• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 11:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23

RPNZL schreef:
    Rust zacht lieve opa <3

Sterkte met het verlies💐

Ich liebe dich 27.12.23

Blijkbaar ben ik zo hard bezig met films kijken dat ik recommendations in mijn dromen krijg nu (cat) Sure whatever ik zal Frankenhooker en Les Misérables kijken wat een wilde combinatie lmfao

[ bericht aangepast op 26 mei 2026 - 12:40 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

inktzwart schreef:
    Blijkbaar ben ik zo hard bezig met films kijken dat ik recommendations in mijn dromen krijg nu (cat) Sure whatever ik zal Frankenhooker en Les Misérables kijken wat een wilde combinatie lmfao

Okay maar als je ooit de kans krijgt om Les Mis in het theater te zien, 10000% doen want de film is... fine, I guess, maar het hele verhaal komt pas echt tot z'n recht op het podium <3
    en ahahahahahah Frankenhooker klinkt echt als een fever dream, wat prachtig :'DD

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Okay maar als je ooit de kans krijgt om Les Mis in het theater te zien, 10000% doen want de film is... fine, I guess, maar het hele verhaal komt pas echt tot z'n recht op het podium <3
    en ahahahahahah Frankenhooker klinkt echt als een fever dream, wat prachtig :'DD

Hoewel ik het 24601 % eens ben met dat de musical beter is voor het verhaal, kan ik de film wel aanraden voor Anne Hathaway, Samantha Barks, en de meer book-accurate Amis.
    (Al is het nog steeds een crime dat ze Drink with Me dus wél compleet hebben gefilmd, maar ingekort hebben in de film.)

--

Jeez, mijn klas heeft een waarschuwing van de management van een band gekregen? Ben ik even blij dat ik het meeste daarvan heb gemist vorige week. Wordt dus wel nog een leuke les straks.. Maar tenminste ben ik niet de enige die gek wordt van mijn klas.
    En mijn vriend kijkt of ik op Telegram online ben, en wilde met alles meegaan op vakantie, maar ik ben te 'overbearing'? Right..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Normaal gesproken rol ik op werkdagen pas rond 7:30 uur m'n bed uit en heb ik 45 minuten om mij klaar te maken en de trein te halen.

Nu had ik op een niet-werkdag om 7:30 al 9.000 stappen, wajow.
    Heerlijk rondje hardgelopen vanmorgen 🫶

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Renna schreef:
    (...)

Taire schreef:
    (...)
    Hoewel ik het 24601 % eens ben met dat de musical beter is voor het verhaal, kan ik de film wel aanraden voor Anne Hathaway, Samantha Barks, en de meer book-accurate Amis.
    (Al is het nog steeds een crime dat ze Drink with Me dus wél compleet hebben gefilmd, maar ingekort hebben in de film.)

--

Ik zal het in mijn hoofd houden! (: Ik kijk nu vrij veel films en vgm zijn er meerdere adaptaties van Les Misérables, en ik houd van Victor Hugo, dus zal ik er waarschijnlijk meer dan één bekijken - als ik erg verknocht aan het verhaal raak zal ik het vast ook op podium willen zien (tenminste, als ik daar geld voor heb)

[ bericht aangepast op 26 mei 2026 - 14:17 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

In an unfortunate turn of events, it turns out that, while looking like a piece of paprika chips between the others, a rotten cherry blossom does not, in fact, taste like paprika chips — and that it's complicated to get that specific taste out of your mouth (bat)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Weer een overleg met ogen rollen, verontwaardigde gezichten...

Omnia mutantur, nihil interit

Zojuist een nieuwe lading tranen weggeslikt op het werk.
    Ik verlang hevig naar de dag waarop we opnieuw in rustig vaarwater belanden.

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Na jaren kom ik erachter dat Quizlet nog bestaat (in de vorm van Qreaties). Ik maakte mijn profiel vrijwel precies 16 jaar geleden aan. Zijn er meerdere eindtwintigers hier die nostalgie aan deze website beleven?

halve paniekaanval later, maar de godverfuckte afspraak gehad.

TW: wanhoop. ik ben niet serieus, maar jongens ik moet even gillen

HOE
    BEDOEL
    JE
    dat ik níet in aanmerking zou komen voor deze toeslag? ik kan niet werken naast mijn studie omdat alleen mijn studie dus al te veel is, ik ben jaren vertraagd door deze medische omstandigheden, wattheactualfuck do you mean dat alleen als je de aanvullende beurs nog krijgt dat je dan studietoeslag kan krijgen hier? i hope to fuck dat ze me gewoon verkeerd begrepen heeft want god anders gooi ik mezelf wel van een brug.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ik heb bijna doodsangsten gekregen. Ik hoorde een vliegende insect en ik dacht dat het een website was vandaar dat ik weg remde uit angst.

De walk standing-around of shame; pasjes vergeten bij de winkel en wachten op vriendlief 🫠

[ bericht aangepast op 26 mei 2026 - 19:24 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

British schreef:
    Na jaren kom ik erachter dat Quizlet nog bestaat (in de vorm van Qreaties). Ik maakte mijn profiel vrijwel precies 16 jaar geleden aan. Zijn er meerdere eindtwintigers hier die nostalgie aan deze website beleven?
    jazeker, voornamelijk (A)

Tijd voor koffie.

British schreef:

ik ben mid-twintig, telt dat ook? XD

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime