• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 11:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23

glowfaery schreef:
    (...)

reminder to write orpgs

Im giving u time to catch up first!!!

help

Ey, dat stond niet op mijn 2026 bingokaart.

Such a useless spell.

Nog steeds jammer dat mijn favoriet niet in de sytycd finale staat en dat ik deze week mijn musicaldingen niet heb, maar deze last minute trip naar Pieter Derks was wel erg fun. Had niet verwacht hem zo goed te vinden. Could smell the vrije school vibes from the pumpkin spices though. xD
    En aaah, this friend.. ik reageer for once (onbedoeld) meer zoals hij op mij reageert, en hij ziet meteen dat het wat defensive en vergelijkend is. Dat was mijn bedoeling niet, maar gast, dit doe jij ook en dan continue?!?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Voelt vreemd dat ik over 24 uur in het vliegtuig zit, maar eerst nog een hele dag moet werken.
    We gaan zo gaar zijn aan het begin van onze vakantie 😅

Nog maar eens een sollicitatie verstuurd. Hopelijk krijg ik deze keer wel reactie.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Buiten onder de kersenboom met mijn ijskoffie met verse slagroom en mijn schrijfwerk c:

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Sorasa schreef:
    Nog maar eens een sollicitatie verstuurd. Hopelijk krijg ik deze keer wel reactie.

Snelle reactie, but sadly another no. Ik word er een beetje moedeloos van dat ik überhaupt niet eens op een gesprek mag gaan. Dat stampt me echt iedere keer weer terug een meter dieper de grond in.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Ik voel me zo alleen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catan schreef:
    Ik voel me zo alleen

Girlie I'm worried about you. Are you talking to anyone?

Big hugs <3

help

Buiten zitten, of op zijn minst het raam lekker open. Klinkt mooi, maar helaas stuurt schiphol meer dan 173929110 opstijgende vliegtuigen over ons heen 🤬

Oprecht. De ene is nauwelijks weggestorven en dan komt de ander alweer. Ik maak geen grap. Kutherrie die dingen :’)

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Cabeswater schreef:
    (...)

Im giving u time to catch up first!!!

girl moet alleen bash nog

--

glowfaery schreef:
    (...)

girl moet alleen bash nog

En dan krijg je als beloning Zeph en Hudson (H)

no im very sorry i will get to it soon i hope

help

Oh gods, kan echt niet wachten tot dit project met een andere collega begint, want vandaag was zo saaaaai. No offence, maar een 50+ jarige iemand die niet erg tech savvy is die mij uitleg geeft over software? Why?
    Het ging zo traag en ik had zijn uitleg volgens mij sneller zelf uitgevonden.. Ik heb een cognitive science en AI achtergrond, dus geef mij meer diepgang, please. (Gelukkig is dat precies wat de andere collega kan geven!)

En nu wil die vriend van mij ook nog meeten vandaag.. Ik wil hem ook graag zien, maar ik ben een beetje op van de treinrit en werk vandaag. Dus misschien ben ik liever met schrijven en Stars on Stage bezig vanavond.. maar dat antwoord gaat hij niet leuk vinden.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Grieving the relationship it could've been.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ah yes. The final stage of "crazy old witch". Walking around the neighbourhood with a cat in tow.

Can't say I hate it (krul)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||