• Ja volgens mij is dat alleen maar rommel. (cat) Ik gebruik zo'n stift en gel, maar het helpt niet. Ik krijg er gewoon meer puistjes bij! Iemand wel GOEIE tips voor puistjes/meeeters?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    -> Verplaatst naar lifestyle

    En ik gebruik zinkzalf, dat werkt meestal wel goed.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 0:33 ]


    I am an idiot, I move.

    ik heb dat dus ook en het wil niet helpen


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik gebruik Loreal Pure Zone reiniger lol.
    Helpt wel (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik gebruik ook Clearasil. Als ik het ook maar een minuut te laat gebruik, zit ik weer onder de puisten =|


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eh dokter van de hoog werkt dat gebruik ik soms. Het werkt na een tijdje pas en je moet goed je handen wassen.

    Klopt..
    Meer producten hebben dat, omdat de meeeters die jij al hebt..eruit moeten..daar zorgt clerasiel enzo voor! Zodat ze sneller verdwijnen.. En als alles weg is..en je blijft het gebruiken..heb je als goed is niks meer..want dan hou hij alles tegen..

    Maar het klopt, je krijgt puisten van,maar dat kom, omdat clearasiel ervoor zorgt dat ALLES van dat spul rijp word (haha) zodat die meeeeter sneller weg is..de meeste meeeters blijven heel lang zitten,dus het is wel goed spul

    Ik gebruik Oriflame omdat mijn moeder dat koopt en mij dwingt dat op mijn gezicht te smeren. Meestal helpt het wel eigenlijk.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik heb een heleboel producten van de apotheker & die werken heel goed. Alleen zijn die wel duur, maar dat neem ik erbij (nerd)


    Never run out of reasons to smile...