• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 19 aug 2026 - 6:56 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2026 - 16:54 ]

I, the soul called Wanderer, love you, human Ian. And that will never change, no matter what I might become.

Dermot schreef:
    Dolly Parton. Dood??????? Pardon???

Wait, what?!?! Nooo... /:

--

Uiteraard gaat het vandaag weer beter. Kan het op werk net zo goed gaan, lijf? Stress be stupid. (En ja, voel me er nog steeds slecht over, want de angst blijft uiteraard ook)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Dermot schreef:

Noo... rust in vrede :c

Ich liebe dich 27.12.23

Aaaaand my dad’s in the hospital. :’)

[ bericht aangepast op 25 aug 2026 - 22:08 ]

I, the soul called Wanderer, love you, human Ian. And that will never change, no matter what I might become.

Reclame op de radio die ineens 'Laat zien wie je bent' roept alszijnde slogan van het bedrijf en ik die instant aan Q moet denken :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

waarom is het zo druk in k*twijk

--

Mijn beste beslissing van 2025? In een boekenclub stappen. These gals are the best. Veel liefde voor hun.

Bijnamen die mijn collega's mij hebben gegeven (an ongoing project) :W

Logist-lieke
    Tech-liek
    BHV-ieke
    Artist-lieke

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

OKÉ ik ben erachter gekomen dat als je 'Shit' in je zoekterm zet op Pinterest, dat je dan geen reclames meer krijgt tussendoor?!! Andere scheldwoorden werken ook maar shit is het meest onschuldig haha. Ik heb nu zoektermen als 'bullet journal ideas shit' of 'home decor diy shit' en het is zo RUSTIG

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

HOEZO ga ik binnen 3 dagen trouwen AAHHHH the nerves are killing me

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Frodo schreef:
    HOEZO ga ik binnen 3 dagen trouwen AAHHHH the nerves are killing me

help

Slaat de antidepressiva aan..?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Oké, hopelijk blijft de stress wat meer uit mijn lijf vandaag. Want het verschil tussen thuis en op werk maandag is als dag en nacht. En ik voel me schuldig, maar het is duidelijk dus ook gewoon stress wat het het grootste maakt. Stupid body keeps the score..
    Maar na vandaag nog alleen maar zaterdag werken deze week! En zondag naar repetities van de kick-off, that will be fun!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

y'all, being alive is so much work my lord

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Dermot schreef:
    En nu Tim Curry??? What is wrong with this day/month/year/world????

Let me in, let me in.

Dermot schreef:
    (...)En nu Tim Curry??? What is wrong with this day/month/year/world????

NO

Dramatic