• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 11:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Zoya schreef:
    (...)

fjdsilfkdslf cutie c:

Dit is het boek waar Bes en ik al eeuwen mee bezig zijn! You know, de topics waar *gags* Lychee vandaan komt. Het is een new adult boek met vibes van Last of Us en the Hunger Games. Little miss sunshine meets grumpy dickhead mentor. :Y)

Sounds gay cool, I'm in. Sunshine meets Grumpy is altijd cute.

Renna schreef:
    (...)
    Pls if y'all ever need beta readers I beg u I'll clear my schedule and everything

Make it two, and same goes for you this time Marthe (now I do sort of have time to make time)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Renna schreef:
    (...)
    Pls if y'all ever need beta readers I beg u I'll clear my schedule and everything

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Zo, weer even ruzie gemaakt met de gemeente

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

geeeeen inspiratie

Omnia mutantur, nihil interit

Momenten van reflectie 💫🌸❤️

Omnia mutantur, nihil interit

the go-to-sleep-kitty hath arrived and i shall do as i should

(one of my step cats always comes to find me in the evening and i've been taking it as the sign to go the fuck to bed hahahahaa)

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ik voel me gewoon een soort van ziek ofzo? Menstruatie staat voor de deur, ik ben helemaal opgezwollen, ben nog half gesloopt door m'n logeetje afgelopen weekend en toen ik eerder deze avond toch braaf ging hardlopen in het bos, moest ik 4x kotsen en heb ik de training maar afgebroken.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik mis mijn katten ): (ze zijn letterlijk maar één verdieping omlaag)

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ja hoor, ik mis een dnd iets hierdoor en kon het slecht aangeven, omdat deze les onverwachts een hoop uitliep en mijn klasgenoten as chaotic as usual waten. Waar ik vandaag minder goed tegen kon.. Daarover gesproken, please tell me dat ik hier geen weken last van ga hebben. Ik weet dat gisteren een te lange dag was (mensen oppikken en thuisbrengen van werk moet ik niet meer doen), maar ik heb liever meer controle over hoe ik reageer ipv dit.
    En morgen krijg ik waarschijnlijk een nieuw project op werk. Daar wil ik alle energie voor hebben, damnit.
    Wel zitten mijn katten nu naast me en heb ik waarschijnlijk donderdag weer musicalles!

[ bericht aangepast op 20 mei 2026 - 0:42 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn