• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 10 juni 2026 - 13:57 ]

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Cabeswater schreef:
    (...)

Me when my driving examinator told me I drive well after failing me

Nooo 😭😭

Such a useless spell.

Zoya schreef:
    (...)

Omg en dan met telefoonnummers, dan mag je me echt doodslaan. WAT BEDOEL JE zesentwintig vierentachtig negenenzeventig vijfentwintig 💀

Ooooh houd op! Dit is het vervelendst dat bestaat hahah

Ich liebe dich 27.12.23

Zoya schreef:
    (...)

Omg en dan met telefoonnummers, dan mag je me echt doodslaan. WAT BEDOEL JE zesentwintig vierentachtig negenenzeventig vijfentwintig 💀

Ik snap echt niet wat jullie bedoelen :') bij '28' zeggen jullie 'twee-acht' en niet 'achtentwintig'?
    That's crazy

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Frodo schreef:
    (...)

Ik snap echt niet wat jullie bedoelen :') bij '28' zeggen jullie 'twee-acht' en niet 'achtentwintig'?
    That's crazy

Neeeeee... Dat is als we een rij aan nummers opnoemen. Natuurlijk zeggen wij tweehonderachtentachtig als we 288 zien, maar een telefoonnummer of een barcode of iets dergelijks zoals 2568345 zeggen we eigenlijk twee-vijf-zes-acht-drie-vier-vijf. En we raken dus verward als er mensen zijn die zo een code als vijfentwintig, achtenzestig, driehondervijfenveertig opnoemen.

Ich liebe dich 27.12.23

Renna schreef:
    (...)
    !!!!!! Ik heb precies hetzelfde dus hahahahah, waarom de mental gymnastics van cijfers moeten omdraaien?? Het Engels doet dat wel echt beter imho

Eens. En ik ben zelf meestal juist wel goed met getallen, maar dit doet Nederlands stom.

-

Echt school, dit is een beetje laat met zeggen dat de les online gaat zijn.. De docente heeft wel sorry gezegd net, maar ik had nog steeds meer tijd met mijn (deels nog zieke) katten kunnen chillen en 30 euro kunnen besparen aan benzine, lame.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Heerlijk even m'n kamer schoonmaken, dekbedovertrek en alles in de was, en vanavond lekker douchen. Even een selfcare dagje.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

He just called me an angel aaaah

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

oke oke oke oke oke oke oke ik ga het doen oke

Tijd voor koffie.

Uggla schreef:
    (...)

Neeeeee... Dat is als we een rij aan nummers opnoemen. Natuurlijk zeggen wij tweehonderachtentachtig als we 288 zien, maar een telefoonnummer of een barcode of iets dergelijks zoals 2568345 zeggen we eigenlijk twee-vijf-zes-acht-drie-vier-vijf. En we raken dus verward als er mensen zijn die zo een code als vijfentwintig, achtenzestig, driehondervijfenveertig opnoemen.

1000% En:

Ik, als telefoniste: "En wat was uw achternaam ook alweer?"
    Cliënten aan de telefoon: "Natuurlijk. Ik zal het even voor je spellen. Delta, India, Charlie, Kilo, Echo, November, Sierra. Oké? Nou doeiiii"
    Ik: ".......wat???"

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    (...)

1000% En:

Ik, als telefoniste: "En wat was uw achternaam ook alweer?"
    Cliënten aan de telefoon: "Natuurlijk. Ik zal het even voor je spellen. Delta, India, Charlie, Kilo, Echo, November, Sierra. Oké? Nou doeiiii"
    Ik: ".......wat???"

Ik ken het NATO alfabet, maar als ik mijn naam moet spellen zeg ik vaak zo iets als K van Kees, E van Eten etc xD

Ich liebe dich 27.12.23

Wat is het heeeeerlijk om zo goed met collega's te kunnen *O*

Mijn baas en ik zaten echt al vanaf dag 1 te ouwehoeren en het wordt alleen maar erger :W De sfeer is hier zo relaxt

[ bericht aangepast op 16 juni 2026 - 13:50 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

uhm? i need to talk to somebody about this.

what
    the holy hell
    voor film

is Fight Club? Hebben we allemaal dezelfde film gezien? Is deze film niet semi-populair? Wat in de fucking toxic f e v e r d r e a m did i just watch. Welke boodschap zou ik nu begrepen moeten hebben? ik zit hier alleen maar met een groeiend WTH gevoel cos what the hellllllie heb ik net gezien. ben blijven kijken omdat het een goede film zou zijn, nouuuu jongens, ik wil m'n brein uit mn hoofd klikken en in de wasmachine mieteren voor een lang programma op negentig graden. Moet ik hier een topic over starten? zijn er mensen hier die de film wel leuk vonden / zijn er mensen hier die de film wel snapten? ben ik gewoon een te linkse feminazi om te connecten met zelfs maar de baselayer van deze film? please may i have the last two hours of my life back, wat een shitshow.

wat?
    wat??
    ??????????????????????????????????????????????

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:

what
    the holy hell
    voor film

is Fight Club? Hebben we allemaal dezelfde film gezien? Is deze film niet semi-populair? Wat in de fucking toxic f e v e r d r e a m did i just watch. Welke boodschap zou ik nu begrepen moeten hebben? ik zit hier alleen maar met een groeiend WTH gevoel cos what the hellllllie heb ik net gezien. ben blijven kijken omdat het een goede film zou zijn, nouuuu jongens, ik wil m'n brein uit mn hoofd klikken en in de wasmachine mieteren voor een lang programma op negentig graden. Moet ik hier een topic over starten? zijn er mensen hier die de film wel leuk vonden / zijn er mensen hier die de film wel snapten? ben ik gewoon een te linkse feminazi om te connecten met zelfs maar de baselayer van deze film? please may i have the last two hours of my life back, wat een shitshow.

wat?
    wat??

Haven't watched it yet but I love literary analysis so I'm going to watch it just for you to see what I can make of it 🫡

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Leodh schreef:

what
    the holy hell
    voor film

wat?
    wat??

Dit is zeker een opmerking.
    Ik heb Fight Club nog nooit gezien, maar misschien is dit de reden dat je er niet over mag praten?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

🎶 Mister Blue you did it right but soon comes mister night creeping over now his hand is on your shoulder never mind I'll remember you this I'll remember you this way 🎶

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly