• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

    Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 juni 2026 - 13:57 ]


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

    Godmiljaar, in mijn eentje op kantoor en het enige project dat aan mij was gegeven is nu in iemand anders zijn handen 💀 Ik zit hier letterlijk naar mijn scherm te staren van ja, ennudan?


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    Morgen 34 graden, gevoel 37? Fuck me sideways


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    Teringdefuck wat een kutnacht :c Meteen maar gaan douchen, maar nou ben ik kapót dudes


    Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

    DoIores schreef:
    Morgen 34 graden, gevoel 37? Fuck me sideways


    Yup en ik ga morgen naar een festival, dat wordt bakken.


    O mia lost elan. Tu isag elythe.

    Slecht geslapen, ziek, oververhit zijn door de kut hitte buiten en dan ook nog je kindje die niet te genieten is is echt GEEN goede combinatie.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maar even wat nieuwe bikeshorts gehaald (wilde ik sws al) gezien we een fucking regionale hittegolf krijgen hier in het oosten ;-;


    "Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

    Ik maakte voor de nieuwe screening een tijdlijn van de afgelopen 2,5 jaar en ben tot de conclusie gekomen dat het nu klaar moet zijn met alle kloterige kutzooi


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    RPNZL schreef:
    Maar even wat nieuwe bikeshorts gehaald (wilde ik sws al) gezien we een fucking regionale hittegolf krijgen hier in het oosten ;-;

    Ja hier in Duitsland hebben we er ook een nu... pfff....


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik moet nog zoveel doen en inpakken en alles voor vakantie dat ik op de bank zit te bevriezen en niks uitvoer zucht

    Ik heb wel alvast een lijstje gemaakt…


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn kamer wordt heel warm en koelt niet af 🥲 Morgen wordt strijden


    Tijd voor koffie.

    Doooooo I tell her


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    Mijn reistas is nu propvol en gaat met geen mogelijkheid dicht xD

    Mijn slaapmatje neemt 1/3e van de ruimte in. Maar ik wil hem niet op de heenweg al met tiewraps aan mijn tas vast moeten knopen (want dan moet ik er nog op slapen en als ik 'm onderweg verlies is dat heel kut).

    En ik heb er een jas in gestopt ✨voor de zekerheid✨

    Het wordt 5 miljard graden, ik draag globaal gezien tussen maart en oktober sowieso al geen jas, maar ik moet toch echt een jas mee op vakantie 🫠
    Ga ik die dragen? 99,99% kans van niet.

    Maar goed, ik haal morgen wel even mijn hele tas leeg om 'm opnieuw in te ruimen.

    Terugweg komt goed: ik kan dan m'n matje met tiewraps aan m'n reistas vastbinden, ik heb een shirt dat ik kan ditchen en ik doe m'n New Balances uit 2011 aan die heel erg gejudged worden door iedereen omdat ze zo versleten zijn. Kan ik mooi nog 1 reisje mee maken en dan voor ik terugreis in de vuilnisbak gooien…

    [ bericht aangepast op 19 juni 2026 - 0:58 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tijd voor ticketwar :Y)

    Edit: Waar was het leger? Binnen een minuut had ik tickets, did not expect

    [ bericht aangepast op 19 juni 2026 - 11:04 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oké, dus GOFO heeft mijn pakketje gewoon voor de voordeur gelegd? Terwijl er niemand thuis is? En dat nog 5+ uur zal duren. . .



    Ich liebe dich 27.12.23