• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 19 aug 2026 - 6:56 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2026 - 16:54 ]

I, the soul called Wanderer, love you, human Ian. And that will never change, no matter what I might become.

Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3

TW: chronic illness en mentale gevolgen ervan rondom anderen om hulp moeten blijven vragen
    het is zo kut om grote, zware life events te hebben, waarbij je móét leunen op anderen voor het zware werk. mensen zijn heus wel bereid te helpen, maar die bereidheid houdt ook ergens op en daarna ben oprecht gewoon toegewezen tot maar gaan bedelen voor hun hulp. niemand heeft zin en het is alsof je tanden aan het trekken bent, en iedereen zucht en steunt want guttegut je vraagt wel een beetje veel heh?
    en dan zit jij daar zo maar, met je chronic illness, like. yeah i know :/ im sorry. please still help me?? en het is zo'n kutte social dynamic, want op het moment van al het sjouwen zelf kan ik dus niks terugdoen en lijkt het alsof ik alleen maar sta toe te kijken met mn handjes op m'n rug. jezus. fuck being ill.

[ bericht aangepast op 26 aug 2026 - 20:06 ]

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3

TW: chronic illness en mentale gevolgen ervan rondom anderen om hulp moeten blijven vragen
    en like; sure, dat ze uiteindelijk alsnog komen helpen is a testament to how much they care about you, but when you literally see them doing the math on whether they actually do love you enough for them to do this, really? yeah it's kinda really fucking shit.

[ bericht aangepast op 26 aug 2026 - 20:06 ]

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    en like; sure, dat ze uiteindelijk alsnog komen helpen is a testament to how much they care about you, but when you literally see them doing the math on whether they actually do love you enough for them to do this, really? yeah it's kinda really fucking shit.

Im so sorry but they suck. If you care about someone you inconvenience yourself at their behest, it really is that simple.

help

Thuiswerkdag = bijslaapdag

Omnia mutantur, nihil interit

Volgens mij ben ik best een goede docent <3

En omfg ik smelt helemaal van die nieuwe bruggers

Let me in, let me in.

als ik nog 1 appje krijg met enkel "hoi" gooi ik die werk telefoon in het kanaal

--

glowfaery schreef:
    als ik nog 1 appje krijg met enkel "hoi" gooi ik die werk telefoon in het kanaal

Lmao herkenbaar. Zeg gewoon in 1 bericht wat je van me moet? Dan kan ik makkelijker doen alsof ik het nog niet gezien heb als ik later wil reageren😂

Caution first, always.

Lysander schreef:
    (...)
    Lmao herkenbaar. Zeg gewoon in 1 bericht wat je van me moet? Dan kan ik makkelijker doen alsof ik het nog niet gezien heb als ik later wil reageren😂

9 van de 10 keer als ik dan goedemorgen terug reageer krijg ik gewoon weer een 'hoi'
    like stel je vraag (huil)

--

Universe, can I pls get a little bit of my spark back? Of in ieder geval een klein beetje werkmotivatie zodat ik niet een hele dag m'n tijd zit te verdoen? Tnx, would be appreciated

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

I won the Great War *O* *O*

(Lees: Hadestown ticketverkoop)

Dramatic

Renna schreef:
    I won the Great War *O* *O*

(Lees: Hadestown ticketverkoop)

FUCK THAT WAS TODAY

help

Cabeswater schreef:
    (...)

FUCK THAT WAS TODAY

IT'S STILL GOING RUNNNNN

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    IT'S STILL GOING RUNNNNN

JA MAAR MOET EERST AFSPREKEN MET VRIENDEN SHITT

help

Cabeswater schreef:
    (...)

JA MAAR MOET EERST AFSPREKEN MET VRIENDEN SHITT

het is niet te betalen man, schrok me rot

--

glowfaery schreef:
    (...)

het is niet te betalen man, schrok me rot

Is toch hetzelfde als twee jaar terug ongeveer?

help