• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 11:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Oké de site van de fietsersbond is geweldig om routes te plannen van bepaalde afstanden en dan ook nog over volledig verharde wegen. Nice nice

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

ik kan eig echt niet hebben hoe mijn lichaam eruit ziet ik zit op werk ook gewoon de hele dag op een stoel. sucks ass man

curiosity killed the cat and satisfaction brought it back :3

Ik ben weer veel moe en het zint me niet. :')

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Catmint schreef:
    Ah yes, het niveau van onze operators soms in hun schoolopdrachten...
    "perongelijk"
    "me best gedaan"
    "tempratuur"

En dan vervolgens een volle paragraaf met volledige zinnen, correcte interpunctie, spelling, grammatica en hoofdlettergebruik. Fantastische check om te zien of ze het zelf hebben geschreven tho
    Ik ga hier stiekem zo goed op in mijn werk. Dan leveren leerlingen uit havo 4 iets in met perfecte spelling en grammatica en woorden die ze nooit zouden gebruiken... en dan schrijven ze in de les iets en dan schrijven ze 'werdt' en zo :')

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Fijn dat je zwaar verkouden naar het werk komt. Nu weet ik dat ik waarschijnlijk binnenkort ook zwaar verkouden ga zijn. Thanks a lot.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

DoIores schreef:
    (...)Ik ga hier stiekem zo goed op in mijn werk. Dan leveren leerlingen uit havo 4 iets in met perfecte spelling en grammatica en woorden die ze nooit zouden gebruiken... en dan schrijven ze in de les iets en dan schrijven ze 'werdt' en zo :')

Het mooiste was dat we de operator van "perongelijk" eventjes hebben gesproken nog 's middags, omdat er inhoudelijk ook problemen waren. Hij beweerde echter dat hij het zelf geschreven had, dus ik kaartte de fantastische spelling aan en toen wist hij niet zo goed hoe hij het moest weerleggen. Het valt in ieder geval lekker op op deze manier haha

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Taalnazi spelen op werk hihihihihihi ik heb het naar m'n zin

Dramatic

Ik werd gebeld dat ik geslaagd ben terwijl ik een vak van 15 EC nog niet heb ingeleverd lol ArtEZ what are you doing
    Maar hé win? Dacht niet dat het mogelijk was maar ze willen me écht heel graag dat diploma in handen drukken schijnbaar

Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

Waarom droom ik steeds dat ik dood ga in een apocalyptische wereld :W

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ik vroeg me laatst af waarom ik soms super agressief ben in mijn dromen.
    Maar terugkijkend naar de intense frustratie wegens incompetente klanten die ik net voelde, zijn die dromen misschien niet zo gek. It's one way to let the agression go 🤣

Renna schreef:
    Taalnazi spelen op werk hihihihihihi ik heb het naar m'n zin

*leest dit terwijl ik het I'm silently correcting your grammar-shirt draag*

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Mensen vroeger: "In de toekomst hebben we vast vliegende auto's!"

2026:

- PostNL brengt postzegels met vanillegeur op de markt.
    - Op NPO Start is het WK te volgen 'voor een nieuwe generatie': de voetbalwedstrijden worden omgezet in animaties 🤡

Hoe mooi is het om met jongvolwassenen te mogen praten over sterfelijkheid, de zin van het leven, wat het betekent om mentaal sterk te zijn, of je anderen lastigvalt of je juist over je eigen welzijn en grenzen communiceert en er nog voor betaald te worden, ook? <3

Omnia mutantur, nihil interit