• dat ik me minder als een jongen moet kleeden., o.O
    alleen omdat ik een pet wil., en een overhemd heb wat van de jongensafdeling vandaankomt ><
    en dat is aleen omdat die langervalt als bij de meisjeafdeling, en ze zelf altijd zeikt dat ik lange dingen meot dragen.
    nu doe ik dat dan lijk ik meteen opeen jongen ><
    en dan roep ik dat zoveel meisjes zoon pet hebben, is het. ; ja maar die zijn alemaal emo. en het maakt niet uit dat jij ook emo bent, maar iets vrouwelijker mag wel.
    en toen ging ik huilen., ;x
    en ging ik expres een pet kopen, en bandana's en die shit om haar te treiteren. en toen ging ik boos naar huis.
    -we waren op vakanite met de boot-

    Maar lijk ik egt op een jongen? ;[
    en ik kan nu wel gaan vragen wie er nog wel eens meer voor jongen utiword gemaakt door zijn eigne moeder, maar dat lijkt me ene betje onwaarschijnlijk., ;x

    Dus als ik me ZO kleed lijk ik op een jongen volgnes me moeder =D ><

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 17:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als je een pet draagt ben je niet gelijk een jongen toch? ;o Ik vind jouw moeder raar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik word nooit door wie dan ook voor jongen uitgemaakt en als jij je zo wilt kleden, dan moet je dat maar doen. Wat is er nou zo jongensachtig aan een pet?


    All was well.

    Pff. Lekkere moeder zeg. Ik wordt niet uitgemaakt voor jongen door mijn moeder maar draag wel eens jongenskleren gewoon omdat ze lekker zitten (': Misschien kun je bewijzen dat je ondanks die kleren te dragen er nog steeds feminine uit kunt zien.

    Hahah, ik kan me wel moeders voorstellen die dat vinden. Mij keken ze ook raar aan toen ik een blouse aan m'n vader vroeg. Maar ik vind jouw stylejuist supergaaf. :9~


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik draag overhemden van mijn vader. Toch ben ik nog opzoek naar het grootste overhemd ever, waar ik dus een leggin onder kan doen.
    Trouwens, ik vind jou er juist leuk uitzien en totaal niet als een jongen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    Ik draag overhemden van mijn vader. Toch ben ik nog opzoek naar het grootste overhemd ever, waar ik dus een leggin onder kan doen.
    Trouwens, ik vind jou er juist leuk uitzien en totaal niet als een jongen.
    hahah, dan moet je die van mijn vader nemen. ik had hem laatst aangetrokken en het leek een jurk hahah.


    it's so empty living behind these castle walls

    lol.
    ik vind je helemaal niet jongensachtig kleden?


    Smiling but close to tears.

    Ik heb een vriendin en die koopt eigenlijk bijna alleen maar dingen van de jongensafdeling.. :X En qua uiterlijk wordt ze niet minder meisjesachtig, dat wordt ze alleen omdat ze op straat spuugt enzo :P

    Dus zo erg zal het toch niet zijn? ;)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik vind je er leuk uit zien hoor, helemaaal niet als een jongen. Negeer je moeder gewoon, en trek aan wat je zelf wilt. Dat kan je moeder niet voor je bepalen toch? (:

    Ecstasy schreef:
    Ik vind je er leuk uit zien hoor, helemaaal niet als een jongen. Negeer je moeder gewoon, en trek aan wat je zelf wilt. Dat kan je moeder niet voor je bepalen toch? (:

    Daar ben ik dus helemaal mee eens =)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik weet niet wat jou moeder jongensachtig vind, maar als ik er iemand niet jongensachtig uit vind zien ben jij dat wel. Sorry hoor, maar je ziet indd vet veel meisjes met petten lopen dus ik weet niet waar je moeder een probleem van maakt. :]
    Anyway, gewoon blijven dragen wat je wilt dragen.


    And he's the only person who ever left me breathless.

    ik zet zo vaak een pet op. en ik heb tot voor kort altijd met van de maffe zonnebrillen rondgelopen, niet echt heel vrouwelijk. ik vind je er heel leuk en niet jongensachtig uizien. het ziet er echt heel leuk uit.
    gwn blijven dragen dus.
    lkkr zelf bepalen wat je wilt dragen.
    (ow veel bekende mensen doen het ook, van die overhemden dragen, das zuper hip. en let op bella in twilight;) het is dat het mij niet staat maar anders zou ik het ook wel willen)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik vind een grappige combi hoor :o Gewoon niets van aan trekken. Ouders zijn ouderswets.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wat een gezeur. Mijn vader bemoeit zich niet met mijn kleding, godzijdank.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je ziet er leuk uit op de foto.(:
    En, ik zie niets jongensachtig aan je, hoor.


    effort never betrays you