• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

    Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 juni 2026 - 13:57 ]


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

    Altijd genieten als je de werkweek mag beginnen met het oplossen van de shit van een ander 🫡


    Dramatic

    hart doet auw


    Tijd voor koffie.

    Ik ben lichtelijk trots op een gekke gedachtenkronkel die ik net had op werk, alleen is de uitvoering echt teleurstellend slecht (but still a good joke).

    Ik had het met mijn collega over iemand die gewoon een grafiekje/grafiekie stuurt en kreeg toen een geniaal idee:


    Grafieki

    [ bericht aangepast op 22 juni 2026 - 10:07 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Ik ben lichtelijk trots op een gekke gedachtenkronkel die ik net had op werk, alleen is de uitvoering echt teleurstellend slecht (but still a good joke).

    Ik had het met mijn collega over iemand die gewoon een grafiekje/grafiekie stuurt en kreeg toen een geniaal idee:


    Grafieki


    I laughed waaaaay harder than i should have


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

    Catmint schreef:
    Ik ben lichtelijk trots op een gekke gedachtenkronkel die ik net had op werk, alleen is de uitvoering echt teleurstellend slecht (but still a good joke).

    Ik had het met mijn collega over iemand die gewoon een grafiekje/grafiekie stuurt en kreeg toen een geniaal idee:


    Grafieki

    Ik heb van de giraf grap in het Engels gehoord, maar deze is veel beter. xD

    -

    Ik ben zo moe vandaag, deze ochtenddiensten blijven niets voor mij. Gelukkig ben ik morgen vrij!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ugh, hoofdpijn, ik voel me suf en moe, en ik slaap slecht (ondanks de airco in mijn kamer, maar die maakt natuurlijk weer geluid...). Deze temperaturen zijn echt niets voor mij. Alle gordijnen thuis dicht moeten houden vind ik ook erg ongezellig, maar het is wel nodig om de hitte zoveel mogelijk buiten te houden.

    Ik vind het gewoon lastig om me aan te passen aan dit weer; zelfs een gewone wandeling maken is al een uitdaging.

    En dan heb ik eigenlijk nog niet eens echt recht van spreken, want op mijn werk zit ik de hele dag achter mijn bureau in de airco. Ik heb dan ook veel respect voor alle mensen die fysiek werk moeten doen, buiten of in een omgeving zonder verkoeling.


    "She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

    hart doet grote auw


    Tijd voor koffie.

    > Lieke krijgt de verantwoordelijkheid voor de artiesten
    > ZZP projectleider wil per sé het mailcontact met artiesten zelf doen, neemt Lieke's werk over
    > "sorry ik heb geen tijd meer vandaag, wil jij die artiest mailen?" - op mijn vrije dag terwijl de afspraak was dat ze donderdag al zou mailen

    (cat)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2026 - 15:28 ]


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    Laat me nou even niet ziek worden. Ik heb genoeg andere sores.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Elke keer twee gedachten tijdens het sporten:
    1) Look at these mooscles 😏🔥💪🏻💅🏻
    2) Waarom doe ik mezelf / mijn trainer(s) mij dit aan


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    Ik ga echt goed op de reels over de Schotten in Amerika ⚽️


    Such a useless spell.

    Ik ben altijd al een piekeraar geweest, maar heb vandaag een soort end-boss ontgrendeld :')


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Novalunosis schreef:
    Ik ben altijd al een piekeraar geweest, maar heb vandaag een soort end-boss ontgrendeld :')


    Mocht dit je beter laten voelen: piekeren is een gevolg van een stressreactie in je lichaam en daar kun je niks aan doen. Je bént dus geen piekeraar, het overkomt je. En dat betekent dat het ook weer minder kan worden ♥️

    [ bericht aangepast op 22 juni 2026 - 19:58 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    I'd like to move my knee properly, thank you.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    HET IS ZESWNTWINTIG GRADEN IN MIJN KAMER 🗣🗣 WAT EEN KOELTE


    Tijd voor koffie.