• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

    Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 juni 2026 - 13:57 ]


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

    Ringwraith schreef:
    Nah als ik het gewoon leuk vind om niet alleen over hetero's te schrijven wil ik met mijn boek niet per se één of ander statement maken hoor. (Maar ja, ik vind inderdaad dat er nog steeds niet veel diversiteit in de boekenwereld is, al is de main reason dat ik het wél schrijf simpelweg omdat ik dat leuker vind?)

    Anyway, kreeg een stomme review op Bol omdat er blijkbaar te veel aandacht was voor niet-hetero's. >.>


    What the fuck, ik ga even riotten op Bol, brb :Y)


    Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

    Ringwraith schreef:
    Nah als ik het gewoon leuk vind om niet alleen over hetero's te schrijven wil ik met mijn boek niet per se één of ander statement maken hoor. (Maar ja, ik vind inderdaad dat er nog steeds niet veel diversiteit in de boekenwereld is, al is de main reason dat ik het wél schrijf simpelweg omdat ik dat leuker vind?)

    Anyway, kreeg een stomme review op Bol omdat er blijkbaar te veel aandacht was voor niet-hetero's. >.>


    TIJDENS PRIDE MONTH????


    "I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

    ik: misschien moet ik wat vroeger vertrekken vandaag op het werk.
    Ik twee seconden later: misschien beter niet, hier is het op z'n minst fris...


    O mia lost elan. Tu isag elythe.

    Mij niet bellen vrijdag en zaterdag, wat een achterlijke temperaturen.


    "Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

    Ik ben niet overweldigend verdrietig, maar wel... meh. Spaced out en een brok in mijn keel. Vanmiddag allemaal meetings waar ik mijn kop bij moet houden. Maar voelt ook niet als iets dat ik goed kan aangeven, voelt een beetje vreemd om dan te zeggen hoi ik ben lieke en mijn oma is dood


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    Zoya schreef:
    Ik ben niet overweldigend verdrietig, maar wel... meh. Spaced out en een brok in mijn keel. Vanmiddag allemaal meetings waar ik mijn kop bij moet houden. Maar voelt ook niet als iets dat ik goed kan aangeven, voelt een beetje vreemd om dan te zeggen hoi ik ben lieke en mijn oma is dood


    Digital hugs girl (want fysieke knuffels zijn met dit weer te plakkerig). Death is a difficult thing om over te praten, maar het is gewoon normaal om niet oké te zijn en je hoofd er niet bij te kunnen houden dan. Good luck vanmiddag, let me know als ik ergens mee kan helpen. M'n PB's staan sowieso voor je open als je de behoefte hebt ff van je af te schrijven (H)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zoya schreef:
    Ik ben niet overweldigend verdrietig, maar wel... meh. Spaced out en een brok in mijn keel. Vanmiddag allemaal meetings waar ik mijn kop bij moet houden. Maar voelt ook niet als iets dat ik goed kan aangeven, voelt een beetje vreemd om dan te zeggen hoi ik ben lieke en mijn oma is dood

    Hugs girlie 😔❤️❤️
    En same wat Catmint zegt, always welcome to just vent. Als je in de "ik wil dit eigenlijk met iemand delen maar ik weet niet of ze daar op zitten te wachten"-mindset zit, is dit je officiële toestemming om er random over te beginnen <3

    & a little bit of unprompted advice so don't read it if you don't wanna:
    Je kan altijd aangeven: "Guys ik zit er niet helemaal lekker in vandaag, mijn oma is helaas overleden." Als ik naar mezelf kijk, zou ik, als collega zijnde, heel graag willen dat m'n collega's het aangeven zodat ik met ze mee kan leven. Je gunt niemand dat ze met zoiets zwaars in hun eentje rondlopen. Het voelt misschien een beetje gek om het zo in de groep te gooien, maar na dat initiële moment van beetje awkwardheid kan het daarna misschien toch een beetje opluchting geven? <3


    Dramatic

    Zoya schreef:
    Ik ben niet overweldigend verdrietig, maar wel... meh. Spaced out en een brok in mijn keel. Vanmiddag allemaal meetings waar ik mijn kop bij moet houden. Maar voelt ook niet als iets dat ik goed kan aangeven, voelt een beetje vreemd om dan te zeggen hoi ik ben lieke en mijn oma is dood


    Ik snap dat het gek lijkt, maar het is helemaal niet gek om dit in de groep te gooien, ook niet als nieuw teamlid. Het hoeft niet een gigantisch moment te zijn, maar een korte melding dat dit je bezighoudt is best normaal!

    Aside from that: gecondoleerd en een dikke knuffel. Wat vervelend voor je. ):

    [ bericht aangepast op 25 juni 2026 - 13:26 ]


    Tijd voor koffie.

    Sometimes all a girl needs is to blast One Direction songs on her way to her big girl job


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    love de airco maar zit er precies onder, lijkt wel een poolwind


    --

    Zoya schreef:
    Ik ben niet overweldigend verdrietig, maar wel... meh. Spaced out en een brok in mijn keel. Vanmiddag allemaal meetings waar ik mijn kop bij moet houden. Maar voelt ook niet als iets dat ik goed kan aangeven, voelt een beetje vreemd om dan te zeggen hoi ik ben lieke en mijn oma is dood


    Gecondoleerd <3 Ik hoop dat je de dag - gezien de omstandigheden - redelijk doorkomt, en ik gun je dat als je besluit er open over te zijn er goed gereageerd wordt. Vanuit mijn ervaring (toen ik recent iets vergelijkbaars doormaakte) werd er toen heel prettig en begripvol op gereageerd (en dat zou ook moeten!). Sterkte voor jou en je geliefden in deze zware tijd.


    Omnia mutantur, nihil interit

    ik kan niet tegen de hitte


    Tijd voor koffie.

    Waarom the fuck kunnen mannen niet gewoon van mij afblijven HOEZO GEBEURT DIT ALWEER


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het stiekem heel grappig dat we zes maanden geleden code rood hadden en thuis zaten les te geven met dikke sneeuw, ijzel en kou en nu óók code rood en thuis profielwerkstuk opstarten vanwege de hitte :')


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    DoIores schreef:
    Ik vind het stiekem heel grappig dat we zes maanden geleden code rood hadden en thuis zaten les te geven met dikke sneeuw, ijzel en kou en nu óók code rood en thuis profielwerkstuk opstarten vanwege de hitte :')


    Vind de hitte wel wat enger though. Daar valt niet aan te ontsnappen en mensen die in een thuissauna zitten, zijn gewoon de sjaak


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain