Ik kwam bij de crisisdienst terecht omdat het écht niet goed ging. Moest eerst al met duizend partijen bellen voor ik eindelijk naar de crisisdienst kon, en toen ik er eenmaal was (om 23:15 uur - we belden om 16:30 uur) moesten we drie kwartier wachten. Toen werd ik gelukkig wel écht goed geholpen, met helpende medicatie.
Maar de volgende dag zou de psychiater bellen, maar dat gebeurde maar niet. Dus toen ik er zelf achteraan belde, bleek dat ze mijn dossier gesloten hadden en dat ik bij crisis weer terug moest naar mn eigen behandelaar, ook al biedt die geen crisisdienst aan en is ze binnen kantoortijden dus helemaal niet bereikbaar. Oh ja en mijn psycholoog moest me maar even de vervolg medicatie voorschrijven - zelfs al mag een psycholoog dat helemaal niet. Echt absurd...
Wil nog wel benadrukken dat de crisisafspraak zelf écht helpend was en ik hiermee dus niet mensen wil afraden hiervan gebruik te maken, want ik zou ze weer bellen als het niet goed gaat!