• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 19 aug 2026 - 6:56 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2026 - 16:54 ]

I, the soul called Wanderer, love you, human Ian. And that will never change, no matter what I might become.

Novalunosis schreef:
    Hoezo durven jullie spinnen op te zuigen? Ik ben dan zo bang dat ze er weer uit komen... 🥹

Heb in 3 weken tijd echt 4 kapot grote huisspinnen gevonden en de enige oplossing imo is een boek ernaar yeeten (of er perongeluk zelf op staan 🤢)

Ik heb een kärcher stofzuiger die voor grof vuil/bouw afval gebruikt kan worden. If a spooder survives that suction force, I applaud him/her. Beetje moderne stofzuiger overleven ze niet heb ik gelezen, so should be fine

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Bro, toen kwam er even een tegenslag en stortte ik en m’n vastberaden-maar-stiekem-toch-nog-steeds-chronisch-nie-okaye mental health kaartenhuis in een keer helemaal ineen

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

KATTEN IN LIVING I AM CRYINGGGGG

help

Novalunosis schreef:
    Hoezo durven jullie spinnen op te zuigen? Ik ben dan zo bang dat ze er weer uit komen... 🥹

Heb in 3 weken tijd echt 4 kapot grote huisspinnen gevonden en de enige oplossing imo is een boek ernaar yeeten (of er perongeluk zelf op staan 🤢)

Ik gooi er een groot glas overheen met een stuk karton eronder, dat zet ik op tafel waar de zon erop valt overdag zodat ze doodbranden en dan spoel ik ze door de plee.

For legal reasons: ik doe dit álleen met spinnen.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Echt, de afgelopen dagen/week waren ZO LEUK

Let me in, let me in.

Derks schreef:
    (...)

Ik gooi er een groot glas overheen met een stuk karton eronder, dat zet ik op tafel waar de zon erop valt overdag zodat ze doodbranden en dan spoel ik ze door de plee.

For legal reasons: ik doe dit álleen met spinnen.

Hahahaha damn, wel effectief.

Als we het trouwens over de duivel hebben... Vond er net weer een. Da's nummer 5 al. Wat betekend dat we op een oneven aantal zitten... Oftewel er is er nog ergens eentje. Moet wel zeggen dat m'n kat m voor de eerste keer heeft vermoord. Meid gaat eindelijk haar huur betalen 🥳

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

3 uur slaap gehad en ik voel me nu al een lijk

Omnia mutantur, nihil interit

19 september een thema feestje met hoogstwaarschijnlijk het thema Galaxy.
    Iemand ideeën voor iets wat je veelal met dingen uit je kast kan doen? Cuz I'm blanking already :')

Catmint schreef:
    Iemand ideeën voor iets wat je veelal met dingen uit je kast kan doen? Cuz I'm blanking already :')

galaxy leggings

--

Catmint schreef:

Buy Flora's dress <3

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Buy Flora's dress <3

Was honestly wel m'n eerste random idee hahahaha, het is zo'n mooi toeval. Of Devika's outfit? Maybe more fitting gezien het bij mensen thuis is. Maar heb nog steeds geen idee eigenlijk :')

Nog een kleine toevoeging aan de huisspin-situatie: BUY A CAT.
    Ik vind regelmatig dikke spinnenpoten, maar de rest is netjes opgegeten door mijn kat. Good riddance.

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Frodo schreef:
    Nog een kleine toevoeging aan de huisspin-situatie: BUY A CAT.
    Ik vind regelmatig dikke spinnenpoten, maar de rest is netjes opgegeten door mijn kat. Good riddance.

mijn kat slaat 2 keer mis en kijkt dan roe hoe de spin wegloopt :(

[ bericht aangepast op 25 aug 2026 - 9:38 ]

--

weaning off my meds is a rollercoaster of being happy and being happy about being happy and feeling more like myself again and then crying and feeling depresso bc what if myself is too much? what if myself is just a shitty person? what if myself is imposing on other people's spaces and being inconsiderate and overlooking other people's feelings? what if myself is just not acceptable and i should take meds to tone myself down so i don't accidentally offend anyone because authenticity is simply just not allowed?

what if myself is not what my friends love me for? what if everyone will leave because myself is so different from the person i've been in the last ten years?

help

Sad meeps.

I, the soul called Wanderer, love you, human Ian. And that will never change, no matter what I might become.