• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 19 aug 2026 - 6:56 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2026 - 16:54 ]

I, the soul called Wanderer, love you, human Ian. And that will never change, no matter what I might become.

Fuck fuck fuck

Omnia mutantur, nihil interit

moet echt mijn doornroosje cosplay afmaken nu,,

--

Ik wil de Sims spelen maar mijn laptop is nu weg voor reparatie. #Suffering

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ik ben zo in paniek van deze fucking kut scam man. Ik hoop hoop hoop dat Paypal mijn escalatie voor geld terug krijgen en het abbonement cancelen goedkeurt want what the fuck man. Zelfs de PDF documenten die deze nep McAfee scammer gebruikt om DOOR PAYPAL HEEN TE COMMUNICEREN zijn blijkbaar infected met iets en ik heb het gevoel dat ik dood ga. 60 euro kwijt zijn is al kut genoeg maar dat het ook nog eens 200 euro automatisch verlengen per jaar is? Wat de FUCK wat de fuck wat de fuck

[ bericht aangepast op 25 aug 2026 - 16:54 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

De familie naast mij (degene die me steeds tussen 7 en half 8 wakker maken) is weer op reis, nu heeft een andere buurman een kapot luide auto die hij steeds ter hoogte van mijn appartement parkeert. Ik ben eerder thuis... Hoe petty is het om nu snel mijn auto daar te zetten, zodat hij om de hoek moet parkeren en ik morgen op mijn vrije dag voor het eerst in ACHT WEKEN weer een keer kan uitslapen 👀

Asking for a friend.

Het zijn alleen twee plekken dus dit is for future reference, nu heeft t geen zin :(

[ bericht aangepast op 25 aug 2026 - 17:36 ]

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Frodo schreef:
    Nog een kleine toevoeging aan de huisspin-situatie: BUY A CAT.
    Ik vind regelmatig dikke spinnenpoten, maar de rest is netjes opgegeten door mijn kat. Good riddance.

Mijn kat is nog lerend hahaha.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Mijn kat woont nu niet thuis maar ze eet wel muggen en vliegen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Een overzicht van mensen die slightly obsessed zijn met mijn liefdesleven met mijn collega (nee niks aan de hand) from least to most weird:
    - Vrienden/familie
    - Mijn tweede klas (hebben het er nog maar een jaar over)
    - Mijn dansgroep (die het onthouden hadden???)
    - De twee leidinggevenden van mijn zusje?????????

Let me in, let me in.

inktzwart schreef:
    Ik ben zo in paniek van deze fucking kut scam man. Ik hoop hoop hoop dat Paypal mijn escalatie voor geld terug krijgen en het abbonement cancelen goedkeurt want what the fuck man. Zelfs de PDF documenten die deze nep McAfee scammer gebruikt om DOOR PAYPAL HEEN TE COMMUNICEREN zijn blijkbaar infected met iets en ik heb het gevoel dat ik dood ga. 60 euro kwijt zijn is al kut genoeg maar dat het ook nog eens 200 euro automatisch verlengen per jaar is? Wat de FUCK wat de fuck wat de fuck

Ok opgelost het blijkt dat een besmet PDF sturen na het geld terug aanvragen een veel voorkomende intimidatie tactiek is om je af te leiden zodat je niet verder durft met een klacht in te dienen. Didn't work on me baybey I put in a report AND deleted the malware (that's designed to trigger your virus scanner and not to actually hack your computer) (it literally doesn't even get past basic virus scanners) (it's just distraction) and never even considered giving up (cat) Oftewel mijn daadwerkelijke report gaat gewoon serieus worden genomen anders zouden ze niet naar psychologische warfare door stappen. Thank fucking God dude. On other news I'm allowed to use my mom's PC (which I've already been using as of now) to play the Sims 4 so my addiction can thrive again

[ bericht aangepast op 25 aug 2026 - 18:44 ]

my heart feels heavy

help

Twaalfjarige ik herleeft.

I, the soul called Wanderer, love you, human Ian. And that will never change, no matter what I might become.

Mijn ex heeft zijn baard geschoren and he looks like shiieeet

Does that make me feel a little better? Maybe.

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Date was leuk. Lekker aapjes gekeken en elkaar wat meer leren kennen. Geen handjes vast gehouden of gezoend, maar wel een nieuwe date gepland!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Dolly Parton. Dood??????? Pardon???

Let me in, let me in.

Dermot schreef:
    Dolly Parton. Dood??????? Pardon???

WAT

--