• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

    Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 juni 2026 - 13:57 ]


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

    DoIores schreef:
    (...)🔥🔥


    hodie mecum eris in paradiso

    natuurlijk ben ik voor oranje enzo maar ik had gelijkspel gewed en nu heb ik meer kans op de poolprijs

    [ bericht aangepast op 15 juni 2026 - 0:04 ]


    Tijd voor koffie.

    Zaalvoetbalclub schreef:
    natuurlijk ben ik voor oranje enzo maar ik had gelijkspel gewed en nu heb ik meer kans op de poolprijs



    Ja nou ik had 2-1 voorspeld en door die gelijkmaker van japan mis ik nu 10 punten in de poule met collega's 😭😭😭


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het is echt zo frustrerend om te horen te krijgen dat ze iemand hebben gevonden voor de job, maar een week later kom ik dezelfde vacature op verschillende platformen weer tegen. Ugh.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Echt fijn, lesgeven aan een klas vol 8-jarigen die amper hun ogen kunnen openhouden omdat ze gisteren de WK wedstrijd hebben gekeken. Go ouders.


    In 38 chats berichten, heb sinds vrijdagavond WhatsApp niet meer geopend en lmao hoe meer berichten er bij komen hoe minder zin ik heb om die kut app te openen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ik heb hier echt wékenlang tegenop gezien en nu voel ik me gelaten maar ook voorbereid


    Omnia mutantur, nihil interit

    Dit is te veel.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    "We hebben het huis aan een andere koper gegund, wel willen we je complimenteren voor je motivatiebrief."

    Dank, daar koop ik dus niks voor (cat)


    Such a useless spell.

    Robiland schreef:
    "We hebben het huis aan een andere koper gegund, wel willen we je complimenteren voor je motivatiebrief."

    Dank, daar koop ik dus niks voor (cat)


    Me when my driving examinator told me I drive well after failing me


    help

    Je weet dat je met een boomer reist als hij tweeënnegentig-tweeënnegentig zegt in plaats van negen-twee-negen-twee 😂❤️


    Dramatic

    Renna schreef:
    Je weet dat je met een boomer reist als hij tweeënnegentig-tweeënnegentig zegt in plaats van negen-twee-negen-twee 😂❤️


    Haha, mijn man doet dit dus ook (mind you hij is 28 lol) en ik heb dyscalculie en als hij dan bijvoorbeeld zesentwintig zegt, schrijf ik dus 62 ipv 26 en dan moet hij het alsog anders zeggen en dat is toch extra energie verspillen. Zeg gewoon meteen zes-twee hahah


    Ich liebe dich 27.12.23

    Uggla schreef:
    (...)

    Haha, mijn man doet dit dus ook (mind you hij is 28 lol) en ik heb dyscalculie en als hij dan bijvoorbeeld zesentwintig zegt, schrijf ik dus 62 ipv 26 en dan moet hij het alsog anders zeggen en dat is toch extra energie verspillen. Zeg gewoon meteen zes-twee hahah

    !!!!!! Ik heb precies hetzelfde dus hahahahah, waarom de mental gymnastics van cijfers moeten omdraaien?? Het Engels doet dat wel echt beter imho


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    !!!!!! Ik heb precies hetzelfde dus hahahahah, waarom de mental gymnastics van cijfers moeten omdraaien?? Het Engels doet dat wel echt beter imho

    Jup, in het Engels klopt het tenminste haha. In het Duits is het helaas precies zo als in het Nederlands :c


    Ich liebe dich 27.12.23

    Renna schreef:
    (...)
    !!!!!! Ik heb precies hetzelfde dus hahahahah, waarom de mental gymnastics van cijfers moeten omdraaien?? Het Engels doet dat wel echt beter imho


    Omg en dan met telefoonnummers, dan mag je me echt doodslaan. WAT BEDOEL JE zesentwintig vierentachtig negenenzeventig vijfentwintig 💀

    [ bericht aangepast op 16 juni 2026 - 10:24 ]


    || Thy hatred only wakes a smile. ||