• Mwhihi, papa is hilarisch niet? (krul)
    uitleg;

    ik ga over een uurtje naar Sharon toe, maar dan moet ik dus 20 minuten fietsen. en je raadt het al, het regent.
    maar papa en mama weten dat ik geen regenjas aan doe, omdat ik daar niet mee overweg kan en ik ze lelijk vind. (:
    en nou pest papa mij altijd, 'nee sanne geen regenjas aan doen, dat zou ik ook niet doen hoor lekker nat regenen'

    wiens papa is nog meer zo (f)lauw?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik weiger ook altijd een regenjas aan te trekken. Dan maar zeiknat, I don't care. Ik trek zo'n ding gewoon echt niet aan, klaar :')
    En ja, daar maken mijn ouders dan ook wel eens opmerkingen over.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    de mijnexD
    je hoofd ik de pudding duwen ofzoxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Reassurance schreef:
    Ik weiger ook altijd een regenjas aan te trekken. Dan maar zeiknat, I don't care. Ik trek zo'n ding gewoon echt niet aan, klaar :')
    En ja, daar maken mijn ouders dan ook wel eens opmerkingen over.

    Precies hetzelfde bij mij. :Y)

    Of ik doe hem aan, loop naar de garage om m'n fiets te nemen, verstop die jas daar en rijd vrolijk weg zonder regenjas. :Y)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Precies hetzelfde bij mij. :Y)

    Of ik doe hem aan, loop naar de garage om m'n fiets te nemen, verstop die jas daar en rijd vrolijk weg zonder regenjas. :Y)

    Hahahaha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ik weiger ook altijd een regenjas aan te trekken. Dan maar zeiknat, I don't care. Ik trek zo'n ding gewoon echt niet aan, klaar :')
    En ja, daar maken mijn ouders dan ook wel eens opmerkingen over.


    Precies hetzelfde bij mij. x]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Precies hetzelfde bij mij. :Y)

    Of ik doe hem aan, loop naar de garage om m'n fiets te nemen, verstop die jas daar en rijd vrolijk weg zonder regenjas. :Y)


    oeh doe ik ook:Y)
    trek hem thuis aan en als ik dan ga wachten bij de kerk op mijn vriendinnen trek ik hem uit...
    en dan maar hopen dat mijn vader niet net langsrijdtxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heb een normale jas dus ik kan zo naar buiten lopen zonder te schamen alhoewel ik liever zonder ga..........................


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Haha :'D

    Ik trek dat ding alleen in heel, heel zeldzame gevallen aan. Als het echt stortregent. M'n moeder probeert me ook altijd een of andere muts aan te smeren, maar ik Weiger - hoofdletter W - om een muts te dragen.


    No growth of the heart is ever a waste

    mijne :p ik doe ze egt nooit aan, net als korte broeken, die vind ik ook altijd zo fucking lelijk staan bij mij en ja, daar krijg ik ook altijd van dat droge commentaar op xd


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    De mijne.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Hah, de mijne!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Reassurance schreef:
    Ik weiger ook altijd een regenjas aan te trekken. Dan maar zeiknat, I don't care. Ik trek zo'n ding gewoon echt niet aan, klaar :')
    En ja, daar maken mijn ouders dan ook wel eens opmerkingen over.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Mijn beide ouders, maar ik ben liever tot aan mijn onderbroek nat dan dat ik een regenjas draag ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heet ook sanne &haat die dingen ook.
    :Y)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 14:50 ]


    ailoveejoee.

    Ik doe het niet graag aan, maar de mijne zit wel steeds in mijn schooltas. Ik fiets naar school en als het 's morgens regent, heb ik toch liever een regenjas aan dan zeiknat op school aan te komen. 's Avond durf ik nog al eens te zeggen dat die regenjas de pot op kan, maar toch..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California