• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 19 aug 2026 - 6:56 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2026 - 16:54 ]

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Nog weinig zin in de herfst, maar ik heb wel veel zin om me 's nachts weer helemaal warm op te kunnen rollen in deken en fleecedeken

Let me in, let me in.

Zo overdue dat de trillingen van lopen pijn doen aan mijn organen hhhhhhhhh UTERUS PLEASE, START BLEEDING

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Had mezelf het doel gesteld vandaag 10k woorden te schrijven - en het is me gelukt!

hodie mecum eris in paradiso

Ik ben zo ongelooflijk uitgeput, waarom moeten wij nu alle fucking foto's uitzoeken, terwijl mijn loeder die zei dat ze begonnen was alleen maar foto's van haar en papa heeft ingeplakt en toen is gaan slapen?

Update: het was niet goed. We zijn tot 3 uur bezig geweest maar werden vanmorgen al vloekend en tierend opgebeld en uitgescholden omdat ze er te weinig tussen stond en het anders hadden gedaan dan ze wilde. Voel me zo klein. Nu alles aanpassen wat ik eigenlijk niet zou moeten doen maar het was de enige manier om haar te laten stoppen met gillen. Ik mis papa zo

[ bericht aangepast op 19 aug 2026 - 10:18 ]

Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

Why am I making fun of a character I'm writing when I'm acting like an idiot myself? And it's not even my own wedding.
    Lol, Laris, calm the f down. Even the bride isn't as nervous as I am. :')

Making fun of myself right now because I'm an idiot and I should just go to sleep tonight

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Samanthablaze schreef:
    Ik ben zo ongelooflijk uitgeput, waarom moeten wij nu alle fucking foto's uitzoeken, terwijl mijn loeder die zei dat ze begonnen was alleen maar foto's van haar en papa heeft ingeplakt en toen is gaan slapen?

Update: het was niet goed. We zijn tot 3 uur bezig geweest maar werden vanmorgen al vloekend en tierend opgebeld en uitgescholden omdat ze er te weinig tussen stond en het anders hadden gedaan dan ze wilde. Voel me zo klein. Nu alles aanpassen wat ik eigenlijk niet zou moeten doen maar het was de enige manier om haar te laten stoppen met gillen. Ik mis papa zo

En even een dikke knuffel voor jou. <3

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Samanthablaze schreef:

🫂🫂🫂🫂🫂🫂 wat ontzettend kut en naar, heel veel sterkte en knuffels 😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

I'm tired boss.

Caution first, always.

Ik wilde alleen snel de bus pakken. Dus ik stak snel over en liep gehaast bij de bushalte om de bus te halen. Toen hoorde ik oude vrouw uit Oost-Europa iets moppelen. Ze ging voor mij de bus in en toen claim dat mens dat ik raar doe omdat het niet normaal is en gaat opeens kibbelen. Ik vroeg beleefd wat ik deed en wat ik verkeerd doet, gaat ze in de bus te keer doen dat ik ruzie met haar zocht en dat ik haar zogenaamd afsnijdt. Ik probeer beleefd te zijn wat ik verkeerd gedaan hebt werd ik aangevallen met verwijten van haar dat ik graag ruzie met haar zoekt afsnijdt, voorsprong en niet normaal ben.
    Als je netjes om uitleg vraagt en alleen maar vijandigheid terugkrijgt, terwijl zei voor mij de bus in stapte. Dan vind ze dat ik normaal. Ik probeer problemen niet te escaleren en problemen op te lossen, maar zo'n gedrag van een zulke vluchteling (niet elk vluchteling is godzijdank zo helaas wel een paar die asociaal en vijandig doen) terwijl mensen in de Benelux altijd met open armen ontvangt hebben, dan krijg je vervolgen zo'n vijandigheid van zulke type terug voor geen reden. :@ :@

Ik ben niet altijd even aardig, maar mij zomaar beschuldigen van ruzie zoeken en vervolgens vijandig te keer tegen mij doen, voor de stomste en nutteloze redenen. En terwijl ik alleen de bus wilde pakte naar huis toe gaat bij mij echt de verkeerde keelgat in. (finger)

[ bericht aangepast op 19 aug 2026 - 13:54 ]

Miyah schreef:
    Why am I making fun of a character I'm writing when I'm acting like an idiot myself? And it's not even my own wedding.
    Lol, Laris, calm the f down. Even the bride isn't as nervous as I am. :')

Making fun of myself right now because I'm an idiot and I should just go to sleep tonight

Ja, maar dit karakter is nog wel x keer erger. En je hebt een goede reden om nu zo te doen! Als de rest normaler deed..

--

Ben hier zo klaar mee. Systeem, herstel 100% please... Hopelijk is desondanks wel al naar werk gaan vandaag de juiste keuze.
    En ga ik mijn kluisje vinden nu deze verplaatst is voor de verbouwing? Wie wedt er met mij mee op nee? xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Oh my lordylord wat is het spannend om te bellen met een directeur, al helemaal als ze al een beetje pissy en zakelijk is. I'm in over my head lmao

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Walking in the wind van One Direction tickles my brain in a very nice way

Let me in, let me in.

I keep taking L's with my needing to buy a new laptop man ik kan degene die ik gekregen heb terug sturen omdat ie niet werkt (maar pas niet meer nadat ik mijn questionable Sims mods al gedownload had, natuurlijk, lmao), degene die ik hiervoor had besteld werd geannuleerd, EN IK HEB NOG STEEDS GEEN LAPTOP kill me

Also apparently premenstrual syndrome triggers my schizophrenia symptoms lmfao what is this life

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Jongens wat de fuck, ik realiseer me net dat ik al langer mét een account op Q leef dan dat ik ooit zonder heb geleefd?

Ik voel me stokoud.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Taire schreef:
    (...)
    Ben hier zo klaar mee. Systeem, herstel 100% please... Hopelijk is desondanks wel al naar werk gaan vandaag de juiste keuze.
    En ga ik mijn kluisje vinden nu deze verplaatst is voor de verbouwing? Wie wedt er met mij mee op nee? xD

En.. natuurlijk voelt het als de verkeerde keuze nu, maar ik kan niet meer terug. /: Nog even kijken wat ik morgen ga doen dus.
    Kreeg wel hulp om bij mijn tijdelijk kluisje te komen! En het was goed om weer in een theater te zijn, maar ik heb dit extra gedoe liever niet erbij.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn