• Ik wil dus even zeggen dat ik wél alles gelezen heb wat jullie, achter mijn rug om, allemaal over mij hebben gezegd. En omdat dat topic is gesloten (wat ik best snap) maak ik toch, na een nachtje erover te hebben geslapen, een topic open. Oké, jullie kunnen best problemen met mij hebben, iedereen heeft weleens problemen met een user, maar serieus.... 6/7 van dat topic ging over MIJ? En dan nog wel als ik er niet ben. Ja tuurlijk, 1, 2, 3 pagina's, oké, maar dat héle topic. Als je problemen met me hebt, heb ik een aantal opties:
    1. PB
    2. GB
    3. Klagen bij een bemiddelaar
    4. Huilen ofzo?

En natuurlijk heb ik alles letter voor letter gelezen en ik weet precies wie wat heeft geschreven, ik ga er nu niemand op beoordelen, maarja ik blijf het laag vinden om achter mijn rug om dat soort dingen te schrijven en dan denken dat ik het niet lees? Of wilden jullie dat ik het juist zou lezen? Nou ik ben wie ik ben en daar zal niemand wat aan kunnen veranderen, geloof me.

Toen ik het las over die ''2e Rose'' heb ik aan Rose gevraagd of ik echt op haar leek dan en of ik pas zo deed nadat zij weg was en zelfs zij zegt dat het niet zo is. Denk sowieso eerst na voordat je je even lekker gaat uitlaten over iemand in een topic, want ik was er best door geraakt. Ik heb ook geen groepje, maar een heel aantal vriendinnen die dezelfde mening en humor hebben. Maar serieus, iedereen heeft toch wel vrienden op Q die een beetje zo denken als zij? Anders zou je geen vrienden worden.
    EINDE

@MODs:
    1. Ik snap dat jullie dit topic zouden sluiten als het tegen een bepaalde regel is.
    2. Sluit 'm a.u.b. ook als mensen gaan ruziën ofzo, heeft Gaby's ochtendhoofd geen zin in. :')

Dit is dus waar ik het over heb.

[ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 11:14 ]

*insert philosophical cringe expression here*

Wow, daar weet ik dus niks van.. Ik wist niet dat zulke dingen hier is gebeurd. Maar ja, als ik het goed heb, kennen jullie bijna allemaal elkaar persoonlijk?

XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

Zo, afgelopen nu.
    Discussiëren mag zeker, mening uiten mag ook, maar we laten iedereen in zijn of haar waarde en we gaan zeker niet zeggen dat diegene maar weg moet gaan. Dat is niet bepaald sociaal, of wel soms?
    Dus, we houden het bij discussiëren, we gaan elkaar niet aanvallen.
    En anders gaan jullie maar naar het eendjestopic.

Life is hard and then we die

PUKKELxDING schreef:
    Zo, afgelopen nu.
    Discussiëren mag zeker, mening uiten mag ook, maar we laten iedereen in zijn of haar waarde en we gaan zeker niet zeggen dat diegene maar weg moet gaan. Dat is niet bepaald sociaal, of wel soms?

Jajaj en als jij het zegt over het eendjestopic is het dus wel normaal, wedden om een kudo? T.T

PUKKELxDING schreef:
    Zo, afgelopen nu.

oja, het eendjes topic :'D
    Dat is echt schattig. 8D

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Successful schreef:
    (...)
    Serieus ga gewoon weg --' ik irriteer me nu ook kapot aan je, als je problemen met Gaby hebt dan is dat lekker voor jou, maar newsflash; nobody cares!

Lol, door deze reactie lijkt het juist alsof je het heel veel kan schelen hahaha.

GabyDeUser schreef:
    (...)
    Jajaj en als jij het zegt over het eendjestopic is het dus wel normaal, wedden om een kudo? T.T
    Hoe bedoel je dat?

PUKKELxDING schreef:
    (...)Hoe bedoel je dat?

Naah, omdat toen in dat topic over de mods ik zei van hier gaat ruzie komen, waar blijft dat eendjestopic? Of zoiets. Scheen dat niet in de smaak te vallen bij derek.

Successful schreef:
    (...)
    Serieus ga gewoon weg --' ik irriteer me nu ook kapot aan je, als je problemen met Gaby hebt dan is dat lekker voor jou, maar newsflash; nobody cares!

Nou volgens mij maak jij je er aardig druk over. ;)

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Successful schreef:
    (...)
    Sorry, dit is niet op jou bedoelt, ook niet bedoelt om ruzie te maken, maar wat ik niet snap is wat 'onze partij' (volgens jou dus 'jullie partij') fout deed ? Wij hebben niet geroddeld over Gaby, want ik verdedig haar. Wat is daar fout aan ? (:

IK roddel niet over Gaby!
    Ik kom voor haar op[

"Ignite, my love. Ignite."

Witherwings schreef:
    (...)
    Zoals ze al zei; ze gaf gewoon een lijstje, en dat is alles.
    Toen er een lijstje werd gemaakt over de mods ging toch ook niet iedereen boos worden dat ze erin stonden?
    Jeez, doe even normaal.

Fijn zo, die overbodige info..
    I don't care dat ze dat even wou duidelijk maken, ze deed het aanvallend & ik mag Gaby, dus ik verdedig haar (:
    + Gaby was erdoor geraakt, Derek had dat gewoon niet moeten doen. Of ze kon het tegen Gaby persoonlijk zeggen, niet open en bloot in een topic.

None but ourselves can free our minds.

Successful schreef:
    (...)
    Fijn zo, die overbodige info..
    I don't care dat ze dat even wou duidelijk maken, ze deed het aanvallend & ik mag Gaby, dus ik verdedig haar (:
    + Gaby was erdoor geraakt, Derek had dat gewoon niet moeten doen. Of ze kon het tegen Gaby persoonlijk zeggen, niet open en bloot in een topic.

Jullie vragen zelf om het te zeggen in dat forum, Derek bedoelde er niks mee, en het is maar een indruk. Jullie maken hier een húúge problem van.
    Dus eendjes :)

Meeeh, misschien moet ik een grote groepsbemiddeling gaan organiseren met mijn mede bemiddelaars XD

PUKKELxDING schreef:
    Meeeh, misschien moet ik een grote groepsbemiddeling gaan organiseren met mijn mede bemiddelaars XD

alsjeblieft =3 (krul)

[ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 18:44 ]

Amerricka schreef:
    (...)

Lol, door deze reactie lijkt het juist alsof je het heel veel kan schelen hahaha.

Het kan me ook niets schelen dat iemand problemen heeft met iemand, maar ik verdedig haar, mag het ja ?

None but ourselves can free our minds.

GabyDeUser schreef:
    (...)
    superstar

Is dat nu een film of een band? Yesh, shame me D:

No growth of the heart is ever a waste