• En dan heb ik zelfs zo'n ding in het stopcontact waar je die muggen mee moet weg jagen! Maar ze gaan gewoon niet dood door dat geluidje wat ze moeten horen. Echt, elke nacht zoemt er een neefje bij mijn kop en nu heb ik al 2 bulten op mijn voet + mijn kleine teen. Het zijn gewoon kleine vampiers! (cat) Iemand tips tegen muggen/neefjes?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ze gaan ook niet dood van dat geluid, het zou ze alleen af moeten schrikken.
    en citroen helpt tegen muggen. je hebt bij de kruidvat/da enzo van die anti muggen sticks/sprays en dat ruikt gwn naar citroen. help echt!


    waarom is het zo godse koud? :(

    Ik heb zo'n bugspray, die je op je lichaam sprayt, en er komen geen muggen, garantueeee (:
    Of ik spray ze dood met deo, ghehe.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    FrmYesterday schreef:
    ze gaan ook niet dood van dat geluid, het zou ze alleen af moeten schrikken.
    en citroen helpt tegen muggen. je hebt bij de kruidvat/da enzo van die anti muggen sticks/sprays en dat ruikt gwn naar citroen. help echt!


    Oh ik dacht dat ze dood zouden gaan haha, maar dank je voor je tip. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    me moeder had speciaal iets en dat moet je in je kamer spuiten en daar gaan ze dood van maar als je da hebt moet je wel je kussen en dekens uit je kamer halen

    ik had ook een mug op me kamer hij heeft me gewoon 5x gestoken
    1 daarvan was op me oor, dus ik vroeg me echt af hoe het kwam dat ik hem niet hoorde


    (Be)lieve in (you)rself

    Je moet zo een ander ding insteken tegen de muggen, die werken wel.Iets in het stopcontact, maar niet met geluid met geur of iets.. Dat werkt, dan vallen ze dood (: (maar daarna moet je wel je ramen op zetten )


    Get outta my head!

    Ik had ze ook doe gewoon je raam dicht? of zoek vóór het slapen gaan heel goed op mugen?
    Bij mij zijn er 9 dood geslagen muggen op de muur/plafond. en weetje wat ik het stoerste vindt aan een mug dood slaan? Dat dat bloed zo alle kanten op spat :D


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    deur open lichten in een andere slaapkamer of hal aan jou lichten uit en hij vliegt zo weg ^^


    its always the same road,it just go's on and on..

    Skittles schreef:
    Ik had ze ook doe gewoon je raam dicht? of zoek vóór het slapen gaan heel goed op mugen?
    Bij mij zijn er 9 dood geslagen muggen op de muur/plafond. en weetje wat ik het stoerste vindt aan een mug dood slaan? Dat dat bloed zo alle kanten op spat :D


    Juk het is wel jou bloed >< XD


    its always the same road,it just go's on and on..

    zeekomkomer schreef:
    (...)

    Juk het is wel jou bloed >< XD


    Jaa :P en dat is zo stoer, en meestal haal ik die mug ook niet weg :X ik heb er nog eentje van twee jaar geleden en mijn bloed is helemaal bruin geworden xD (sorry voor de details)


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    koop van dat citronella spul en smeer je ermee in!

    niet je raam open zeker weten en van die vreemde muggen-weg kaarsen misschien.


    Life´s shit, holy shit

    Ik doe alleen mijn raam open als het licht uit is.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dan komen zo nog steeds binnen hoor ;0


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Lichten uit houden als je je ramen open hebt staan en je insmeren met citroenspul


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Skittles schreef:
    Dan komen zo nog steeds binnen hoor ;0


    Ik doe ook niet elke nacht bij raam open, alleen als het bloedje heet is. En overdag door luchten.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus