• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    (...)I love homo's <3
    Hehe. :'D Lang leve Homo's :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    pfft, zeggen jullie maar .

    Maar ik weet zeker dat hy geen gay is .
    Moest het well zijn , zou ik geen anti TH fan zijn hoor
    Maar hy houd nu eenmaal veel van juweelen en kleren ,
    mag dat nu niet ?
    Maa bon iedreen zyn gedacht.
    Maar ik blyf geloven wat hy zegt
    bill is niet gay !

    Nja ergens moet ik jullie gelijk geven dat hij oftewel hom oftewel bi is.
    ik vind het nogal duidelijk eigenlijk maarjah dat is juist mijn mening.
    Daarbij ik zie hem eerder met een jongen hand in hand lopen dan met een meisje -srry voor al die fans xD-
    Zeelf vind ik hun muiziek goed, en ik ga hen ook zien op 13 juli, maar mij maakt het totaal niet uit eigenlijk, ik vind de muziek gewoon goed.
    In tegenstelling tot de meeste fans, heb ik nog geeneens een kamer vol met posters van hen ahngen. Ik heb er wel 1 poster van ofzo, maar die ahngt nu eigenlijk niet op. :o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    nja, 's wel waar, niet elke jongen is zo in de weer met 'mode' en make - up.
    maar kheb liever dat ie wat 'verwijfd' is dan dat ie 'n 'manwijf' is.
    Bill is gewoon supercute!

    pfft, zeggen jullie maar .

    Maar ik weet zeker dat hy geen gay is .
    Moest het well zijn , zou ik geen anti TH fan zijn hoor
    Maar hy houd nu eenmaal veel van juweelen en kleren ,
    mag dat nu niet ?
    Maa bon iedreen zyn gedacht.
    Maar ik blyf geloven wat hy zegt
    bill is niet gay !
    Je gelooft het maar hoor, maar Freddie heeft ook een heletijd zijn fans voor gelogen dat hij geen homo was, dusseh, waarom zou Bill dat niet doen?

    Oeps, ik zit nog op SEKSKNUFFELS. ;hihi; Maar ik ben eigenlijk xSexninja

    (...)Je gelooft het maar hoor, maar Freddie heeft ook een heletijd zijn fans voor gelogen dat hij geen homo was, dusseh, waarom zou Bill dat niet doen?

    Nja, persoonlijk gelof ik dat hij gay of bi is. xD
    Maar wat amaakt het uit?
    Als GOEDE fan zou je je er eigenlijk niets van moeten aantrekkne, en hem laten zijn zoals hij is.
    De kans ddat hij trouwens met jouw of met wie dan ook ee n kooppel wordt -velen willen dat dus ofzo o.O- iis heel klein.
    Gewoon realistisch blijven. xD
    Als hij nu zo is of niet, je moet hem gewoon accepteren hoe hij is, en eigenlijk wat hij doet of wat hij is maakt toch niet uit zolang hun muziek goed is toch? :p


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nja ergens moet ik jullie gelijk geven dat hij oftewel hom oftewel bi is.
    ik vind het nogal duidelijk eigenlijk maarjah dat is juist mijn mening.
    Daarbij ik zie hem eerder met een jongen hand in hand lopen dan met een meisje -srry voor al die fans xD-
    Zeelf vind ik hun muiziek goed, en ik ga hen ook zien op 13 juli, maar mij maakt het totaal niet uit eigenlijk, ik vind de muziek gewoon goed.
    In tegenstelling tot de meeste fans, heb ik nog geeneens een kamer vol met posters van hen ahngen. Ik heb er wel 1 poster van ofzo, maar die ahngt nu eigenlijk niet op. :o


    AMMMMMENNN.

    Een vriendin van mij zei precies hetzelfde; "Ik zie hem eerder met een jongen hand in hand lopen, dan een meisje"

    En ik heb iets van 40 posters, maar ik hang ze niet op, te lui, of ik ben geen 'die-hard fan, die meteen alles gaat ophangen' x)

    Whoaaaa. I totally agree with you x)

    Maaaarrr, het zal niet lang duren (op welke leeftijd zullen ze een beetje een vriendin krijgen? Of in Bill's geval misschien wel; vriend?) Dannn zal de harde waarheid naar buiten komen (A).

    Achja, hij moet gewoon een triootje proberen, meisje, jongen, precies wat Bill nodig heeft? xD

    Haha, oke nu ben ik melig aan het worden maar,

    wat maakt het nou uit;

    In the end, it doesn't even matter :P

    x

    Hemel, wat een bericht O__o

    hij lijkt miss wel op een vrouw,
    maar ik vind hem niet gay, hij's säxxyyy <3


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    hij lijkt miss wel op een vrouw,
    maar ik vind hem niet gay, hij's säxxyyy <3
    Maar homo's zijn ook vet gail en sexy en heet en leuk en lief(ookal lijkt Bill me een bitch) en vet schattig.

    (...)Je gelooft het maar hoor, maar Freddie heeft ook een heletijd zijn fans voor gelogen dat hij geen homo was, dusseh, waarom zou Bill dat niet doen?


    Bill is onzijdig, KLAAR. xD

    Hemel, wat een bericht O__o

    maakt niet uit, ik geef je gewoon helemaal gelijk:p
    Whah bill en een triootje xD
    okee die is eigenlijk wel geslaagd xD

    enjah ik ben dus ook zo geen die hard fan. xD heb ook zo geen zin om mij zo te gaan gedragen eigenlijk. xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)Maar homo's zijn ook vet gail en sexy en heet en leuk en lief(ookal lijkt Bill me een bitch) en vet schattig.

    jah, eigenlijk heb je best wel gelijk, ook in het feit dat bill als een bithc lijkt, sorry maar ik zie em miss nog wel eens bittchy doen xD

    -sorry maar dat is mijn mening xD, sebiet is iemandkwaad op mij omdat ik dit zeg ofzo xD-


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Heb je bewijzen dan?Pete Wentz draagt toch ook make-up enzo?En hij is zeker niet Gay want hij is getrouwt met Ashlee Simpson!Bill heeft toch ook al vrouwelijke liefjes gehad!Het is omdat hij vrouwelijke trekjes heeft dat ie gay is!Hij doet toch wat hij wilt!?!


    Don't wanna Fly if You´re still on the Ground...<3