• Hoi hoi!

    Ik vroeg me af of er mensen van Quizlet 13 oktober in Amsterdam naar de liveshow van WTNV gaan? Ik wil eigenlijk heel graag, maar ik ben nog nooit naar zoiets geweest en mijn vrienden luisteren het niet, dus die hebben geen zin om mee te gaan... Ik denk dat ik dan toch maar in m'n uppie ga, want het lijkt me wel heel leuk om erheen te gaan, maar ik dacht toch eerst even een topic aan te maken :Y)

    Dus: heeft er iemand al kaartjes, of is iemand nog van plan om ze te kopen? Of is er iemand er heen geweest toen ze vorig jaar in Nederland waren?



    Waar heb jij het nou weer over!?

    Welcome to Night Vale is een podcast! Je hoort de radio-uitzendingen van het Amerikaanse stadje Night Vale, a friendly desert community where the sun is hot, the moon is beautiful, and mysterious lights pass overhead while we all pretend to sleep. Night Vale zit vol bovennatuurlijke wezens en verschijnselen, en radiohost Cecil Palmer houdt de bewoners op de hoogte van alle ontwikkelingen - als hij tenminste niet wordt afgeleid door zijn privéleven.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Geweldig, waar toevallig deze show


    Poplr.pk