• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

    Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 juni 2026 - 13:57 ]


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

    Cabeswater schreef:
    (...)

    if live action atla doesn't have any haters we're both dead


    yes.

    i made a topic, i couldn't deal


    Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

    Jammer dat ik vandaag niet al kan tekenen in het programma, maar ik weet er nu wel al meer theorie over. En geen 4 uur reizen in deze hitte is een win, naast dat ik nu in de rij kon staan voor een ticket voor Darren Criss. Wat me gelukt is!

    En nee.. mijn stomme outfit keuze van gisteren is vastgelegd. /: Al was er niemand die gezegd heeft wat ik aan moest doen, maar ik kon woensdag mijn werkshirt niet vinden, dus had ik mijn schoolshirt aangetrokken (met grote twijfel). Had toch een minder fitting effen zwart shirt aan moeten trekken vrees ik, maar live en learn I guess?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    jongens. het is 37 graden. ga niet boren in je muur met dit weer? bro? niemand kan ergens heen om het te ontlopen? wat een fucking aso's


    Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

    Het is een film over schapen. Waarom rollen de tranen over mijn wangen????


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    DoIores schreef:
    Het is een film over schapen. Waarom rollen de tranen over mijn wangen????
    Update: tot twee keer toe lopen de tranen over m'n wangen heen door deze film. Highly recommend though.


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    DoIores schreef:
    (...)Update: tot twee keer toe lopen de tranen over m'n wangen heen door deze film. Highly recommend though.



    Ik hoor dit echt alleen maar over deze film en ben echt zo erg benieuwd nu


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Novalunosis schreef:
    (...)

    Ik hoor dit echt alleen maar over deze film en ben echt zo erg benieuwd nu
    Kijken!!


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    Het! Is! Te! Warm! Aaaaaaaaaaah

    [ bericht aangepast op 26 juni 2026 - 20:19 ]


    "I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

    DoIores schreef:
    Het is een film over schapen. Waarom rollen de tranen over mijn wangen????


    Wist niet dat shaun the sheep farmageddon zo aan was


    Tijd voor koffie.

    Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)

    Wist niet dat shaun the sheep farmageddon zo aan was


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.