• Ik wil dus even zeggen dat ik wél alles gelezen heb wat jullie, achter mijn rug om, allemaal over mij hebben gezegd. En omdat dat topic is gesloten (wat ik best snap) maak ik toch, na een nachtje erover te hebben geslapen, een topic open. Oké, jullie kunnen best problemen met mij hebben, iedereen heeft weleens problemen met een user, maar serieus.... 6/7 van dat topic ging over MIJ? En dan nog wel als ik er niet ben. Ja tuurlijk, 1, 2, 3 pagina's, oké, maar dat héle topic. Als je problemen met me hebt, heb ik een aantal opties:
    1. PB
    2. GB
    3. Klagen bij een bemiddelaar
    4. Huilen ofzo?

    En natuurlijk heb ik alles letter voor letter gelezen en ik weet precies wie wat heeft geschreven, ik ga er nu niemand op beoordelen, maarja ik blijf het laag vinden om achter mijn rug om dat soort dingen te schrijven en dan denken dat ik het niet lees? Of wilden jullie dat ik het juist zou lezen? Nou ik ben wie ik ben en daar zal niemand wat aan kunnen veranderen, geloof me.

    Toen ik het las over die ''2e Rose'' heb ik aan Rose gevraagd of ik echt op haar leek dan en of ik pas zo deed nadat zij weg was en zelfs zij zegt dat het niet zo is. Denk sowieso eerst na voordat je je even lekker gaat uitlaten over iemand in een topic, want ik was er best door geraakt. Ik heb ook geen groepje, maar een heel aantal vriendinnen die dezelfde mening en humor hebben. Maar serieus, iedereen heeft toch wel vrienden op Q die een beetje zo denken als zij? Anders zou je geen vrienden worden.
    EINDE

    @MODs:
    1. Ik snap dat jullie dit topic zouden sluiten als het tegen een bepaalde regel is.
    2. Sluit 'm a.u.b. ook als mensen gaan ruziën ofzo, heeft Gaby's ochtendhoofd geen zin in. :')

    Dit is dus waar ik het over heb.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 11:14 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hmmhmm, maar een vriendengroepje is toch ook een soort groepje of ben ik nou zo dom?

    Amerricka schreef:
    Hmmhmm, maar een vriendengroepje is toch ook een soort groepje of ben ik nou zo dom?


    Is het ook, maar in een vriendengroep is iedereen gelijk. Als er wordt gezegd 'Het groepje van Gaby' betekend dat dat Gaby honing aan der kont heb zitten en dat dat groepje haar achterna loopt en alles na doet.


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Amerricka schreef:
    Hmmhmm, maar een vriendengroepje is toch ook een soort groepje of ben ik nou zo dom?

    Eeeuhj ssst, je mag nooit over jezelf zeggen dat je dom bent. :P

    Nee maar het gaat er meer over dat het ineens het ''groepje van'' Gaby (ik dus) is, terwijl dat helemaal niet zo is.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Photograph schreef:
    (...)

    Is het ook, maar in een vriendengroep is iedereen gelijk. Als er wordt gezegd 'Het groepje van Gaby' betekend dat dat Gaby honing aan der kont heb zitten en dat dat groepje haar achterna loopt en alles na doet.


    Ohh, dat snapte ik al niet :Y)
    Ach laat ze lekker zeuren, je weet toch zelf beter?

    Amerricka schreef:
    (...)

    Ohh, dat snapte ik al niet :Y)
    Ach laat ze lekker zeuren, je weet toch zelf beter?

    Het punt is dus dat dit achter mijn rug om is gegaan, als niemand me gesms't had en/of de link van dat topic gegeven had, wist ik niet eens dat dit allemaal was gezegd.


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Het punt is dus dat dit achter mijn rug om is gegaan, als niemand me gesms't had en/of de link van dat topic gegeven had, wist ik niet eens dat dit allemaal was gezegd.

    Had iedereen je dan moeten pb'en dat er iets over je is gezegd? Er worden continu dingen over andere users gezegd, maar die hebben daar ook geen weet van. Niet aanvallend bedoeld, want ik snap je punt verder wel. :-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Amerricka schreef:
    (...)

    Ohh, dat snapte ik al niet :Y)
    Ach laat ze lekker zeuren, je weet toch zelf beter?


    Dat bedoel ik ook. Het gaat er niet om wat andere vinden, het gaat erom wat zij vindt.
    Daarbij als die Rose, ik ken haar niet, zelf ook al zegt dat ze niet op haar is gaan lijken.. Dan is dat wss ook niet zo


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Had iedereen je dan moeten pb'en dat er iets over je is gezegd? Er worden continu dingen over andere users gezegd, maar die hebben daar ook geen weet van. Niet aanvallend bedoeld, want ik snap je punt verder wel. :-)

    Iekschnap jou ook, maar nou bijna een heel topic aan mij wijden terwijl ik niet eens het ''main onderwerp'' was. Straaaaannnge. ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Iekschnap jou ook, maar nou bijna een heel topic aan mij wijden terwijl ik niet eens het ''main onderwerp'' was. Straaaaannnge. ;x

    Dat is toch juist leuk? :-D Kun je nagaan hoe beroemd je bent op Quizlet! ;-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Dat is toch juist leuk? :-D Kun je nagaan hoe beroemd je bent op Quizlet! ;-)

    -Doet zonnebrilletje op-
    Yeahh beruuucht
    Uhmm nee, stiekem is het niet zo leuk. Maar dat weet je denk ik alleen als je nu in mijn schoenen zou staan. ^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    -Doet zonnebrilletje op-
    Yeahh beruuucht
    Uhmm nee, stiekem is het niet zo leuk. Maar dat weet je denk ik alleen als je nu in mijn schoenen zou staan. ^^

    Ik herken het wel, hoor. Ik weet precies wat je bedoeld. :-3 Maar probeer het gewoon een beetje positief te bekijken. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Go Gaby Go Gaby _O_


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    Go Gaby Go Gaby _O_

    LOLOL (cool)


    *insert philosophical cringe expression here*

    I like you (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Peekaboo schreef:
    I like you (:


    Ahum. We like you!


    Travel far enough, you'll meet yourself