• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

    Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 juni 2026 - 13:57 ]


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

    Zoya schreef:
    (...)

    Oh no, dat klinkt echt heel klote :c Ik weet niet of je het wilt delen op Q, maar ik welk veld werk je?

    Ik ben eventmanager in een theater! Maar ik heb bovenal absurd veel geluk met mijn collega's, dat maakt echt het verschil in werkplezier


    Heb eerst in de finance gewerkt omdat ik niks passends kon vinden wat fatsoenlijk betaalde en daarna bij UWV gezeten, nu jobcoaching. Laatste twee passen qua werk zeker beter bij me! Nu nog het juiste bedrijf.

    En collega's maken natuurlijk echt wel een verschil inderdaad! Fijn dat jij nu lekker op je plekje zit iig (krul)


    Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

    SPECS schreef:
    (...)

    Heb eerst in de finance gewerkt omdat ik niks passends kon vinden wat fatsoenlijk betaalde en daarna bij UWV gezeten, nu jobcoaching. Laatste twee passen qua werk zeker beter bij me! Nu nog het juiste bedrijf.

    En collega's maken natuurlijk echt wel een verschil inderdaad! Fijn dat jij nu lekker op je plekje zit iig (krul)


    Dit is zo herkenbaar, ik heb ook eerst zulk meh werk gedaan omdat ik niks kon vinden. Letterlijk de enige reden dat ik nu iets anders heb is puur geluk

    Weet je waar je heen wilt? Wat voor werk goed bij je past?


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    Ook maar even een laptop cooler besteld, kijken of dat gaat helpen.


    "Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

    Ik moet huishouden doen maar deze hitte vermoord mijjj en nu moet ik het 's nachts doen maar ik ben uitgeput van wakker zijn. Ik word gemarteld door de zon


    "I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

    Happy Litha everyone 🌻

    Vandaag is het officieel zomer! Bonuspunten als je je favoriete aspect/herinnering van de zomer deelt


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    Zoya schreef:
    Happy Litha everyone 🌻

    Vandaag is het officieel zomer! Bonuspunten als je je favoriete aspect/herinnering van de zomer deelt


    Krekels, lange avonden, knalblauwe luchten, limonade drinken in de zon, zwemmen


    Omnia mutantur, nihil interit

    Zoya schreef:
    Happy Litha everyone 🌻

    Vandaag is het officieel zomer! Bonuspunten als je je favoriete aspect/herinnering van de zomer deelt

    NIET deze hitte xD
    Want, nu al zo heet, serieus? (En al meermaals onweer in juni is ook opvallend.)

    Maar ik keek vroeger wel altijd erg uit naar zomervakantie hebben, en ik heb toffe vakanties gehad. Onder andere een aantal keer New York, met gave musicals natuurlijk, en ontelbare keren Corfu. Good times!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Komende vrijdag is 38 graden voorspeld... ik huil nu al.


    "Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

    RPNZL schreef:
    Komende vrijdag is 38 graden voorspeld... ik huil nu al.
    ai, dan moet ik echt een strategie verzinnen, het wordt echt snikheet in mijn kamer


    Tijd voor koffie.

    Aaaaand we’re live!


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

    (nerd)(nerd)(nerd)
    #zonietnormaalveelwerk
    #ikhounietvanrekenenenhetblijkt
    #tochopgelost(hoopik)


    Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

    If I had a nickle for every time that I found almost the same story as my abandoned project with the same characters etc in a niche movie that's existed far longer than the actual project itself, I'd have three nickles. Which isn't a lot but it's weird that it's happened thrice


    "I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

    Ah yes, heerlijk... Een kantoor zonder airco met een plat dak, dat dus lekker heeft kunnen broeien dit weekend. Liep net dat hok binnen en vol in echt zo'n vieze plakkerige warmte. Hoe ga ik deze week overleven hier? Send help... Of een airco, dat mag ook


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Hopelijk heeft het zaaltje waar het eerste deel van de opleiding gegeven wordt airco, anders ga ik sterven 🫠 En ik heb al geen brein omdat ik shit geslapen heb door de hitte.

    Ik denk dat ik een nieuwe liefde voor blauwe bessen heb ontwikkeld. :Y)


    O mia lost elan. Tu isag elythe.