• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

    Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 juni 2026 - 13:57 ]


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

    Ringwraith schreef:
    Nah als ik het gewoon leuk vind om niet alleen over hetero's te schrijven wil ik met mijn boek niet per se één of ander statement maken hoor. (Maar ja, ik vind inderdaad dat er nog steeds niet veel diversiteit in de boekenwereld is, al is de main reason dat ik het wél schrijf simpelweg omdat ik dat leuker vind?)

    Anyway, kreeg een stomme review op Bol omdat er blijkbaar te veel aandacht was voor niet-hetero's. >.>


    Ik heb hem gelezen, ze begint ook met "behoorlijk goed" en dan ineens is het maar 3 sterren :') Als je niet over inclusieve relaties wilt lezen, koop het boek dan ook niet x)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Waarom heb ik geen standaard kantoorbaan? Nu weet ik niet wat ik morgen moet doen.
    We hebben geen regeling hiervoor op werk, om het makkelijker te maken. En met de sneeuw was bijna iedereen er WEL, terwijl ik één dag niet kon komen. Maar, toen stond ik op een productie. Nu is het zelfstudie.

    Edit: en met dit antwoord op mijn mail kan ik niets..

    [ bericht aangepast op 25 juni 2026 - 17:23 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Zoya schreef:
    Ik ben niet overweldigend verdrietig, maar wel... meh. Spaced out en een brok in mijn keel. Vanmiddag allemaal meetings waar ik mijn kop bij moet houden. Maar voelt ook niet als iets dat ik goed kan aangeven, voelt een beetje vreemd om dan te zeggen hoi ik ben lieke en mijn oma is dood



    It's never gonna happen, Guys.

    Code rood! Ik ben zo blij dat ik morgen niet naar mijn werk hoef.
    Ik had het echt niet getrokken om in deze hitte les te geven. Nu lekker in de airco m'n administratie doen. Top!
    Win-win!


    It's never gonna happen, Guys.

    Code rood... Dus de leerlingen zijn vrij en wij moeten 3 uur eerder dan het oorspronkelijke rooster op werk zijn om op te ruimen... Feest 🥹


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Blijf voor ogen houden in de hitte: over een half jaar is het kerstmis!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ugh, geforceerd in de pauze een theaterzaal uitmoeten is zo kut. Zeker als het een groep mensen is waar je je compleet out of place bij voelt en na een lange dag. Laat mij lekker in die zaal zitten, bij Carré zie je de change over ook gewoon..

    On the positive side. Ik mag morgen thuis werken, wie had dat gedacht! Al mis ik een Vectorworks licensie, maar ik kijk morgen wel wat ik thuis kan doen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    [ik denk dat dit geen code oranje is maar voor de zekerheid toch onder een spoiler]


    TW.

    Ik heb serieuze suïcidale gedachten gehad. En dat is nog maar een paar weken niet meer zo, en het gaat nog steeds niet goed nu. En daarom snap ik de angst van mijn ouders. En tegelijk word ik helemaal gek van het constante gemonitor... Of het nou slecht of goed met me gaat, zij voelen daar van alles bij en ik voel me constant bekeken. En daardoor voel ik me weer een klein kind...

    [ bericht aangepast op 25 juni 2026 - 23:13 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik plak aan m'n bureau vast... Huilen dit


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Blij als ik morgen verder doorreis en weg ben uit deze stad waar mijn host als dictator vanuit de kelder regeert.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik gisteren: kijk hoe goed ik voor het eerst deze week weer kan lopen!
    Ik vandaag: ik kan amper op mijn been staan.

    En ik heb echt geen gekke dingen gedaan gisteren. Stomme knie.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Zestig waterpistolen voor zondag

    Gaat een leuke verjaardag worden 😋


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    UHM. Broski's i am getting seriously pissed off. Luister, de Netflix ATLA live action was sowieso al vrij teleurstellend. De persoonlijke groei die Sokka door hoort te maken wordt zo ongeveer vanaf het begin genuked, de Agni Kai tussen Ozai en Zuko is "mEeR nUaNcEd" maar ze hebben verkeerde nuance toegevoegd, de scene veel te lang gemaakt en niet gebruik gemaakt van, i dunno, het originele materiaal dat gewoon perfect werkte. Azula is te vroeg geïntroduceerd en er zijn nog meer problemen, maar laten we een poging doen dat te vergeven.

    In seizoen 2 zien we tot nu toe best coole stukjes van watersturen etc. en dat waardeer ik.

    BUT THEY FUCKED WITH THE PERFECTION OF 'ZUKO ALONE'?! wat? wie wat waarom why in the everloving fuck would you do that??? I mean, it's in there--i'd be organising a riot if it wasn't--but they're doing everything wrong?
    - Where is my environmental storytelling about the area zuko travelled through?
    - Why does he steal thes supplies from the pregnant couple, when it's a vital story beat that he is tempted but doesn't? We're supposed to learn that zuko, at his core, is a compassionate person. that's like, what the episode is about. so tell me why WHY he suddenly does take it now????


    i am fuuuuuming


    Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

    Wie heeft paracetamol voor mij


    Tijd voor koffie.

    Leodh schreef:
    UHM. Broski's i am getting seriously pissed off. Luister, de Netflix ATLA live action was sowieso al vrij teleurstellend. De persoonlijke groei die Sokka door hoort te maken wordt zo ongeveer vanaf het begin genuked, de Agni Kai tussen Ozai en Zuko is "mEeR nUaNcEd" maar ze hebben verkeerde nuance toegevoegd, de scene veel te lang gemaakt en niet gebruik gemaakt van, i dunno, het originele materiaal dat gewoon perfect werkte. Azula is te vroeg geïntroduceerd en er zijn nog meer problemen, maar laten we een poging doen dat te vergeven.

    In seizoen 2 zien we tot nu toe best coole stukjes van watersturen etc. en dat waardeer ik.

    BUT THEY FUCKED WITH THE PERFECTION OF 'ZUKO ALONE'?! wat? wie wat waarom why in the everloving fuck would you do that??? I mean, it's in there--i'd be organising a riot if it wasn't--but they're doing everything wrong?
    - Where is my environmental storytelling about the area zuko travelled through?
    - Why does he steal thes supplies from the pregnant couple, when it's a vital story beat that he is tempted but doesn't? We're supposed to learn that zuko, at his core, is a compassionate person. that's like, what the episode is about. so tell me why WHY he suddenly does take it now????


    i am fuuuuuming


    if live action atla doesn't have any haters we're both dead


    help