• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 19 aug 2026 - 6:56 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2026 - 16:54 ]

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Vandaag aan mn baas vertelt dat ik zwanger ben en met 16 weken ervoor kies om van de afdeling af te gaan, joeeeee *happy dance*

Echt rotpoezen blijf van de inductieplaat af, met alle functies aanzetten waarvan ik niet eens het bestaan wist

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

De "dead cop gets a guard of honour" brengt zo veel herinneringen terug aan de erehaag van ambulancepersoneel die papa kreeg op zijn uitvaart. I wish he could've seen it.

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Ik wil zo graag vrienden blijven

En soms denk ik dat het lukt

Maar dan krijg ik een appje waarin hij waarschuwt dat ik beter niet naar zijn feestje kan komen want hij is van plan om andere meiden te neuken

Op onze would-be 7 year anniversary

En dan wil ik schreeuwen

"Dan weet je het voor de volgende keer". Leuk, maar daar heb ik nu niets aan.. Het lost mijn shit gevoel hierover en over wat de anderen ervan denken niet op. Stomme pressure die ik van mijn ouders voelde. /: Ik had echt beter naar mezelf moeten luisteren..
    Babysteps en harde les, I guess? Zou wel willen slapen voor werk morgen though. Dus hopelijk crash ik zo een leuke droom in!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Zoya schreef:
    Ik wil zo graag vrienden blijven

En soms denk ik dat het lukt

Maar dan krijg ik een appje waarin hij waarschuwt dat ik beter niet naar zijn feestje kan komen want hij is van plan om andere meiden te neuken

Op onze would-be 7 year anniversary

En dan wil ik schreeuwen
    Pardon.

Drop himmmmmmm please

Let me in, let me in.

Dermot schreef:
    (...)Pardon.

Drop himmmmmmm please

Dit!! Niet oké

Omnia mutantur, nihil interit

Dermot schreef:
    (...)Pardon.

Drop himmmmmmm please

Actually just murder him ill help u hide the body

help

Cabeswater schreef:
    (...)

Actually just murder him ill help u hide the body
    I definitely will help

Let me in, let me in.

^ jullie outrage was even heel fijn om te lezen, want ik werd echt wakker met 'maybe I'm overreacting'. Maar het is een dickmove, right?

Het feit dat hij niet doorheeft hoe klote het overkomt en dat hij denkt dat hij de good guy is omdat hij mij eerlijk waarschuwt, is voor mij een hele duidelijke bevestiging dat uit elkaar gaan een goed idee was. En dat twee weken na de breakup al met andere meiden in bed lag.

[ bericht aangepast op 22 aug 2026 - 11:21 ]

Zoya schreef:
    ^ jullie outrage was even heel fijn om te lezen, want ik werd echt wakker met 'maybe I'm overreacting'. Maar het is een dickmove, right?

Het feit dat hij niet doorheeft hoe klote het overkomt en dat hij denkt dat hij de good guy is omdat hij mij eerlijk waarschuwt, is voor mij een hele duidelijke bevestiging dat uit elkaar gaan een goed idee was. En dat twee weken na de breakup al met andere meiden in bed lag.

Dat is echt een ultime dick move wowwww...

Mag ik vragen waarom je nog contact met hem hebt? Het lijkt mij namelijk beter voor jou om te kunnen healen zonder zijn shenanigans. Sorry dit is echt ongevraagd advies, maar ik gun je gewoon geen pijn meer!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    (...)

Dat is echt een ultime dick move wowwww...

Mag ik vragen waarom je nog contact met hem hebt? Het lijkt mij namelijk beter voor jou om te kunnen healen zonder zijn shenanigans. Sorry dit is echt ongevraagd advies, maar ik gun je gewoon geen pijn meer!

Shenanigans :W

Nou, we wonen nog samen in een koophuis. Het uitkopen en een nieuwe plek vinden gaat nog maanden duren, better to spend it as friends than as enemies

[ bericht aangepast op 22 aug 2026 - 13:06 ]

Damn, ik heb weleens vaker slecht gezeten. Maar nu ik zo diep in de put zit, realiseer ik mezelf pas hoeveel een aardig woord kan doen.

Het is een harde wereld waarin we leven en ik zie nu ook wie er écht is en wie niet.

Hoe ik ook in een groepsapp mijn situatie heb moeten uitleggen en waarom ik een stapje terug moet doen. Daar hebben drie van de vier mensen niet op gereageerd. Ik vind dat heel erg hard. Daar ben ik ziek van geweest gisterenavond, letterlijk ziek.

Maar ik weet diep vanbinnen - als zij niet eens de moeite kunnen nemen om “sterkte” te sturen na zo’n bericht, then they suck. Alleen moeten mijn hoofd en hart dat nog geloven.

I’m just really not okay. And people do suck sometimes.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Zoya schreef:
    (...)

Shenanigans :W

Nou, we wonen nog samen in een koophuis. Het uitkopen en een nieuwe plek vinden gaat nog maanden duren, better to spend it as friends than as enemies

Ohh damn, dat maakt de situatie nóg erger :c Begrijpelijk dan wel om hem een beetje te vriend te houden. Ik hoop dat er toch snel iets van een oplossing komt voor je!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Als je andere vrouwen op onze anniversary kan neuken dan kan je ook je eigen vieze onderbroeken wassen.

(She's crossing over into petty now.)