• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

    Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 juni 2026 - 13:57 ]


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

    Ik ben niet gemaakt voor dit weer.


    "Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

    Gisterenavond de musicalfilm terugkijken en nu een West Side Story stukje op werk gehoord, things are showing indeed xD
    Nu heb ik wel dit nummer in mijn hoofd de rest van de dag. Misschien moet ik dit vanavond gaan zingen dan?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ga de jas in mijn reistas heroverwegen.

    Laagste temperatuur in de komende 14 dagen op mijn reisbestemming is 26°C, op een reisdag.
    Op een incidentele onweersbui na is er geen regen voorspeld.
    Ik ga niet naar een gletsjer o.i.d.

    Ga ik echt voor niets een jas meezeulen dan?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wanneer je iets in een chat opzoekt en diegene precies op dat moment een bericht stuurt EN ER DUS DIRECT BLAUWE VINKJES ZIJN aaaaa genant


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Deze hitte, i can’t.


    "She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

    Geweldig werk, maar om 06:15 op moeten staan terwijl het om tien uur 's avonds nòg 28 graden is... hot damn💀


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    Gezellig avondje <3


    Omnia mutantur, nihil interit

    Zo f o k k i n g dankbaar voor de airco. Je kan de lucht in de hal en beneden in plákjes snijden, maar in mijn kamer is het een arctic 21 graden🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻


    Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

    Jezus dit is echt een apocalyptische storm wtf is going on, een stroboscoop kan hier nog wat van leren. Als ik niet zeker wist dat wij geen orkanen in Nederland kregen dan had ik nu in mijn kruimruimte gezeten wtf


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    Twee uur dansrepetitie in deze hitte zonder airco🫠🫠


    Dramatic

    BBQ. Lachen. Vrienden. Warm. Zon.
    Life is good.


    Deutsche Bahn being Deutsche Bahn

    In plaats van 21:16 uur ben ik om 00:32 op z'n vroegst op mijn bestemming 🫠


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dit is maximaal my steak is too juicy, my lobster too buttery maar ik heb nu weekend en ik heb helemaal geen zin om twee dagen niet te werken, ik heb het veel te leuk met mijn collega's


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    Zoya schreef:
    Dit is maximaal my steak is too juicy, my lobster too buttery maar ik heb nu weekend en ik heb helemaal geen zin om twee dagen niet te werken, ik heb het veel te leuk met mijn collega's


    Ik wil nu echt weten wat voor een werk jij doet en waar, ik heb na vijf verschillende werkplekken nogsteeds niet hét gevonden (no_chears)


    Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik wil nu echt weten wat voor een werk jij doet en waar, ik heb na vijf verschillende werkplekken nogsteeds niet hét gevonden (no_chears)


    Oh no, dat klinkt echt heel klote :c Ik weet niet of je het wilt delen op Q, maar ik welk veld werk je?

    Ik ben eventmanager in een theater! Maar ik heb bovenal absurd veel geluk met mijn collega's, dat maakt echt het verschil in werkplezier


    || Thy hatred only wakes a smile. ||