• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

    Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 11:04 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ah yes, ik heb de mijn-hele-stem-is-naar-de-tyfus verkoudheid (:


    "Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

    Telkens als ik denk dat ik het absoluut verkloot heb en ik m'n leven aan het overdenken ben, krijg ik zo'n enthousiast berichtje terug 🥹


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    O Mr Darcy... once you're in a hole, PLEASE stop digging


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    Op een betonblok vastgelopen auto heelhuids uit de mcdrive gered, als dank van de manager een rondleiding backstage gekregen en zelf een McFlurry mogen maken :Y) grote blij


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    Ik ben zo opgelucht dat de medicatie aanslaat.

    Maar wat is het ellendig gesteld met een deel van de GGZ, zeg.

    TW:

    Ik kwam bij de crisisdienst terecht omdat het écht niet goed ging. Moest eerst al met duizend partijen bellen voor ik eindelijk naar de crisisdienst kon, en toen ik er eenmaal was (om 23:15 uur - we belden om 16:30 uur) moesten we drie kwartier wachten. Toen werd ik gelukkig wel écht goed geholpen, met helpende medicatie.

    Maar de volgende dag zou de psychiater bellen, maar dat gebeurde maar niet. Dus toen ik er zelf achteraan belde, bleek dat ze mijn dossier gesloten hadden en dat ik bij crisis weer terug moest naar mn eigen behandelaar, ook al biedt die geen crisisdienst aan en is ze binnen kantoortijden dus helemaal niet bereikbaar. Oh ja en mijn psycholoog moest me maar even de vervolg medicatie voorschrijven - zelfs al mag een psycholoog dat helemaal niet. Echt absurd...

    Wil nog wel benadrukken dat de crisisafspraak zelf écht helpend was en ik hiermee dus niet mensen wil afraden hiervan gebruik te maken, want ik zou ze weer bellen als het niet goed gaat!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2026 - 18:30 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Geen examen nagekeken maar wel gezwijmeld dankzij Colin Firth als Mr. "Yearning for the one I called poor and from a stupid family" Darcy 🫶🏻

    [ bericht aangepast op 30 mei 2026 - 21:02 ]


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    Ugh, toch wel afspreken met die vriend vanavond nu. Vandaag was so much fun, maar had alleen tijd na een dag sociaal zijn eigenlijk wel gewaardeerd. Wat ik morgen ook al niet krijg.
    Ooit kan ik deze grens wel aangeven.. (ben normaal beter daarin. Niet bij deze persoon.😅)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Jongens ik gier.

    In de digitale schatkamer van Beeld&Geluid kan ik dus de oude aflevering van de BZT-show terugzien.

    Als tienjarige zat ik HEEL enthousiast in het publiek hahaa


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Jongens ik gier.

    In de digitale schatkamer van Beeld&Geluid kan ik dus de oude aflevering van de BZT-show terugzien.

    Als tienjarige zat ik HEEL enthousiast in het publiek hahaa


    OH MY GOD JIJ BENT BIJ DE BZT SHOW GEWEEST???

    Jealous af

    Alles kan, in de BZT show, tralalaaaaa


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    Zoya schreef:
    (...)

    OH MY GOD JIJ BENT BIJ DE BZT SHOW GEWEEST???

    Jealous af

    Alles kan, in de BZT show, tralalaaaaa


    JA hahaha sterker nog: ik had een wens uitgestuurd en mocht op auditie komen!

    Ik was alleen niet leuk genoeg voor op TV dus ik kreeg toen een officiële brief van de NCRV met een uitnodiging om wel in het publiek te zitten.

    Ben nu de aflevering aan het terugkijken maar hij is echt unhinged hahahaha, een kind kreeg rijles in een Ferrari, andere kiddo's gingen op een bierfiets, drie meiden gingen onbeperkt loempia's eten 🤣

    En ik zit echt geen seconde stil oh my


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    JA hahaha sterker nog: ik had een wens uitgestuurd en mocht op auditie komen!

    Ik was alleen niet leuk genoeg voor op TV dus ik kreeg toen een officiële brief van de NCRV met een uitnodiging om wel in het publiek te zitten.

    Ben nu de aflevering aan het terugkijken maar hij is echt unhinged hahahaha, een kind kreeg rijles in een Ferrari, andere kiddo's gingen op een bierfiets, drie meiden gingen onbeperkt loempia's eten 🤣

    En ik zit echt geen seconde stil oh my


    Pls vertel mij wat jouw wens was

    Ik herinner mij heel vividly hoe een kind een kroket wilde zijn en die gingen ze daadwerkelijk kruiden en in die korrels rollen enzo lmao, heeft indruk gemaakt


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    Zoya schreef:
    (...)

    Pls vertel mij wat jouw wens was

    Ik herinner mij heel vividly hoe een kind een kroket wilde zijn en die gingen ze daadwerkelijk kruiden en in die korrels rollen enzo lmao, heeft indruk gemaakt


    Ik wilde blokfluit spelen terwijl ik rondliep in een hamsterbal

    Oh en mijn back-up wens was diabolotrucjes leren maar dat ging faliekant mis met de auditie door het lage plafond van de auditieruimte lmao

    [ bericht aangepast op 31 mei 2026 - 0:47 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik wilde blokfluit spelen terwijl ik rondliep in een hamsterbal

    Oh en mijn back-up wens was diabolotrucjes leren maar dat ging faliekant mis met de auditie door het lage plafond van de auditieruimte lmao


    That's... special 😂😂😂


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    Zoya schreef:
    (...)

    That's... special 😂😂😂


    I... am special 💁🏼‍♀️


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ... schoonfamilie.


    Omnia mutantur, nihil interit