hekel aan Rose, ik weet niet waarom. xd Maar pas nu vind ik haar heel aardig. x'D
    Haha, misschien door de meeting?


    Life is hard and then we die

    De laatste keer. Echt de laatste keer. Nu verder praten over het onderwerp van het topic, of een slotje op dit topic. En ik weet dat ik net heb gezegd dat ik 't direct zou sluiten, maar dit is echt de laatste (: En het zou fijn zijn als er nu geluisterd wordt. ^^. Ik snap dat 't verleidelijk is om ergens anders over te praten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    De laatste keer. Echt de laatste keer. Nu verder praten over het onderwerp van het topic, of een slotje op dit topic. En ik weet dat ik net heb gezegd dat ik 't direct zou sluiten, maar dit is echt de laatste (: En het zou fijn zijn als er nu geluisterd wordt. ^^. Ik snap dat 't verleidelijk is om ergens anders over te praten.

    Oké, oké mensen, mensen, zullen we anders verkassen naar dat offtopic topic? ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    Villain schreef:
    De laatste keer. Echt de laatste keer. Nu verder praten over het onderwerp van het topic, of een slotje op dit topic. En ik weet dat ik net heb gezegd dat ik 't direct zou sluiten, maar dit is echt de laatste (: En het zou fijn zijn als er nu geluisterd wordt. ^^. Ik snap dat 't verleidelijk is om ergens anders over te praten.

    telt Rose niet als het onderwerp, of wel? :c


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    (...)
    telt Rose niet als het onderwerp, of wel? :c

    Niet in dit topic.


    "I shut my eyes in order to see.'