• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 11:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23

heb stof gekocht voor mijn cosplay? maybe dat ik het nu ooit maak?

--

Ik hou van mijn huis, maar ik ben de locatie zo spuugzat. Tussen brulkikkers die me zelfs met oordoppen de hele nacht wakker houden, een hysterische hond met gedragsproblemen die de hele dag jankt, en een chemiefabriek die op random momenten de meest verdorven, kankerverwekkende geur over ons uit kotst, heb ik het gevoel dat er werkelijk geen seconde rust is 💀

[ bericht aangepast op 23 mei 2026 - 15:19 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ik kán dit niet meer

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Het heeft maar een paar jaar gekost, maar: een gratis levenslang abonnement voor deze gadget (omdat ik het al had vóór dat überhaupt ontwikkeld werd) ❤️💫

Omnia mutantur, nihil interit

Ik zou je willen stelen zodat ik jou niet hoef te delen, maar 'k weet niet hoe. Ik zou je liefde willen geven en met je samen willen leven, winnen jouw vertrouwen en dan waanzinnig van je houwen, maar 'k weet niet hoe.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Hey, ik vond de foutmelding. Dat is goed! Dat outlook daarna gek doet, moet die vibe niet verpesten. Stupid neuron pathways..

Hopelijk kan dnd en West Side Story morgen goede afleiding zijn hiervan!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Kan ik mijn kinderen nog kwijt? 🙈 Ze zijn echt strontvervelend vanmorgen 😅😂

Ik ben bang dat ik voor altijd ziek blijf en voor altijd alleen blijf en dat ik nooit kinderen krijg en dat mijn leven nooit beter wordt

[ bericht aangepast op 24 mei 2026 - 13:44 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Yooo dinsdag lesgeven met 31 graden, kill me already

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

De zon schijnt. De barbecue gaat straks aan. Mijn boek is opnieuw epic.

Het leven is mooi. 💛

DoIores schreef:
    Yooo dinsdag lesgeven met 31 graden, kill me already

I second this 😭

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Waarom ben ik me drie dagen aan het verheugen op dat mijn partner weer thuis komt, om vervolgens accuut grumpy te zijn als hij er is 💀

|| Thy hatred only wakes a smile. ||