• Oh godver, wat kunnen jongens-mannen me soms vet irriteren!
    Ik had vandaag een gesprek met zo enkele jongens ter voorbereiding op mijn eindwerk psychologie voor volgend jaar : het jongensbrein

    En wat blijkt: Jongens mogen alles;
    -flirten
    -playen
    -zoveel mogelijk liefjes hebben
    -zoveel mogelijk seks (al dan niet met verschillende meiden.)
    -vreemdgaan (ze verwachten dat wij hun vergeven)
    -enzo verder enzo voort....

    terwijl ze van ons meiden verwachten dat we;
    -monogaam zijn
    -liefst maagd zijn of weining seks hebben gehad
    -weining liefjes
    -als we vreemdgaan dat we kapot gaan van verdriet en hun alles gunnen zodat ze het kunnen vergeten.

    Excuseer? ik was/ben echt hartstikke pissed! hoe kunnen ze zo onredelijk zijn? Vanaf dat wij iets zouden uithalen wat zij doen, dan worden we meteen afgestempeld als sletjes of worden we scheef bekeken of dergelijke.
    Maar oh, jongens mogen alles want zij zijn superieur!

    (Ik weet dat ik nu alle jongens over 1 lijn trek, ik weet dat ze heus niet allemaal zo zijn. Maar ik wou toch even mijn gevoelens uiten, want het zat heel diep! Ik moest me de hele dag rustig houden tegenover die jongens)

    wat is jullie mening hierover?

    Ik vind het eigenlijk best wel hypocriet. Jongens mogen alles en zijn meteen 'stoer' als ze met meerdere meisjes tegelijk gaan, maar wanneer een meisje dit doet is ze een slet. -niet dat ik zoiets wil doen ofzo, maar het gaat om het idee. Gelukkig zijn er ook nog jongens die niet zo doen, dus ik maak me hier niet zo druk over eigenlijk. (:

    Ecstasy schreef:
    Ik vind het eigenlijk best wel hypocriet. Jongens mogen alles en zijn meteen 'stoer' als ze met meerdere meisjes tegelijk gaan, maar wanneer een meisje dit doet is ze een slet. -niet dat ik zoiets wil doen ofzo, maar het gaat om het idee. Gelukkig zijn er ook nog jongens die niet zo doen, dus ik maak me hier niet zo druk over eigenlijk. (:


    Normaal ik ook niet, maar vandaag werd het me even té veel gwn ook omdat ik enkel mocht luisteren en vragen waarom. Ik mocht niet erop gaan reageren anders was mijn voorbereiding helemaal verpest weet je x)

    procotion schreef:
    (...)

    Normaal ik ook niet, maar vandaag werd het me even té veel gwn ook omdat ik enkel mocht luisteren en vragen waarom. Ik mocht niet erop gaan reageren anders was mijn voorbereiding helemaal verpest weet je x)


    Haha, ja. Ik begrijp je wel. Ik zou het echt gewoon té moeilijk vinden om dan mijn mond dicht te houden. Dus ik begrijp je volkomen, haha. (:

    Ecstasy schreef:
    Ik vind het eigenlijk best wel hypocriet. Jongens mogen alles en zijn meteen 'stoer' als ze met meerdere meisjes tegelijk gaan, maar wanneer een meisje dit doet is ze een slet. -niet dat ik zoiets wil doen ofzo, maar het gaat om het idee. Gelukkig zijn er ook nog jongens die niet zo doen, dus ik maak me hier niet zo druk over eigenlijk. (:


    Klopt, jongens zijn zogenaamd stoer als ze vreemd gaan, en meiden gelijk slettig.
    Vreemd gaan is zowieso gewoon slecht(cat)
    Dus ik irriteer me kapot dat jongens denken dat ze mogen playen enzo:Y)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 0:10 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Klopt, jongens zijn zogenaamd stoer als ze vreemd gaan, en meiden gelijk slettig.
    Vreemd gaan is zowieso gewoon slecht(cat)


    all I can say to that is AMEN!

    Mijn mening; karma's a bitch!


    None but ourselves can free our minds.

    Vreemdgaan is slecht... & jongens denken idd dat ze alles mogen. Als wij het doen zijn we meteen een slet en/of hoer.

    ik vind zo'n beetje alles wat daar staat eigenlijk onzin. alles wat daar staat is negatief over jongens en lekker onschuldig voor meiden.


    waarom is het zo godse koud? :(

    Cherise schreef:
    Vreemdgaan is slecht... & jongens denken idd dat ze alles mogen. Als wij het doen zijn we meteen een slet en/of hoer.


    U got my back! ik zou op 'vind ik leuk' klikken als we op facebok zatten ^^

    FrmYesterday schreef:
    ik vind zo'n beetje alles wat daar staat eigenlijk onzin. alles wat daar staat is negatief over jongens en lekker onschuldig voor meiden.


    Ik zeg niet dat wij helemaal onschuldig zijn. Dat beweer ik niet en er staat op het einde ook niet alle jongens zijn zo, ik zeg enkel maar dat dit mijn resultaat van vandaag was. Ik kan tijdens het schooljaar heus meemaken dat ik een groep leuke jongens ondervraag die andere antwoorden geef. Dus ik denk als je niet zo bent, dat je je niet aangesproken moet voelen. Het gaat tenslotte ook niet over alle jongens en alle meiden. Ik zeg trouwens niet wat meiden wel en niet zeggen. Het gaat over wat de jongens gezegd hebben, hun mening. sorry als je je aangesproken voelt :)

    procotion schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat wij helemaal onschuldig zijn. Dat beweer ik niet en er staat op het einde ook niet alle jongens zijn zo, ik zeg enkel maar dat dit mijn resultaat van vandaag was. Ik kan tijdens het schooljaar heus meemaken dat ik een groep leuke jongens ondervraag die andere antwoorden geef. Dus ik denk als je niet zo bent, dat je je niet aangesproken moet voelen. Het gaat tenslotte ook niet over alle jongens en alle meiden. Ik zeg trouwens niet wat meiden wel en niet zeggen. Het gaat over wat de jongens gezegd hebben, hun mening. sorry als je je aangesproken voelt :)


    het is niet dat ik me aangesproken voel, maar het staat er zo extreem. vraag me ook af of dat ook meningen zijn die echt kloppen. volgens mij is je resultaat een beetje opgeblazen


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    het is niet dat ik me aangesproken voel, maar het staat er zo extreem. vraag me ook af of dat ook meningen zijn die echt kloppen. volgens mij is je resultaat een beetje opgeblazen


    Het is helemaal niet opgeblazen, ik zeg het hoe die jongens erover dachten. Al zij vandaag nu gwn stoer wouden doen tgnover elkaar ofzo door dat te zeggen... nnjh ik weet niet het waren gwn zeer arrogante, onrespectvolle jongens allesinds.. mss is het ook wel de leeftijd.
    en voor de zoveelste keer : -niet alle jongens zijn zo, ik weet dat ik dit topic over een algemene lijn heb getrokken

    procotion schreef:
    (...)

    Het is helemaal niet opgeblazen, ik zeg het hoe die jongens erover dachten. Al zij vandaag nu gwn stoer wouden doen tgnover elkaar ofzo door dat te zeggen... nnjh ik weet niet het waren gwn zeer arrogante, onrespectvolle jongens allesinds.. mss is het ook wel de leeftijd.
    en voor de zoveelste keer : -niet alle jongens zijn zo, ik weet dat ik dit topic over een algemene lijn heb getrokken


    mhmm okee :) jah het maakt me ook niet zo uit, ik weet zelf ook wel hoe jongens in het algemeen zijn of zeggen te zijn en daar wordt je niet vrolijk van (ik als jongen zelf dus ook niet)..
    maarja ik las het en ik kon het niet laten ff een mening te delen ^^


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    mhmm okee :) jah het maakt me ook niet zo uit, ik weet zelf ook wel hoe jongens in het algemeen zijn of zeggen te zijn en daar wordt je niet vrolijk van (ik als jongen zelf dus ook niet)..
    maarja ik las het en ik kon het niet laten ff een mening te delen ^^


    je mag gerust je mening delen! je bent zelf een jongen dus je mag er best op in gaan, elk recht heb je daartoe. Maar laat ik me duidelijk maken, jij kan gerust heel anders zijn! Weet je het ligt aan de hand van vele karater eigenschappen.
    Maar bedankt voor je mening . x

    jongens die zo zijn, zijn het nog niet waard de grond te kussen waarop je hebt gelopen. stelletje achterlijke, seksitische, idiote assholes.


    Life´s shit, holy shit