• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Zo'n hoofdpijn dat m'n tanden zeer doen, maar geen paracetamol mee hebben. . .

•

Ik had echt het gevoel dat deze student me wel eens aan kon vliegen. Doe normaal, en ja, ik begrijp je heus wel

Omnia mutantur, nihil interit

Ik voel me eenzaam ):

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ben het de afgelopen 3 jaar zo gewoon geworden om geen kloot te doen te hebben dat ik na 5 maanden effectief druk werken nog steeds niet gewoon ben

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

Wulp. Fell for something stupid. Goede reminder wel om nooit dingen gehaast te doen. En we zullen zien of dit nog terug te draaien is.

Werk was wel eindelijk weer nuttig en best fun! Grappig hoe ik het tekenen e.d. toch echt leuk vind.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Er gaat niets boven de geur van Waterstones, holy shit.

Also, ik voel me hier nog steeds zo thuis. Vandaag geluncht met mijn collega’s, daarna lekker bij de zee gezeten, want het weer is belachelijk mooi hier. I miss this life.

Caution first, always.

When the universe comes to check if you really are as regulated as you say you are (fish)

EMDR gehad
    Gesport
    Komt Lieke beneden en ziet haar ex gehakt bakken

"Hey ik had al wel een paar keer aangegeven dat ik weer vega wil eten."

"Oh, wil je dan dat ik vega voor je kook?"

"Graag. 🙂"

(Douche-pauze)

Ex heeft inmiddels alle groente bij het gehakt in geyeet

Lieke kan nu niet meer hiervan eten en moet nu zelf iets regelen

*** cue toilet explosion ***

Nu mag Lieke poepwater gaan dweilen

:W

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Ik vind het stom dat het nu alweer donker is

Let me in, let me in.

Zoya schreef:
    When the universe comes to check if you really are as regulated as you say you are (fish)

EMDR gehad
    Gesport
    Komt Lieke beneden en ziet haar ex gehakt bakken

"Hey ik had al wel een paar keer aangegeven dat ik weer vega wil eten."

"Oh, wil je dan dat ik vega voor je kook?"

"Graag. 🙂"

(Douche-pauze)

Ex heeft inmiddels alle groente bij het gehakt in geyeet

Lieke kan nu niet meer hiervan eten en moet nu zelf iets regelen

*** cue toilet explosion ***

Nu mag Lieke poepwater gaan dweilen

:W

Bro that would send me. I salute u soldier 🫡

Dramatic

Zoya schreef:
    (...)

Omg dit maakt mijn ochtend, thanks guys! Trust the internet full of traumatized people to laugh at your dumb jokes :W

Meestal krijg ik dat gezicht dat zegt "stiekem vind ik dit grappig maar ik durf niet te lachen" + een bak met medelijden in de blik, kennen jullie dat? Zo rude. Just laugh I'm funny damnit

*Hat tip* anytime :Y)

En ja, snap het wel. De enigste mensen die het echt snappen, de trauma en de slechte humor, zijn de mensen die het toch echt zelf hebben geleefd. (joehoe)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Renna schreef:
    (...)
    Bro that would send me. I salute u soldier 🫡

I was not, in fact, regulated as I thought I were 😌

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Leodh schreef:
    (...)

JAAAA ik weet precies wat je bedoelt, want mijn oma heeft er ook één!

en moederdag whahahahaa
    ben bang dat je van je kat toch niet zo snel een ander cadeau krijgt dan een dode muis. which is still cool, but like. not a cool tray to write on

Ik heb niet eens een kat 🥲 sip times

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Collega had drie verschillende zakken drop meegenomen, omdat de shiftmanager die nu tijdelijk bij ons op kantoor zit ivm voorbereidingen voor de onderhoudsstop een 'droppot' heeft. Pyramides, nog iets, en droptoefjes.
    Wat lees ik ipv droptoefjes?
    Droeftoeters.

Ik ga ze vanaf nu droeftoeters noemen

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

kom zelfs niet toe aan de linkedin spelletjes 😭

--

Echt, ik wordt gek van dit incompetente mens.