• Oh godver, wat kunnen jongens-mannen me soms vet irriteren!
    Ik had vandaag een gesprek met zo enkele jongens ter voorbereiding op mijn eindwerk psychologie voor volgend jaar : het jongensbrein

    En wat blijkt: Jongens mogen alles;
    -flirten
    -playen
    -zoveel mogelijk liefjes hebben
    -zoveel mogelijk seks (al dan niet met verschillende meiden.)
    -vreemdgaan (ze verwachten dat wij hun vergeven)
    -enzo verder enzo voort....

    terwijl ze van ons meiden verwachten dat we;
    -monogaam zijn
    -liefst maagd zijn of weining seks hebben gehad
    -weining liefjes
    -als we vreemdgaan dat we kapot gaan van verdriet en hun alles gunnen zodat ze het kunnen vergeten.

    Excuseer? ik was/ben echt hartstikke pissed! hoe kunnen ze zo onredelijk zijn? Vanaf dat wij iets zouden uithalen wat zij doen, dan worden we meteen afgestempeld als sletjes of worden we scheef bekeken of dergelijke.
    Maar oh, jongens mogen alles want zij zijn superieur!

    (Ik weet dat ik nu alle jongens over 1 lijn trek, ik weet dat ze heus niet allemaal zo zijn. Maar ik wou toch even mijn gevoelens uiten, want het zat heel diep! Ik moest me de hele dag rustig houden tegenover die jongens)

    wat is jullie mening hierover?

    Ik ben het er helemaal mee eens. Er zijn ongeveer maar 20% van de jongens op de wereld die wel lief en betrouwbaar zijn. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Alles wat een man mag mag een vrouw ook. Maar dan mag een man ook een vrouw slaan. Als ze er naar gemaakt heeft he. Ik bedoel ik sla zo'n jongen wel eens en dan slaat hij me niet terug omdat ik een meisje ben,daar word ik altijd zo boos om.

    Mannen en vrouwen zijn gelijk dus moeten we ook alles het zelfde mogen!

    Lang leve het feminisme^^

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 13:35 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Klopt :')

    I don't care about it, though ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gelukkig zijn ze niet allemaal zo, maar die wél zo zijn, ontloop ik :') Ik heb toevallig gister nog aan mijn vriendje gevraagd of hij zich eraan zou storen als een meisje al veel seks heeft gehad: hij zei nee :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Eigenlijk zou het is een keer andersom moeten zijn, kijken hoe snel ze gek worden!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    jongens die zo denken, zijn warschijnlijk nog nooit oprecht en intens verliefd geweest


    And all the girls in the front row scream your name.