• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Gisteren een kussen gekocht voor 105 euro... Vandaag is je afgeprijsd naar 55 euro...

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik wil zo graag uit huis

Nu eindelijk mijn "zomervakantie" en iedereen is thuis. Ma is vrij en pa is met pensioen. Beiden teveel tijd om handen en jeeezus laat mij eens met rust. Ik kan geeneens even rustig op de bank zitten om tv te kijken. Als ik wil schilderen is het een rotzooi en vegen ze aan de kant.

Daarnaast als ik het huis wel uit wil krijg ik een heel vragenvuur; waar ga je heen, met wie ben je, wanneer ben je terug. Ik ben 27, laat mij 😭. Kan snotver nieteens iemand mee naar huis nemen oid ómdat er altijd iemand thuis is. Als ik met de vriendinnen ben gaan ze er zelfs bijzitten.. Het voelt zo kut dat ik nooit iemand thuis kan uitnodigen voor een borrel of een hapje eten.

Heb het ook al zo vaak besproken en hoewel ze het snappen, blijft hetzelfde patroon in stand.

Abdjakahdgajaks

*gilt in kussen*

Such a useless spell.

Novalunosis schreef:
    Gisteren een kussen gekocht voor 105 euro... Vandaag is je afgeprijsd naar 55 euro...

Ff de voorwaarden checken of prijsverschil terugbetaald kan worden! Bij bijvoorbeeld Action staat dat in de winkelvoorwaarden, als je iets koopt wat binnen 8 dagen in de weekactie is, dat je dan op basis van de bon het prijsverschil terug kunt krijgen (dus het product hoeft niet eens mee)

Maar het is wel vet kut ja. Damn.
    (En nieuw bestellen en ander retourneren, is dat anders een optie? Want dit is echt janken)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Robiland schreef:
    Ik wil zo graag uit huis
    Nu eindelijk mijn "zomervakantie" en iedereen is thuis. Ma is vrij en pa is met pensioen. Beiden teveel tijd om handen en jeeezus laat mij eens met rust. Ik kan geeneens even rustig op de bank zitten om tv te kijken. Als ik wil schilderen is het een rotzooi en vegen ze aan de kant.

Daarnaast als ik het huis wel uit wil krijg ik een heel vragenvuur; waar ga je heen, met wie ben je, wanneer ben je terug. Ik ben 27, laat mij 😭. Kan snotver nieteens iemand mee naar huis nemen oid ómdat er altijd iemand thuis is. Als ik met de vriendinnen ben gaan ze er zelfs bijzitten.. Het voelt zo kut dat ik nooit iemand thuis kan uitnodigen voor een borrel of een hapje eten.

Heb het ook al zo vaak besproken en hoewel ze het snappen, blijft hetzelfde patroon in stand.

Abdjakahdgajaks

*gilt in kussen*

Dit (en nog wat meer maar ik heb al genoeg koppijn) vat echt mijn hele ervaring samen in wonen met een bijna pensionada (joehoe) Zo gaat het bij mij al jaaaaaren. Echt werkelijk kut en dan afvragen waarom onze generatie en jonger zoveel mentale problemen heeft. Goh I wonder why.

[ bericht aangepast op 24 sep 2026 - 23:30 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Derks schreef:
    (...)

Ff de voorwaarden checken of prijsverschil terugbetaald kan worden! Bij bijvoorbeeld Action staat dat in de winkelvoorwaarden, als je iets koopt wat binnen 8 dagen in de weekactie is, dat je dan op basis van de bon het prijsverschil terug kunt krijgen (dus het product hoeft niet eens mee)

Maar het is wel vet kut ja. Damn.
    (En nieuw bestellen en ander retourneren, is dat anders een optie? Want dit is echt janken)

Oeeeh bedankt voor de tip ik ga eens kijken! Ik zit er ook over na te denken om 'm te retourneren want na 2 nachten erop is ie toch echt veel te dik. (Staat er heel leuk bij in hoogte verstelbaar maar hoe doe ik dat als het kussen zelf geen rits heet? .-. )

Derks schreef:
    (...)

Omg is dat voor jou ook een dagelijkse to do haha

jaa!
    in ieder geval Tango en Queens, de rest alleen als ik zin heb hahha

--

glowfaery schreef:
    (...)

jaa!
    in ieder geval Tango en Queens, de rest alleen als ik zin heb hahha

Zip speel ik heel fanatiek omdat dat het enige spelletje is dat een van mijn collega's ook doet en ik wil sneller dan hem zijn 🤣 anders krijg ik dat de hele week te horen hahaha.

Vind Tango fantastisch (vooral als het 'specials' zijn, want het was eens een gitaar en een muzieknootje bijvoorbeeld). Queens is ook heeeeeel favoriet bij mij. En Patches en Mini Sudoku zijn ook wel aardig.

Die taalterrordingen doe ik niet, geen zak an

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik erger mij zo erg aan mensen die roepen dat in Duitsland alles goedkoper is. Nee. Is het niet. Dus waar komt dit telkens vandaan? Laten we tanken als voorbeeld nemen: Nederland 2,38 en hier is het 2,49. Dus hoezo goedkoper? Helemaal niet.
    Ohja en ik heb laatst ook eens gekeken naar een pak verse volle melk. In Nederland 90ct en in Duitsland 95ct. En een brood kost in Nederland misschien net aan 3,00euro en hier in Duitsland 4,50euro. Ik weet niet wat mensen uit Nederland kopen hier in Duitsland, maar het voelt heel erg aan alsof het gewoon schaapjesgedrag is en mensen denken dat het goedkoper is.

[ bericht aangepast op 25 sep 2026 - 13:02 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Uggla schreef:
    Ik erger mij zo erg aan mensen die roepen dat in Duitsland alles goedkoper is. Nee. Is het niet. Dus waar komt dit telkens vandaan? Laten we tanken als voorbeeld nemen: Nederland 2,38 en hier is het 2,49. Dus hoezo goedkoper? Helemaal niet.
    Ohja en ik heb laatst ook eens gekeken naar een pak verse volle melk. In Nederland 90ct en in Duitsland 95ct. En een brood kost in Nederland misschien net aan 3,00euro en hier in Duitsland 4,50euro. Ik weet niet wat mensen uit Nederland kopen hier in Duitsland, maar het voelt heel erg aan alsof het gewoon schaapjesgedrag is en mensen denken dat het goedkoper is.

Ik koop altijd de DM leeg, dat is 9 van de 10 keer wel echt een stuk goedkoper. (Loreal haarverf is hier 21 euro bij kruidvat en bij DM 7 euro)
    In de supermarkt verschilt het heel erg, soms scheelt het wel heel veel. Maar we gaan dan ook voornamelijk voor dingen die wij hier niet in de winkels hebben (kofferbak vol met mezzomix)

[ bericht aangepast op 25 sep 2026 - 13:16 ]

--

glowfaery schreef:
    (...)

Ik koop altijd de DM leeg, dat is 9 van de 10 keer wel echt een stuk goedkoper. (Loreal haarverf is hier 21 euro bij kruidvat en bij DM 7 euro)
    In de supermarkt verschilt het heel erg, soms scheelt het wel heel veel. Maar we gaan dan ook voornamelijk voor dingen die wij hier niet in de winkels hebben (kofferbak vol met mezzomix)

Ja klopt DM en Rossmann zijn wel een stuk goedkoper. Maar ik heb het echt over het tanken en de supermarkt hahah

Ich liebe dich 27.12.23

Uggla schreef:
    (...)

Ja klopt DM en Rossmann zijn wel een stuk goedkoper. Maar ik heb het echt over het tanken en de supermarkt hahah

Voorheen was tanken in Duitsland wel altijd nog goedkoper voor ons, maar België is toch nog stukken voordeliger. Vanuit waar ik woon kan ik beide doen, schrok me helemaal dood toen ik op de snelweg 2,74 aftikte in Duitsland (omdat ik een lege tank had). Hopelijk is het binnenkort met de aczijnsverlaging weer beter te doen daar.

[ bericht aangepast op 25 sep 2026 - 18:02 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Still sad when it's weekend like wdym I don't get to work for two days, I miss it already (cat)

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Okay je klasgenoot is gevallen met de fiets en heeft mogelijk een gebroken/gekneusde vinger en jullie kunnen alleen maar denken aan het zwemmen en dat je nu misschien minder tijd hebt? Omg soms kan ik kinderen even niet uitstaan.

Maar goed onderontwikkelde prefrontale cortex eh. Vandaag was in ieder geval insane.