• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 10 juni 2026 - 13:57 ]

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Een show waarin (vrijwel) alle mannen walking green flags zijn???? Sign me the fuck up

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Idk what happened tijdens imaginaire rescripting maar damn, zelfs de psycholoog leek een beetje te schrikken lmao.

Also can the massive thunderstorm above my head stop pls I'm already extremely anxious I don't need murder lighting and war-is-here booms in the mix thank you

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ik snap mijn collega hierin echt, hij moet zijn tijd nemen en ik zou hetzelfde hebben, maar for f's sake. Dit project blijft zich vertragen, en het was juist zo leuk geweest.. Inclusief later opstaan. Nu moet ik morgen weer om 9 en vrijdag om 8 hier zijn. Naast vandaag en zaterdag, en na 5 dagen full-time zorgen voor een van mijn katten. Echt, geef mij maar avonddiensten. Al ben ik nu wel onverwachts in het klein met volgspotten bezig vandaag. Leuk om weer eens te doen!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Yeeees een nieuw LJH-topic, dan hoef ik voorlopig niet te stressen dat ik het laatste berichtje heb en onder werktijd op m'n mobiel een nieuwe moet openen 😂

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Hé hé, eindelijk de brief van de belastingdienst binnen, dus komende dagen eindelijk dat geld ook terug.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Derks schreef:
    Yeeees een nieuw LJH-topic, dan hoef ik voorlopig niet te stressen dat ik het laatste berichtje heb en onder werktijd op m'n mobiel een nieuwe moet openen 😂

There truly are no unique experiences huh

Dramatic

I feel like im making many errors in the friend department

help

Cabeswater schreef:
    I feel like im making many errors in the friend department

HE je profielfoto is terug!

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Good lord, such terrible timing for a bad mental health streak. I'd like to focus on the new job now PLEASE

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Oh zo moe 😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Leodh schreef:
    (...)

HE je profielfoto is terug!
    Dit wilde ik ook typen!!!

Ik wil SKAM kijken maar nergens goed te vinden ;-;

Hele dag in Phantasialand geweest gisteren. Verschillende achtbanen meerdere keren kunnen doen ook nog, zeiknat geworden in de boomstammetjes daar, en om 10 uur pas thuis en gelijk door naar bed ongeveer. Geslaagd dagje, maar hoe ga ik vandaag op werk overleven? Ben kapot :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

1,2 N-term op vwo, we're fucked 😂😭

Ik wil zo graag Merlin kijken, maar NERGENS kan ik het vinden 😭

Ich liebe dich 27.12.23