• Dat zijn wij dus. We moesten piramides bouwen en al die nest. Dan zegt die man doodleuk dat ie ons gaat filmen >< Daarna heeft hij het op de muur geprojecteerd 'zodat jullie allemaal kunnen zien hoe slecht jullie bezig zijn' Ik haat die man echt zo hard ><
    x'3.


    Listen to what we're not saying..

    Hahahahaha.
    Bij ons is de universiteit vorige week vrijdag tijdens de Chemie les komen filmen. Vroeg die nep lerares iets aan mij, wist ik het niet. Jeuj, sta ik lekker dom op film aan de universiteit =].


    Tanya is de beste.

    Oh nee da is echt zo dom >.<
    welke k*t leerkrachten hebben jullie


    For once I want to be the car crash.

    Gebeurt ook wellis bij ons op school, en dan ineens geeft de leraar wel goed les, en moeten we stil zijn. Om effe te laten zien heo goed we met zijn allen zijn.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oh nee da is echt zo dom >.<
    welke k*t leerkrachten hebben jullie


    Dat zeg je maar goed. Nu schijnt dat hij dat filmpje ook in een andere klas heeft laten zien en gezegd heeft dat dat een voorbeeld was over hoe het echt niet moest ><


    Listen to what we're not saying..

    Mag ik vragen of jij op het Theresia zit? :P


    Candycorekid.

    Bij ons is het de gewoonte om onze oren eraf te roepen, maar voor de rest xD

    Mijn lief zit vooraan, en als de lerares begint te roepen, legt ze haar handen op mijn lief d'r oren xD


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    Ghehe X'D


    I don't need words to feel those lips.

    Woow, wij moesten ook menselijke piramides maken afgelopen donderdag en vrijdag. En soms filmde hij dat ook o.o Weiiiird.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat gebeurd bij ons ook vaak. Dan doet de docent(e) opeens vet aardig enzo, alleen wij gaan dan juist vervelender doen x'3.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.